Peter Møller
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Møller
Hva er det lige der sker for det store svin...? han skulle jo have tre røde kort idag!
Men DBU må da gå ind i sagen da det mester sker bag dommeren
Er det kun mig der sys det?
Wonder
Men DBU må da gå ind i sagen da det mester sker bag dommeren
Er det kun mig der sys det?
Wonder
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 16. maj 2005, 20:50, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Peter Møller
Ja var lige ved at oprætte denne tråd selv. Nu må det da stoppe. Vil simpelthen ikke se den mand på landsholdet nogensinde igen. Han det største svin i dansk fordbold uden tvivl.
-
Kaareh
Jeg forstår ikke at den mand kan repræsentere alle professionelle fodboldspillere i SAS-ligaen med den indstilling.
han skal da være et forbillede for fodbolden, men i dag viser han det direkte modsatte.
Dommer plus liniedommer skal også se det. Håber der er nogen som tager det op i desiplinæreudvalget.
han skal da være et forbillede for fodbolden, men i dag viser han det direkte modsatte.
Dommer plus liniedommer skal også se det. Håber der er nogen som tager det op i desiplinæreudvalget.
-
YahooSeeker [Bot]
Han har sq aldrig kunnet været et forebillede for nogen. Men det her er altså sindsygt. Håber sandeligt også at Onside tager det her op. Han skal ud resten af foråret, alt andet er kke godt nok. Det brænder jo fuldstændigt sammen for ham. Det kan ikke passe han kan få lov til at opføre sig sådan gang på gang. Sidder stadig og er fuldstændig i chok, godt nok kan man forvente lidt af vært af den klov. Men det der overgik langt mine fantasier.
-
YahooSeeker [Bot]
det skal jo godt nok ske bag dommerens ryg før de kan tage det op... men giver Møller ikke en albue i halsen på en bif'er hvor dommeren går og snakker med en?
Wonder
Wonder
-
BW # 163
Hvad med Elmander ?.
Han var da også et svin. Han laver bla. en utrolig hård eftertackling der ikke gav noget kort.
BW # 163
Han var da også et svin. Han laver bla. en utrolig hård eftertackling der ikke gav noget kort.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
Ej, han er sku ikke lige for heldig med hans uheldige episoder..
Dette er jo ikke engang svinske taklinger. som vi før har skældt Brian Steen Nielsen, Stig Tøfting & David Nielsen ud for. dette er jo en bevist svinsk handling som ikke kommer med føderne og i episoder hvor han har chance for at få bolden eller noget..
Syntes ikke han er værdig som aktiv i spillerforeningen..
Men karantæne slipper han som nok for..
Dette er jo ikke engang svinske taklinger. som vi før har skældt Brian Steen Nielsen, Stig Tøfting & David Nielsen ud for. dette er jo en bevist svinsk handling som ikke kommer med føderne og i episoder hvor han har chance for at få bolden eller noget..
Syntes ikke han er værdig som aktiv i spillerforeningen..
Men karantæne slipper han som nok for..
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg er da fucking ligelad med en hård eftertakling og om der var gult der eller ej. Peter møller giver først ankergren en ved hovedet og derefter fuldtændigt forsætligt en albue op til hovedet på agger. Gemmer der sig en lille fucker i dig??? Ellers kan jeg ikke se hvordan man kan begynde at snakke om en eftertakling i lyset af møllers fuldstændigt sindsyge opførsel.
-
YahooSeeker [Bot]
Det var den tackling der førte til hele baladen. her vurderer dommeren at Santos lader sig falde med. og jeg syntes efter at have set slowmotion af situationen at dommerens kendelse kan forsvarers selv om der var frispark..
Den var utrolig svær at se, da der kun var 2 cm. imellem Agger og bolden. Så hvis jeg havde været dommer havde jeg nok heller ikke turde smide ham ud hvis jeg ikke var 100 % sikker på hvad jeg så.. Men Møller, han skal ud!
Den var utrolig svær at se, da der kun var 2 cm. imellem Agger og bolden. Så hvis jeg havde været dommer havde jeg nok heller ikke turde smide ham ud hvis jeg ikke var 100 % sikker på hvad jeg så.. Men Møller, han skal ud!
-
YahooSeeker [Bot]
Du er sku da vist nok positiv stemt i dag??
Skulle da næsten tro at det var dig han havde givet en albue i hovedet..?
Skulle da næsten tro at det var dig han havde givet en albue i hovedet..?
-
YahooSeeker [Bot]
Det vil sige du syntes Agger gør noget galt der eller hvad????
Syntes det serklokke klart ud, alvaro ligger sig sempelthen bare ned. Agger glider jo bare med og Santosklager da heller ikke over den. Tvært imod syntes jeg han ser ned i jorden og ved godt selv at den var dum. Men ligemeget om Agger så havde nagget ham Santos for vildt er der ikke noget der undskylder møllers opførsel. Tænk hvis det var med landsoldet han lavede såådan en. Hvis jeg havde været Don Ø havde jeg selv sørget for han lige kom ud at tænkelidt over det de næste par kampe.
Syntes det serklokke klart ud, alvaro ligger sig sempelthen bare ned. Agger glider jo bare med og Santosklager da heller ikke over den. Tvært imod syntes jeg han ser ned i jorden og ved godt selv at den var dum. Men ligemeget om Agger så havde nagget ham Santos for vildt er der ikke noget der undskylder møllers opførsel. Tænk hvis det var med landsoldet han lavede såådan en. Hvis jeg havde været Don Ø havde jeg selv sørget for han lige kom ud at tænkelidt over det de næste par kampe.
-
Altoriso
Hvis du havde været don Ø så havde du nok vigtigere ting at tænke på 
Men udover det så gik han helt sikkert for vidt !
Men udover det så gik han helt sikkert for vidt !