Spar på stemmen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW 4108

Re: Placering

Indlæg af BW 4108 »

Lav det nu stort nok :D

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

BW 4108 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lav det nu stort nok :D

Det er jo logisk nok - det er hele Nordea, Cottonfield og Faxe :-)

Og så får vi lige lidt Sponsortribunen med også

tud_tud

Indlæg af tud_tud »

er vi ikk alle stemningsfans...
personligt sidder jeg på langsiden, og det ku da være lækkert hvis man kunne få folk der med i stemningen også, få nogen til at stå nede foran og råbe i nogle megafoner eller noget, det er det største der er sket i midtjyllands historie det her, så lad os dog vise at vi kan gøre det større...

Thor/TWC

Indlæg af Thor/TWC »

Skal vi skaffe dig en megafon, eller hvad er det du siger??

Alle på Nordea ville da ønske at faxe deltog i festen af og til, vi kæmper rigeligt med at få flere med til at synge på Nordea, så er der nogen der vil gøre noget for at vække faxe, vil det da være et fint tiltag.

LOOFT

Kom i god tid!

Indlæg af LOOFT »

Vil opfordre folk til at komme i god tid! Så vi kan vise spillerne vi er her. Desuden tager det nok lidt ekstra tid at komme ind, da der er spærret godt af derude og man nok skal regne med sikkerhed i top-klasse.

fcebbesen

42 timer igen

Indlæg af fcebbesen »

Nu skriver jeg ca. 42 timer før den største kamp i FCM historie og så tænke jeg om der ikke var nogen der sad inde med nogen gode stemnings klip så man kan komme i den helt rette stemning.

ventetiden er sku slemmer end juleaften :)

men FCM er sikker på en sejr, da jeg tager mit lykkehalstørklæde med. De har aldrig tabt en kamp hvor jeg har haft det på :)

j3pq3

Re: 42 timer igen

Indlæg af j3pq3 »

fcebbesen Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> men FCM er sikker på en sejr, da jeg tager mit
> lykkehalstørklæde med. De har aldrig tabt en kamp
> hvor jeg har haft det på :)

Du har måske kun set hjemmekampe ? ;D ej nu skal jeg nok lade være med at ødelægge den gode stemning :p

Nat_KBH

Transportinfo...

Indlæg af Nat_KBH »

Hej,

Jeg er jo normalt med fra BW East, men på torsdag kommer jeg til SAS arena fra Århus. Meeeen...

Jeg må tilstå jeg ik helt er bevist om hvordan jeg kommer fra Århus til SAS Arena.
Jeg tager toget fra Århus H, men hvor står jeg af toget og hvor langt skal jeg gå for at komme til SAS Arena?

Der udover, er der nogen der måske kan fortælle mig hvornår tribunerne åbnes, så jeg også ved hvad tid jeg skal afsted fra Århus.

Håber nogen vil hjælpe mig med noget info.
enten på tråden eller PM.

Tak :-D

Casper Søe

Re: Transportinfo...

Indlæg af Casper Søe »

Nu må du, endelige ikke, hænge mig op på det her. Men jeg har før taget toget, der gik fra Skjern mod Århus H, hvor jeg så har haft muligheden for at stå af ved messecenter. og så er der jo kun lige to minutters gang.

Ved self ikke om det gik som regional tog, eller om det ikke er det samme fordi det er den anden vej osv.

Arff

Indlæg af Arff »

Hvis du går ind på www.rejseplanen.dk, og skriver fra Århus H til Herning, kan man vælge at stå af ved Messecenter Herning, så du burde kunne stå af der ;-) - men hvis du tager toget fra Århus kl. 13.17 vil du være komme til stationen ved messecenteret kl. 14.59 - hvis du synes det er for tidligt går det næste tog kl. 13.42, og så vil du ankomme til Herning kl. 15.44.

Edit: Fandt et direkte link
http://www.rejseplanen.dk/bin/query.exe ... rt&start=1

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Toget fra Århus mod Skjern stopper altid ved MCH, selvom trinbrættet derude ofte ikke nævnes i toget, men det er stationen umiddelbart efter Herning Banegård.

Peter Ross

ikastbo

Re: Kom i god tid!

Indlæg af ikastbo »

Og hvad er go tid....??? er det til når dørene åbnes?? :-)

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

Tusind tak for hjælpen.
Så bør jeg vist kunne finde SAS Arena imorgen.

Ses til en stor kamp :-D

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

BWEast karavanen regner med at dukke op ca. 14.30 så kom bare i god tid :-)

Lauth

Indlæg af Lauth »

Super Jan. Jeg er der nok til samme tid :D

Besvar