Karakter til spillerne

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jj

Karakter til spillerne

Indlæg af jj »

Efter 13-skalaen

heintse 11

daugaard 10

bak 9

mikkelsen 9

lindkvist 9

sørensen 8

hansen 10

thygensen 11

pimpong 9

frank 8

david 8

Dejligt med en sejr over SIF, og deres supportere som har virket meget hovne over for "fusionsklubben" i dagene op til kampen.
Senest rettet af jj 18. maj 2005, 23:19, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: Karakter til spillerne

Indlæg af Fc-Arne »

Efter min mening var Bak ikke i nærheden af en 9'er. Han var lige ved, at smide føringen over styr med horibel tilbagelægning. Synes faktisk næsten, at var en skygge af sig selv..

/Knudsen

Indlæg af /Knudsen »

jj skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter 13-skalaen
>
>
> heintse 11. kun 10 fra mig træerne vokser ikke ind i himlen, men han er sq god.
>
> daugaard 10. 9 med pil op. NJ har igen fået seriøs konkurrence.
>
> bak 9. 10 fristes til at sige, som altid. Han udstråler fin sikkerhed.
>
> mikkelsen 9. også 9 herfra
>
> lindkvist 9. ligeså 9.
>
> sørensen 8. se her er vi uenige. DN får 10 af mig for sin store bevægelighed og defensive arbejde. Nu mangler han bare at få slået indlæggene lidt tidligere.
>
> hansen 10. Jep han var en helt anden end han har været længe. Den gamle har det stadig.
>
> thygensen 11. fuldstændig enig. Han viser idag at satsningen med ham centralt på den midtbane er det helt rigtige valg.
>
> pimpong 9. vil godt vende pilen nedad, da jeg synes han mangler det sidste. men et lille 9 tal.
>
> frank 8. enig. han var meget anonym. han mangler meget endnu synes jeg.
>
> david 8. kun 7 herfra. Han skuffer mig meget. han har endnu ikke vist mig at han kan det vi alle ved han kan. og den der afbrænder, skubber ham ned på et rent 7 tal. kom nu David.
>
>
> Dejligt med en sejr over SIF, og deres supportere
> som har virket meget hovne over for
> "fusionsklubben" i dagene op til kampen.
>
Ja, det lunede, og specielt fordi det var efter godt spil i store perioder. måske meget fordi SIF ikke ville noget, men alligevel synes jeg vi får fundet dele af vores gode spil frem igen.

Tillykke med sejren gutter...!!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

kan da lige sende den her også når du der er lavet en tråd om det :-)

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,8651,8659#msg-8659

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

jj skrev:
-------------------------------------------------------
> Efter 13-skalaen
>
>
> heintse 11

11. Enig. Flot flot indsats, kom godt ud i feltet. Håber han står mod Brøndby!

>
> daugaard 10

9. Daugaards bedste kamp, måske i hele hans FCM-tid?

>
> bak 9

7. God indsats, men et par alvorlige smuttere som kunne have kostet dyrt.

>
> mikkelsen 9

8. Stabil indsats.

>
> lindkvist 9

9 enig. Fight over hele linien, og slipper efterhånden bedre afsted med sit spil i offensiven.

>
> sørensen 8

10. Ekstremt udfordrende, slår mange nøgleafleveringer.

>
> hansen 10

8. Udmærket indsats, som altid fantastisk i kombinationsspillet.

>
> thygensen 11

13! Gør hele forskellen i dag, løber de rigtige steder, slår de rigtige afleveringer på de rigtige tidspunkter. Vores omdrejningspunkt offensivt og endda flere gode forsøg fra distancen.

>
> pimpong 9

9. Scorer et fint mål. Lidt anonym i første halvleg, men får sat fart på i anden. Misser dog mindst et oplagt tilbud i anden.

>
> frank 8

7. En indsats på det jævne. Fighter godt, men virker som om han mangler det gamle målinstikt.

>
> david 8

7. Fighter røven ud af bukserne, ellers alt for uskarp ved de chancer han har.

Erik Rasmussen
10. Forsøget med Thygesen centralt gav langt mere "go" i offensiven. Bør stille med de samme 11 i næste kamp.

Mose

Indlæg af Mose »

Jeg synes Frank spiller en rigtig god kamp. Meget med i spillet op af banen. Jeg mener han bør få en 9 er.

Endelig prøvede han Thygesen centralt. Der skal han ikke fra foreløbigt. Det der gør ham god er bl.a. den store fart han har med bold op af banen. Det bliver pludselig farligt igen.

Hansen spiller en af sine bedste kampe for FCM. Måske fordi han passer godt med Thygesen.

Pimpong kom utrolig godt ind i kampen efter hans scoring. Han har et dejligt skarpt træk ind i banen når han ikke vælger at køre mod baglinjen. God kamp

Spændende med Heinze. Meget flot udstråling af så ung en keeper, men ikke en pragtpræstation. Nærmere en "en god kamp". Han bør starte inde næste gang.

Dejlig kamp. Hvornår har vi sidst vundet fortjent over et superligahold, hvis man ser bort fra Herfølge kampene? Jeg er langt tilbage.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Med al respekt for Heinze, som stod sikkert, så har han INTET at gøre mod BIF, hvis ellers de andre keepere ikke er skadet. Han er simpelthen for lille, og mangler også erfaring på højt niveau.

Men han gør det nu godt....

BW # 163

Mose

Indlæg af Mose »

Hvis begge målmænd er så skadet så de ikke kan spille søndag, så kan de ikke være 100% klar torsdag. Derfor: Giv chancen til knægten, for han gjorde det fint idag.

Silkeborg gjorde alt hvad de kunne for at presse ham med høje bolde i det lille felt, men han klarede det rimeligt. Kun en helkikser. Ude i feltet var han helt suveræn.

jj

Indlæg af jj »

Er enig i heintse skal spille torsdag.

Den eneste grund skulle være, hvis tidman er 100 % klar. Mener at arvid har spillet sig helt af holdet, til sommer bør hans konstrakt opløses og en ny målmand hentes.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Begrund venligst hvorfor du synes Arvids kontrakt skal opløses til sommer...

Tak...

Peter Ross

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Han vil være chanceløs mod Brøndby. Særligt deres høje og hovedstødsstærke folk. Hvis de andre er skadet - så selvfølgelig o.k. Men droppet i sidste kamp kan vel ikke allerede være glemt ?. Desuden har Tidman tidligere leveret mod Brøndby, ligesm Anders Rasmussen, er en mere moden og erfaren målmand, og trods alt har flere vigtige kampe i handskerne.

Men når det er sagt gjort Heintze det godt i dag - der er helt sikkert et talent at bygge videre på...

BW # 163

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, SIF spillede på samme recept i dag, og det klarede han vel ok ?

Men jeg vil også selv foretrække Anders eller Ola på kassen, vel at mærke hvis de er 100 % klar.

Dog kan det være et stærkt svækket BIF-hold vi møder torsdag. De har 9 spillere i karantænefare inden i morgen. Det ser lovende ud ;-)

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det kan han jo ikke........

Mose

Indlæg af Mose »

Det der er så fedt og får folk til at give ham 11 i karakter er at han er så ung.

Jeg synes også det er fedt. Sidste år så jeg ham spille ynglinge sammen med Leon, og idag er de så på 1. holdet. Det gør, at man kan tro på at der om kort tid vil indfinde sig flere talenter omkring 1. holdet.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jo kom nu !

Han har stået én fin kamp idag, så han skal være vores nye førstemålmand....

Det tror jeg da nok nogle af de meget fodboldkyndige herinde kan være enige i om eller ???

Besvar