Afgang af spillere
-
kenny
Afgang af spillere
Nu har der været meget snak om, at vi skal hente nye spillere til sommer
jeg mener også vi skal skille os af med nogen, vi har 4 spillere der efter min
mening ikke høre til på et (forventet tophold)de er bare ikke gode nok..
Daugaard,Rathe,Nico,og til deles MH han virker langt fra fordoms styrke..ja og så mener jeg stadigvæk vi er tyndt besat på målmands pladsen, men det bliver vi jo aldrig enige om....
jeg mener også vi skal skille os af med nogen, vi har 4 spillere der efter min
mening ikke høre til på et (forventet tophold)de er bare ikke gode nok..
Daugaard,Rathe,Nico,og til deles MH han virker langt fra fordoms styrke..ja og så mener jeg stadigvæk vi er tyndt besat på målmands pladsen, men det bliver vi jo aldrig enige om....
Senest rettet af kenny 9. maj 2005, 16:44, rettet i alt 1 gang.
-
Jakob/3346
Re: Afgang af spillere
Og hvem skulle erstatte dem?
Jeg mener ikke MH skal skiftes han gør det godt. Farvel til Nico. Rathe og Daugaard er jeg lidt i tvivl om.
Jeg mener ikke MH skal skiftes han gør det godt. Farvel til Nico. Rathe og Daugaard er jeg lidt i tvivl om.
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg har en knægt på 6 år.. Han gør det udemærket mellem stængerne..
Men det gjorde lasse sgu også idag.
Vi må bare håbe på at FCK bliver mestre-for uefa cup og FCM holder bare ikke!
Men det gjorde lasse sgu også idag.
Vi må bare håbe på at FCK bliver mestre-for uefa cup og FCM holder bare ikke!
-
Fc-Arne
Ham dørmanden, Jørgensen ligner jo gang på gang Bambi på isen..
Daugaard lige så. De tilbagelægninger kommer til, at koste en dag.
Rathe; Han er måske udemærket som erstatning, men stamplads, nok næppe.
Daugaard lige så. De tilbagelægninger kommer til, at koste en dag.
Rathe; Han er måske udemærket som erstatning, men stamplads, nok næppe.
-
ralleandersen
Var det ikke bedre at bakke spillerne op i en svær tid.
Mange har også været efter Dennis Sørensen, men han gør det jo godt nu efter han har fået en ordentlig chance.
STÅ SAMMEN og bak spillerne op
Mange har også været efter Dennis Sørensen, men han gør det jo godt nu efter han har fået en ordentlig chance.
STÅ SAMMEN og bak spillerne op
-
kenny
Det er klart man ikke bare kan skille sig af med 4 spillere på engang.
Men jeg mener helt klart, at man skal se om den enkelte spiller nu også er en
man vil satse på i fremtiden. Feks Rathe og Daugaard er spillere i deres bedste
alder og skulle derfor gerne toppe nu,man kan vel ikke regne med de bliver mærkbart bedre,og efter min mening er de bare ikke gode nok.
Nico bliv købt i VB for et million beløb,og fik følgende ord med på vejen af Ørgaard" vi har købt en kommende landsholdspiller" men har i mine øjne været et kæmpe flop, ja faktisk kan jeg ikke mindes han har spillet en god kamp..
MH har været et godt stykke under fordomsstyrke,hvilket han også selv har sagt i
tipsbladet, og man skifter vel heller ikke en anføre ud, så ofte so ER har gjort
hvis det modsatte var tilfældet. PÅ målmandsposten er Arvid nok vores første valg
lige nu, men han har heller ikke klasse til at stå for et (Forventet) tophold
Han er utrolig usikker overfor høje bolde,og man sidder jo nærmest med hjertet
oppe i halsen hver gang der er hjørne og andre dødbolde, og han har også en dårlig vane med at bokse/slå bolden væk ved skud på mål,hvilket som regel resulter i farlige riposter(senest mod fcn 3-2 målet,og et par gange i torsdags i starten af kampen) vi er nød til,at finde en klasse målmand, måske ola er manden, bedømt udfra BØF kampen så ja, men vi har også nogle store talenter på
vej, her tænker jeg selvfølgelig på Weine.. Hvad siger i, har vi spillerne til at indfri vores egne og klubbens forventninger.
Men jeg mener helt klart, at man skal se om den enkelte spiller nu også er en
man vil satse på i fremtiden. Feks Rathe og Daugaard er spillere i deres bedste
alder og skulle derfor gerne toppe nu,man kan vel ikke regne med de bliver mærkbart bedre,og efter min mening er de bare ikke gode nok.
Nico bliv købt i VB for et million beløb,og fik følgende ord med på vejen af Ørgaard" vi har købt en kommende landsholdspiller" men har i mine øjne været et kæmpe flop, ja faktisk kan jeg ikke mindes han har spillet en god kamp..
MH har været et godt stykke under fordomsstyrke,hvilket han også selv har sagt i
tipsbladet, og man skifter vel heller ikke en anføre ud, så ofte so ER har gjort
hvis det modsatte var tilfældet. PÅ målmandsposten er Arvid nok vores første valg
lige nu, men han har heller ikke klasse til at stå for et (Forventet) tophold
Han er utrolig usikker overfor høje bolde,og man sidder jo nærmest med hjertet
oppe i halsen hver gang der er hjørne og andre dødbolde, og han har også en dårlig vane med at bokse/slå bolden væk ved skud på mål,hvilket som regel resulter i farlige riposter(senest mod fcn 3-2 målet,og et par gange i torsdags i starten af kampen) vi er nød til,at finde en klasse målmand, måske ola er manden, bedømt udfra BØF kampen så ja, men vi har også nogle store talenter på
vej, her tænker jeg selvfølgelig på Weine.. Hvad siger i, har vi spillerne til at indfri vores egne og klubbens forventninger.
-
ralleandersen
Vi har vel noget der ligner superligaens smalleste trup. så de lovede forstærkninger bliver vigtige.
Men tror nu på dem vi har.
Men tror nu på dem vi har.
-
YahooSeeker [Bot]
Det er ikke rart at høre en loppe gø.
Jeg har andrig set en eneste af jer på træningsbanen, til DS eller en reserveholdskamp, hvad fanden ved i om den trup vi råder over???
Ola er suveræn.....de færeste har ikke set ham ud over en kamp mod Brøndby og en indskiftning....og de fleste kun i TV.!!!!!
Hvor mange vidste hvem Elgen aka. Martin Jungbloot var inden idag? Hvem vidste hvem Lasse Heinze var? osv.
Det er eddermame et spinkelt grundlag som spilleres fremtid afgøres på, hvis det står til deltagerne i denne tråd. Det ville klæde med et enkelt spørgsmålstegn bagved udsagnene i stedet.
Jeg har andrig set en eneste af jer på træningsbanen, til DS eller en reserveholdskamp, hvad fanden ved i om den trup vi råder over???
Ola er suveræn.....de færeste har ikke set ham ud over en kamp mod Brøndby og en indskiftning....og de fleste kun i TV.!!!!!
Hvor mange vidste hvem Elgen aka. Martin Jungbloot var inden idag? Hvem vidste hvem Lasse Heinze var? osv.
Det er eddermame et spinkelt grundlag som spilleres fremtid afgøres på, hvis det står til deltagerne i denne tråd. Det ville klæde med et enkelt spørgsmålstegn bagved udsagnene i stedet.
-
Rovsing
Du har ret Hekler. Jeg gad ikke engang læse denne tråd til ende da jeg så hvad det handlede om.
Jeg ved godt hvem Heinze er, jeg har en besked på min telefon fra hans mor. Min lillebror har fortalt mangt og meget om Jungbloot, og jeg er meget tilfreds med både ham og Heinze idag. Dog vil jeg sige at jeg synes Jungbloot så lidt bleg ud, for jeg troede egentlig han var afrikaner! Nu har jeg mest hørt om ham åbenbart.
Uanset om vi skal af med nogen eller hvad, så er det vanvittigt at begynde denne diskussion nu. Vi skal betale løn til alle indtil sommer uanset hvad. Længere er den bare ikke!
Jeg ved godt hvem Heinze er, jeg har en besked på min telefon fra hans mor. Min lillebror har fortalt mangt og meget om Jungbloot, og jeg er meget tilfreds med både ham og Heinze idag. Dog vil jeg sige at jeg synes Jungbloot så lidt bleg ud, for jeg troede egentlig han var afrikaner! Nu har jeg mest hørt om ham åbenbart.
Uanset om vi skal af med nogen eller hvad, så er det vanvittigt at begynde denne diskussion nu. Vi skal betale løn til alle indtil sommer uanset hvad. Længere er den bare ikke!
-
Altoriso
Ja de fleste tror at de er managers i BT´s drømmehold eller endnu bedre Sofaligaen i Politiken...
-
Lars EC
Fremtiden ser lys ud. Jungbloot kom ind og gjorde det fint. Jeg havde aldrig set ham spille, men han fik da vist lidt. Lasse Heintze gjorde det rigtig godt. Meget bedre end vores såkaldte 1. keeper A. Rasmussen. Det kan godt være Anders laver nogle tv-redninger engang i mellem, men han er ikke stabil nok, og laver mange dårlige ting i løbet af kampen. Peter skov spillede så man ofte ikke lagde mærke til ham. Men han var meget stabil, og det er mindst lige så vigtigt, som hvis man kan lave super redninger. Forsvaret stoler ikke på Anders, og det har skabt megen usikkerhed. Det kan godt være, at Ola kun har spillet få minutter, men forsvaret stolede meget mere på Ola, fordi han netop viste stor sikkerhed i forhold til Anders. Især på indlæg hvor kampen i dag jo desværre viser, at der har vi nogle problemer, når Nicolai bliver snydt igen, igen og forsvaret ikke har tillid til vores målmand og aftalerne ikke er på plads. Daugaard skal helt sikkert indgå i vores fireback-kæde også i fremtiden, med mindre vi (forhåbentlig) får fat på en ny venstreback, så skal Ulrik selvfølgelig spille højreback.
Nu skal vi bare afslutte denne sæson på en ordentlig måde (holde 4. pladsen), så tror jeg vi kan se frem til en meget spændende sæson næste år.
Nu skal vi bare afslutte denne sæson på en ordentlig måde (holde 4. pladsen), så tror jeg vi kan se frem til en meget spændende sæson næste år.
-
Persian_Wolf
Hjælper sku ikke at smide spillere ud, med den smalle trup.. se blot hvordan vi er tvunget til at bruge Y og DS spillere.. Det er lidt sørgeligt at folk ønsker at skille af med spillere, når situationen er modsatte
-
emueN
Rovsing skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ved godt hvem Heinze er, jeg har en besked på
> min telefon fra hans mor.
>
haha.. og hvad kan vi bruge det til?
-------------------------------------------------------
> Jeg ved godt hvem Heinze er, jeg har en besked på
> min telefon fra hans mor.