Ny FCM hjemmeside

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jean / BW# 1238

Re: Ny FCM hjemmeside

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Er der kun tale om en midlertidig hjemmeside? Er
> det noget du ved, eller er det bare et gæt?

He he, det var bare en joke... :-)

> Men det vil være underligt med en "midlertidig"
> hjemmeside, da man typisk ofte bruger den
> oprindelige hjemmeside indtil en ny er helt færdig
> og klar til lancering.

Selvfølgelig... igen, det var bare for sjov, da jeg synes den nye er ringe...

Kasper_Nielsen

Indlæg af Kasper_Nielsen »

Det er vel en viborgfan der har lavet den! :D

Men ja, for at liste problemerne:

- Ringe billede kval - png?
- Underlige store links
- Farvekombination ude i hampen!
- Og ja! bundrammen er da godt nok kvalmende!

Jeg håber da at Ørgaard, omend det er ham der styrer den slags ;), kigger med herinde, så vi kan få en ny op. Ellers må vi ty til boykot!! :D

forzafcm

Indlæg af forzafcm »

Nej, du er kvalmende:D
Ej du har ret.

Thomasnoerum

Indlæg af Thomasnoerum »

den er lavet i paint;)

fcebbesen

Indlæg af fcebbesen »

Thomasnoerum Skrev:
> den er lavet i paint;)

så er det da meget godt gjort:) tænk hvad de kunne lave i et godt program

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Selvfølgelig skal der laves nogle forbedringer, men alt i alt synes jeg sgu det er okay! Den er da pænere end den gamle...

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kasper_Nielsen Skrev:
> Jeg håber da at Ørgaard, omend det er ham der
> styrer den slags ;), kigger med herinde, så vi kan
> få en ny op. Ellers må vi ty til boykot!! :D

Hjemmesiden har den kære Ørgaard ikke så meget indflydelse på :)

Men hvis folk har forslag eller gode ideer, er FCM altid klar til at lytte. Smid en mail til PR-chef Torben "KØLLE" Kølbæk (ham der (næsten) ligner Rasmus Fyhn på en prik!) på tko@fcm.dk, og så skal de nok tage et kig på det... Det gælder i øvrigt også ideer til FCM TV osv.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Er jeg den eneste der syns det er underligt hjemmesiden ikke bliver lavet færdigt. Eksempelvis området hvor man skriver næste modstander.

Syns hjemmesiden er vildt grim som den står nu.

Chap

Indlæg af Chap »

Jeg er enig med dig i, at som den står nu, så er den virkelig grim. Derfor valgte jeg selv at skrive en e-mail til Torben Kølbæk ang. hjemmesiden for noget tid siden, hvorefter denne sætning indgik i hans svarmail: "Der vil være elementer vi tager med til en ny-ny hjemmeside – og noget vi kan ændre på denne" - så jeg er særdeles sikker på, at den nok skal blive forbedet med tiden.

BW 4108

Nu er der da kommet nyt forsidebillede :D

Indlæg af BW 4108 »

^^

Det siger vist sig selv, på tide hvertfald.

Arff

Ny FCM hjemmeside - ny video-afspiller

Indlæg af Arff »

Jeg skrev en mail til den ansvarlige for FCM-tv, og jeg fik afvide at der i løbet af kort tid vil komme en ny form for afspiller til FCM-tv.

Dahl Nielsen

Re: Nu er der da kommet nyt forsidebillede

Indlæg af Dahl Nielsen »

Det er lavet ret uheldigt.

Det store FCM-logo og boksen med info om næste kamp dækker hovedparten af billedets indhold. Det ser ikke specielt godt ud...

PS

Re: Tekniske spørgsmål

Indlæg af PS »

Der må være nogle af jer med forstand på hjemmesider og programmering, der kan svare mig på et par spørgsmål.

Hvorfor loader en side som fcm.dk så forholdsvis langsomt, og hvorfor virker det som om den skal bruge lidt for meget af pc'ens power. I den forbindelse vil jeg lige tilføje at det formentlig ikke er min hardware der er forældet eller for klejn, eller min 4 mbit internetforbindelse.

Hvorfor kan man ikke anvende IE's zoom funktion (ændre til 125 pct ell. højere) uden at der går kage i hjemmesiden.

Er der noget software jeg skal have opdateret?

Chap

Indlæg af Chap »

Det med at den loader langsomt kan jeg ikke lige genkende - den loader ganske hurtigt på min computer.

Dog fucker den også rimelig meget op ved mig, hvis jeg zoomer ind til 125 %, hvilket dog ikke har den store betydning for mig, eftersom jeg aldrig gør det. Men du kan evt. prøve at downloade det igen herinde fra: http://www.microsoft.com/danmark/window ... fault.mspx så skulle du gerne få den nyeste version.

PS

Indlæg af PS »

Tak for svaret.
Nej det er selvfølgelig ikke lige så aktuelt med at zoome på fcm.dk, men jeg oplever det bare af og til på div sider, og tænkte at da nogle i denne tråd lød som om de var/er inde i programmering, så kunne det være de kunne fortælle mig om det simpelthen er en programmeringsfejl af webmaster, en fejl i IE, eller en manglende software opdatering.

Nå men dette er jo et fodboldforum, så med mindre der er en der ved hvor fejlen er, så lader vi den bare ligge der.

Besvar