Klasseangriber søges...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars

Speedy

Indlæg af Lars »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84501

FCM skulle have afvist et bud på 3/4 million fra VFF på Speedy, en del af baggrunden for at afvise buddet skulle være at man ønsker at være dækket ind, med Franks skade.

Hvis vi ikke køber ind står vi vel med nogle forskellige alternativer i angrebet, i den periode hvor vi må se bot fra Frank, vi har vel generalt to typer angribere:

Kropsstærke: Baba og Fagerberg.
Hurtige: Speedy og Jude

Så har vi vel en semi-all-around spiller som Claus Madsen der også kan supleres med. Flinta og Furuseth kan vel også bruges deroppe, ligsom Thyge, men hvor problemet vel ved at bruge alle tre vil være at de er meget bedre på andre pladser. Winston og Leon har vel fået lidt tid på toppen i denne sæson, men kan vel næppe forventes at være andet end nødløsninger deroppe.

Og så kan vi vel næppe forvente at nogen af talenterne der kunne stå til at blive rykket op i A-Truppen slår igennem lige med det samme.

mrjelle

Re: Mike Tullberg?

Indlæg af mrjelle »

giftig og giftig, hvad scorede han for AFG 1 mål? Mener slet ikke han har klasse

Kent

Re: Speedy

Indlæg af Kent »

Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=84501
>
> FCM skulle have afvist et bud på 3/4 million fra
> VFF på Speedy, en del af baggrunden for at afvise
> buddet skulle være at man ønsker at være dækket
> ind, med Franks skade.

Mon ikke også grunden til afvisningen er, at 3/4 er en del i underkanten for Chr. Olsen. 2-3 mio burde vi nok kunne få hos en klub med mere kapital.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Han formåede at lave hele 4 mål for AGF i 28 kampe og var ikke engang fast mand.

http://da.wikipedia.org/wiki/Mike_Tullberg

Tror sgu Tullberg skal bides af en kobra for at blive giftig og han er slet ikke god nok til FCM.

Lars

Indlæg af Lars »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84574

Ifølge bold.dk er han rimlig sikker på at skulle videre, men det lyder altså ikke til at Reggina har sænket prisen alt for meget i forhold til hvad de gav for ham i GF. Så hvis det er rigtigt koster han vel 6,5-7 millioner og det er lige spørgsmålet om der er mange danske klubber der vil give det.

HKP

Indlæg af HKP »

Skippels Skrev:
> Mike Tullberg er en giftig angriber, som jeg godt
> kunne se i en Midtjylland trøje, og vi kan endda
> få ham for billige penge.
>
> Han siger han vil skifte, men om han vil til
> sas-liagen igen allerede er jo et godt spørgsmål..

Med alt ære og respekt for Tullberg.... Han er bare ikke typen vi er ude efter lige nu! Vi skal have noget, vi ved er høj kvalitet og som har et højt bundniveau!

Lars

Indlæg af Lars »

Kent Skrev:
> Lars Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > http://www.bold.dk/nyt/?vis=84501
> >
> > FCM skulle have afvist et bud på 3/4 million
> fra
> > VFF på Speedy, en del af baggrunden for at
> afvise
> > buddet skulle være at man ønsker at være dækket
> > ind, med Franks skade.
>
> Mon ikke også grunden til afvisningen er, at 3/4
> er en del i underkanten for Chr. Olsen. 2-3 mio
> burde vi nok kunne få hos en klub med mere
> kapital.

3/4 million lød noget i underkanten. Men jeg hæftede mig nu ved det med at han så ud til at indgå i planerne i hvert fald på den korte bane.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Syntes personligt også 3/4 mill er for lidt, men vi er nok også nødt til at se hvem der kunne være potentielle købere. Det er primært klubber som VFF, Sønderjyske, Vejle, Horsens, Randers og Agf og jeg tror ikke nogle af de klubber vi være interesserede i at smide 3 millioner efter Christian Olsen, det tror jeg faktisk ligger udenfor de flestes budget, ihvertfald hvis de skal have flere forstærkninger.

Arff

Re: Rade Prica?

Indlæg af Arff »

Efter min mening vil Rade også være den perfekte spiller, plus han opfylder alle "kravene"

- Han har rutine
- Han spiller på landsholdet
- Han er god med hovedet
- Han er i den grad en "top 3-spiller"

Hvis han er interesseret i at vende "hjem" til Danmark, er AaB nok første priotet - men som Kent også nævner, så plejer Lynge ikke ligefrem være den mand, som er mest kendt for at lave de dyreste handler.

Hausser

Re: Rade Prica?

Indlæg af Hausser »

Kan nu ikke se hvordan han på nogen måde skulle være interesseret i at komme tilbage til lille DK. Har læst at han angiveligt skulle få 800.000 kr i måneden i det engelske og da han ikke længere kan fungere som "forsker" i DK, skal han altså have betydeligt mere for at få det samme udbetalt. Grunden til han skiftede til det engelske var vist også primært pga økonomien. Så det virker unægteligt ulogisk at han skulle skifte tilbage til DK og får skåret lønnen ned til en tredje/fjerdedel..

Bobby

Indlæg af Bobby »

Lars Skrev:
>
> 3/4 million lød noget i underkanten. Men jeg
> hæftede mig nu ved det med at han så ud til at
> indgå i planerne i hvert fald på den korte bane.

Det kan jo også være man ikke vil sælge ham førend man har fundet en ny angriber. Det er jo ikke sikkert at det lykkedes klubben at finde den rette angriber til den rette pris. I så fald ønsker man vel at Speedy som back up.

Chap

Søren larsen skal væk fra S04

Indlæg af Chap »

http://www.bt.dk/article/20080602/sport02/80602041/

Hvad tror I, at prisen på ham er? - for han er da i den grad den type angriber, som vi står og mangler på nuværende tidspunkt. Men igen er jeg som sagt lidt skeptisk overfor det økonomiske aspekt - han er nok en dyr herre.

Husum

Re: Søren larsen skal væk fra S04

Indlæg af Husum »

Tror ikke han på nogen måde er realistisk. Det lader også til Schalke regner med at kunne få en pæn sum for ham. Følgende link illustrerer det vel meget godt.

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84580

For det første hvis Søren Larsen er relevant for Fiorentina, kan vi vist godt glemme alt om ham og for det andet kan man jo lave et lille stærkt for simplet regnestykke. Pris for Mutu: 120 mil. eller 75 mil + Larsen. Derfor pris på Larsen: 120-75= 45 mil. Ved godt man nok ikke kan stille det sådan op men viser alligevel lidt om prisniveauet.

felisan

Indlæg af felisan »

Søren Larsen ville være perfekt.
han trænger til at få gang i karrieren igen, han er den type angriber vi mangler, og vi kan lokke ham med trygge danske omgivelser og deltagelse i uefa-cup'en.

og ja, han er sikkert tosset dyr, men på den anden side, kan vi heller ikke forvente at vinde guld, uden at det går ud over vores lønniveau..

...spørgsmålet er, hvor meget en fyr som Søren Larsen er vant til at tjene i S04 og hvor meget han er villig til at gå ned i løn

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg mener Søren Larsen er fuldstændig urealistisk. Hvis han vil til DK er det kun FCK, der kan komme i nærheden af hans og Schalkes krav. Så glem ham.

Besvar