Udvalgte billeder fra FCN-FCM - Sølvkampen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Altoriso

Re: Udvalgte billeder fra FCN-FCM - Sølvkampen

Indlæg af Altoriso »

Nå det var det jeg lavede i lørdags ;-)

Syntes nok jeg kunne huske et eller andet i rødt og sort mv

Hold fest, hvor var det en herlig dag, aften og nat i Farum og København :-)

Der var så fed en stemning, som jeg sjældent har oplevet, og alle var bare helt oppe og ringe

Lad os få nogle flere af de oplevelser, tak !

Stjernefede billeder iøvrigt, glæder mig til at se resten

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Når man nu tænker på at det ikke kun var de mest dedikerede fans der var med, synes jeg nu stemningen var helt i top, og det synes jeg da også billederne taler sit tydelige sprog for :-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes det er det fedeste jeg har oplevet stemningsmæssigt, hele tribunen var med og det kogte simpelthen i anden halvleg, det var nærmest pokalfinale stemning. Det er nemt at være fotograf når sceneriet er så flot :-)

Thor/TWC

super billeder

Indlæg af Thor/TWC »

Jeg kan slet ikke vælge min nye baggrund mellem alle de fede billeder.

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Helt kanon!!

1680 x 1050...

TAK!

Ravnen

Stort holdbillede til baggrund eller måske en plakat? ;-)

Indlæg af Ravnen »

Tænkte det var nemmere jeg bare smed billede i max størrelse her, så kan I selv tilpasse det til jeres skrivebord, eller printe en plakat ud hvis nogen ønsker det.

Kun til privat brug, ikke noget med at sælge prints ;-)

http://www.kirkebygaard.dk/fcm/holdbillede_stor.jpg

Det er muligt bare at højreklikke på billedet og vælge "Sæt som skrivebordsbaggrund" så tilpasser Windows selv billedet til jeres opsætning.

Shadrak

Re: Stort holdbillede til baggrund eller måske en plakat? ;-)

Indlæg af Shadrak »

Har du ikke en med Erik og thomasberg?? Ikke for at være et træls brokhoved... Men det kunne bare være meget fedt.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Desværre var opstilling blevet lige lovlig bred, og Erik stod åbenbart helt ude til højre så han kom ikke med. Det var ikke let at komme til at tage billederne da der stod en hob af fotografer og TV folk og møvede som gale, tror nærmest jeg trådte hen over et par stykker, så det var nærmest på lykke og fromme ;-)

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Hvad for noget udstyr bruger du??

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Har det nogen relevans for spørgsmålet? Men Canon EOS 400D med forskellige linser. Havde en linse på med god vidvinkel på så medmindre jeg havde haft en fiskeøjelinse havde jeg ikke fået mere bredde med anyway. Og længere tilbage kunne man ikke komme, medmindre man ville fotografere fotograferne bagfra :-D

Shadrak

Indlæg af Shadrak »

Helt fint. Ville bare lige tjekke, det kunne jo være man var heldig... ;) Super arbejde med billederne ellers!!

hitman202

Indlæg af hitman202 »

nææ, ingen relevans. Bare ren og skær interesse. Overskriften var jo noget med billeder, så vi er da inde på emnet:-)
Synes nogle af dine tidligere billeder har mindet noget om min Nikon D70 ren støjmæssigt ved høj iso, så gik ud fra det var i den klasse, og det var jo ikke helt ved siden af:-)
Har forøvrigt skiftet til en D300 nu

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja EOS 400D er heller ikke det optimale, men jeg betaler selv gildet og hvis jeg endelig skulle ofre penge på noget som ville forbedre kvaliteten yderligere, så blev det på en rigtig rigtig dyr linse. Men igen, så længe det er frivilligt og uden profit, så må man også holde det indenfor rimelighedens grænser.
Det slider også et kamera op hurtigt at tage fodbold billeder, fyrer op til 500 billeder af til hver kamp i al slags vejr, så jeg slider et kamera op på to sæsoner cirka. Pt. ville jeg tage en D40 hvis jeg skulle have nyt, men den nuværende skulle gerne klare en sæson mere.

Kan lige tilføje at jeg har sat kvaliteten ned på "plakat"-billedet, så den ikke fyldte alt for meget, det ville gøre det noget tungt for computerne hvis de valgte at tilføje originalen direkte.

Bjarne Fonnesbech

Skidegode billeder - nogen der har andre ?

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Superfede billeder. 1000 tak for dem.
Nogen der har andre; f.eks. af de 16 busser linet op efter kampen i Farum ? Jeg nåede desværre ikke selv at tage billeder, da der var andet at se til...

Og forresten da tak til alle som deltog i turen til Farum og opførte sig ordentligt og eksemplarisk. Det er sgù flot. Det kunne nogle FCK`s og BIF`s fans lære af.

Der var ros fra alle sider, hvilket gør, at det i hvert fald ikke skal være det punkt, der skal være skyld i, at vi ikke mobiliserer en lignende "hær" til en guldkamp om nogle år.

Mvh Bjarne Fonnesbech

Ravnen

Re: Skidegode billeder - nogen der har andre ?

Indlæg af Ravnen »

Jeg overhalede en del af busserne på vejen over, det var et imponerende syn med så mange :-D

Besvar