Mohammed Zidan

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Admin 2

Mohammed Zidan

Indlæg af Admin 2 »

Zidan kom ikke i kamp dels pga mavevirus som har holdt ham ude fra seneste 2 kampe, og dels fordi forholdet mellem ham og nuværende hsv træner ikke er særlig godt, til trods for at Hsv' fans er vilde med Zidan.

Mon Zidan er til at finde i andre klubber til næste sæson? Betis har i hvertfald meldt sig på banen

EDIT: Eftersom folk åbenbart ikke formår at holde orden i det eksisterende tråd hvor tidligere FCMere er nævnt og vi admins ikke har værktøjerne til at flytte indlæg rundt i trådene, så bliver tråden hermed delt op og hver spiller får en tråd.
Senest rettet af Admin 2 7. jan 2009, 00:22, rettet i alt 1 gang.

Casper Søe

Re: Mohammed Zidan

Indlæg af Casper Søe »

Han kommer måske til Dortmund, med hans gamle træner. Meget positivt syntes jeg.

Penge til os, og en træner der tror på ham. http://www.bold.dk/nyt/?vis=84123

uschel

Re: Mohammed Zidan

Indlæg af uschel »

vi får vel ingen penge. Han bliver jo i tyskland. Jeg mener at han skal skifte land hvis vi skal have penge ud af det

Admin 2

Det tåger for den kære Zidan...

Indlæg af Admin 2 »

Skrevet af: Jean / BW# 1238 (87.48.86.90)
Indlæg tilføjet: 03-06-2008 kl. 19:44

"Denne sæson har været en af de dårligste i min karriere. Huub har behandlet mig som lort og ikke som en spiller, han selv ønskede. Det var ham, der bare ville have mig og gjorde alt for det sidste sommer. Hvis han gerne vil have, jeg skal udvikle mig, så bør han have mig tæt på holdet. Han burde give mig spilletid for at være i form. Minimum en halv time i hver kamp," siger Zidan til B.T."

Og jeg som troede at man arbejdede hårdt til træning for at holde sig i form til at spille gode kampe... Zidan mener åbenbart at man skal have spilletid for at holde sig i form... :-)

Kilde:
[sporten.tv2.dk]

EDIT: Sørg nu for at få placeret disse indlæg korrekt, indlæg omkring Zidan hører til i denne her tråd. Mvh Admin.

Persian_Wolf

Re: Det tåger for den kære Zidan...

Indlæg af Persian_Wolf »

Mon ikke han mener _kamp_træning. Du ved udmærket godt at Zidan ikke kan så vanvittig meget dansk og hans ordforråd er derfor begrænset. Det kan derfor lyde forkert i andres øre ind imellem :)

Esben

Re: Det tåger for det kære BW medlem...

Indlæg af Esben »

> Skrevet af: Jean / BW# 1238 (87.48.86.90)
> Indlæg tilføjet: 03-06-2008 kl. 19:44
>
>
> Og jeg som troede at man arbejdede hårdt til
> træning for at holde sig i form til at spille gode
> kampe... Zidan mener åbenbart at man skal have
> spilletid for at holde sig i form... :-)

Ja, alle kan jo lave fejl;)
Selvfølgelig skal en fodboldspiller have kampe for at holde sig i form, og fortsætte sin udvikling.

Desuden er det jo fint, at der kommer en ny træner i HSV, men tvivler på at Martin Jol er meget bedre til at håndtere Zidan end Huub Stevens. For Zidans skyld kan man da håbe det.

Lars

Indlæg af Lars »

Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Mon ikke han mener _kamp_træning. Du ved udmærket
> godt at Zidan ikke kan så vanvittig meget dansk og
> hans ordforråd er derfor begrænset. Det kan derfor
> lyde forkert i andres øre ind imellem :)

Nu har bold faktisk rettet i hans udtalese. Da, det ikke plejer at være sjældent at der er kritik af kvaliteten i forskellige artikler inde på bold.dk, så er det måske lidt for hurtigt at tilskrive det til Zidan, at der lige var en sætning der så lidt anderledes ud. Hvis man læser her på BT´s sportsside, så ser er det Zidan siger ikke citeret som kringlet.

http://www.sporten.dk/fodbold/tyskland- ... er-rasende

Der står også at han fordi han er ikke-eu borger åbenbart ikke må spille på andet holdet dernede. Det virker underligt?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ser ud til at det næsten er samme problem som her i FCM: http://www.bold.dk/nyt/?vis=84665

Ærgeligt han ikke er bedre til at begå sig socialt, det er vel det eneste han mangler for at kunne blive verdensstjerne.
Men han må jo til en mindre klub igen, eller til en klub som vil ofre det som det kræver at få ham til at spille optimalt.

Lars

Indlæg af Lars »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84681

Nu skal Zidan så til møde med Sportchefen dernede fordi han ikke var tilfreds med Zidans udtalelser.

Det kan jo også være Zidan har været smart i denne situation. Det kan tænkes at han gerne vil til Dortmund, men at HSV prøver at presse citronen i forhold til overgangssummen og det jo nu vil lige hul i hoved hvis HSV går ud og afviser et rimligt bud fra Dortmund. Nu hvor det jo åbenbart er kommet frem at mange vigtige aktører i spillertruppen er imod ham og at han vel er blevet behandlet dårligt fordi Huub Stevens er bukket under for press fra andre spillere for at sætte ham af holdet. Så er der også denne her med at det nu blever meldt offentligt ud at Sportchefen vil have et møde med ham efter Zidans kritik af Stevens i pressen.
Det vil næppe gører det nemmere for HSV at presse prisen op i en forhandlings situationen. Hvis det så bliver lækket til pressen at BVB Dortmund byder en nogenlunde prise, så stor ledelsen i HSV jo og ser rigtig amatør agtige ud, hvis handlen falder på gulvet.

188

Zidan på vej til Brøndby

Indlæg af 188 »

Det er forhåbentlig tomme rygter. Og hvorfor skulle franske medier være de første med sådan en nyhed http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=157705

Kent

Re: Zidan på vej til Brøndby

Indlæg af Kent »

188 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er forhåbentlig tomme rygter. Og hvorfor
> skulle franske medier være de første med sådan en
> nyhed
> http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=15
> 7705

Sikkert fordi de har opsnappet det fra Tipsbladets rygte. Så opsnapper sportenkort.dk rygtet i Frankrig, der så igen bliver til en nyhed på Tipsbladet....

Tvivler meget på det. Zidan tjener for meget og er for stort et navn i Tyskland, til at DK er interessant for ham.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

På den anden side kunne man godt forestille sig at storaktionæren har "bedt" om at få ham til holdet
Synes heller ikke man hører så meget til Zidan nede i Tyskland, så måske han selv ville være interesseret i at skifte
For Zidan vil det jo være en klar nedgradering af hele hans karriereplanlægning

Tror derfor også mest på at det er et rygte

Jon Damsgaard

Indlæg af Jon Damsgaard »

Saa vidt jeg ved skrev Zidan da under paa en lejeaftale med en Arabisk klub for ganske kort tid siden, eller er det bare mig?

/Damsgaard - Nyder solen paa Rhodos

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det var blot et rygte.

Peter Ross - Nyder skyerne over Ikast

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja det må simpelthen bare være et rygte, det virker for utroligt.

Besvar