Ørgaard vs Fisker

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Re: Ørgaard vs Fisker

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg erindrer ikke noget steds at have påstået, at have været til stede, men du bestrider åbenbart, at han har sagt, det som han er citeret for...?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Og hvis du evt har set pokalfinalen efter kampen, vil du også høre at Fisker fik højlydt kritik fra begge fanlejre !

Brøndby følte sig også bortdømt, men der er da ingen større grund til at koncentrere sig om modstanderholdet - det ligger lige som ikke i begrebet at være fan, synes jeg

YahooSeeker [Bot]

Du udtalte dig om MÅDEN han sagde det på!
Så spurgte palle om du var tilstede siden du vidste hvilken MÅDE han sagde det på!

Efterfølgende skriver du: Var du selv? Efter hvad han er citeret på, er det utilstedeligt, upassende og ubehøvlet sagt...

Vi snakker slet ikke om han har sagt det eller ikke, for det har han, men MÅDEN, det kan vi da vist ikke lige snakke om.
Har han råbt det, visket det til sidenmanden eller ??

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Fuldstæbdig korrekt goodman (-:

YahooSeeker [Bot]

Nu betragter jeg ikke ligefrem de fleste fodboldfans som værende særligt velbevandret i fodboldreglerne, for nu at sige det MEGET mildt...

YahooSeeker [Bot]

I følge pressen har han sagt det i fuld offentlighed så alle kunne høre det under en officiel DBU-banket... DERFOR udvandrede dommerkvartetten i protest. Hvis du så lørdagskampen, hvor Fisker var dommer, og hvor torsdagens ene liniedommer og reservedommer var de to liniedommere, bekræftede Fisker, at det var stedet og måden formuleringen fremkom på, der fik dommerkvartetten til samlet at udvandre i protest mod Ørgaard, så jeg kan ikke ligefrem se, at jeg har udsat Ørgaard for noget justitsmord i denne sag.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nej og hvordan og hvorfor skulle de også kende til samtlige regler, omend jeg tror at de fleste grundlæggende kender til de fleste..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Til gengæld kan man jo så også mene at Fisker har overfortolket situationen og dermed overreageret...

Jeg kan sådan set godt forstå ham bare en lille smule, og synes egentligt at ahn har handlet fint i situationen..

På den anden siden, alt efter hvordan det hele nu er foregået, er det så også måske lidt for pjattet at reagere på den måde, fordi han endnu engang har sat sig selv i fokus !

Så er lidt i syv sind

YahooSeeker [Bot]

Så forekommer det heller ikke rimeligt, at man beskylder dommere for korruption og det der er værre, når det rent faktisk viser sig, at han har dømt rigtigt i samtlige kontroversielle situationer, i hvert fald i følge fodboldreglerne, i det omfang du mener, at de skal bruges i en fodboldpokalfinale

YahooSeeker [Bot]

Så du mener ikke at man kan tolke måden det er sagt på, eller have lov til at tage stilling til, at stedet og måden (i fuld offentlighed til en officiel DBU-banket) er under al kritik???

Som Fisker (ganske rigtigt) sagde i dag (sådan opfatter jeg den sammenhæng han udtalte sig i: Ørgaard må udtale hvad han vil, som kommentar til en avis, men når kampen er slut, og man er ved en officielt banket afholdt af DBU efter pokalfinalen, så hænger man altså ikke andre mennesker ud.

For mig at se fremstår Ørgaard som forsmået og useriøs i DBU-sammenhæng med hans handlemåde, og det ligner ABSOLUT ikke Jens Ørgaard, som jeg normalt har den allerstørste respekt for, og ikke mindst for hvad han har bygget op på 6 år i FC Midtjylland. Men her har han pisset klart ved siden af potten, og gjort andre våde, og det er noget svineri for nu at blive i billedsproget!

YahooSeeker [Bot]

Nu er der jo ingen af os (heller ikke mig) der var til stede i lokalet... men jeg kan personligt godt forstå, navnlig hvis jeg er i Fiskers situation, at man når man længe efter en kamp er slut, og når man ved, at man intet forkert har gjort, og i endnu mindre grund, har ønsket at være årsag til at nogen led tab, men blot gjort det arbejde man er sat til, så er det altså mildt sagt irriterende igen og igen at blive hængt ud...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nu hedder det jo ikke dommerskøn for ingenting !

Beskyldningerne går jo sådan set på at han skønner situationerne forkert...

Vil dog nødigt have amerikanske tilstande hvor dommere skal bruge længere tid på at kigge videobilleder

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Holder man med den ene, så holder man ikke med den anden, og så tolker man jo nok sagen på en anden måde....

Sådan er det vel med holdninger og meninger :-)

Besvar