FCM - RFC
-
Vinding
FCM-RFC
Med en tæt kampprogram har vi kun 3 dage til næste kamp. Denne gang er det imod Randers som der ikke har imponeret synderligt i dette forår. Sidst vi mødtes tabte vi 3-0 i Randers
Vi må desværre se bort fra Troest og Salami, da de har karantæne efter deres gule kort i dagens kamp imod Lyngby. Femi er vel ikke klar til at gå ind og erstatte Salami endnu?
Vinding
Vi må desværre se bort fra Troest og Salami, da de har karantæne efter deres gule kort i dagens kamp imod Lyngby. Femi er vel ikke klar til at gå ind og erstatte Salami endnu?
Vinding
-
David
Re: FCM-RFC
Salami får kun karantæne, hvis han får 6 point for den advarsel.
Og det tvivler jeg stærkt på han får, da den ikke var særligt grov.
Mvh.
David
Og det tvivler jeg stærkt på han får, da den ikke var særligt grov.
Mvh.
David
-
Kent
Til gengæld får Randers' ene midterforsvarer (Robert Ar......) karantæne, da han fik advarsel.
Det er lidt skidt at undvære Troest, da Nygaard er stærk i hovedspillet.
Det er lidt skidt at undvære Troest, da Nygaard er stærk i hovedspillet.
-
mrjelle
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Til gengæld får Randers' ene midterforsvarer
> (Robert Ar......) karantæne, da han fik advarsel.
>
> Det er lidt skidt at undvære Troest, da Nygaard er
> stærk i hovedspillet.
Ja specielt nu hvor Nygaard for alvor er kommet i gang bla. med 2 mål i dag. (Begge med hovedet) mon reid er klar til en hel kamp?
> Til gengæld får Randers' ene midterforsvarer
> (Robert Ar......) karantæne, da han fik advarsel.
>
> stærk i hovedspillet.
Ja specielt nu hvor Nygaard for alvor er kommet i gang bla. med 2 mål i dag. (Begge med hovedet) mon reid er klar til en hel kamp?
-
Bhomaszz
Kent Skrev:
> stærk i hovedspillet.
Jeg synes at det må være her det er oplagt at bruge Gnanou. På et tidspunkt skal han jo have en kamp , hvis hans til tider lidt klodsede stil skal høvles ned til et acceptabelt niveau. Det kommer kun gennem kampe. Han skal vel agere førstereserve næste sæson?
Han er den fysisk stærke spiller, som bør kunne matche Nygaard. Hvis han skal arbejdes ind på holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede. Desuden er det ikke et af de helt store og farlige hold, så det er her der er plads til at eksperimentere.
> stærk i hovedspillet.
Jeg synes at det må være her det er oplagt at bruge Gnanou. På et tidspunkt skal han jo have en kamp , hvis hans til tider lidt klodsede stil skal høvles ned til et acceptabelt niveau. Det kommer kun gennem kampe. Han skal vel agere førstereserve næste sæson?
Han er den fysisk stærke spiller, som bør kunne matche Nygaard. Hvis han skal arbejdes ind på holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede. Desuden er det ikke et af de helt store og farlige hold, så det er her der er plads til at eksperimentere.
-
Noe
Bhomaszz Skrev:
------------------------------------------------------
>
> Han er den fysisk stærke spiller, som bør kunne
> matche Nygaard. Hvis han skal arbejdes ind på
> holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid
> formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede.
Han fik en kamp i Odense fra start, hvor man må sige at han spillede til godkendt mod Fall.
> Desuden er det ikke et af de helt store og farlige
> hold, så det er her der er plads til at
> eksperimentere.
Har du overhovedet set FCM spille i denne sæson, siden du kan skrive sådan? Det er jo lige præcis i disse kampe mod midterholdene, at koncentrationen skal holdes. Sidst i Randers manglede vi Femi, og det blev dyrt, så nej tak til eksperimenter her..
/Noe
>
> Han er den fysisk stærke spiller, som bør kunne
> matche Nygaard. Hvis han skal arbejdes ind på
> holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid
> formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede.
Han fik en kamp i Odense fra start, hvor man må sige at han spillede til godkendt mod Fall.
> eksperimentere.
Har du overhovedet set FCM spille i denne sæson, siden du kan skrive sådan? Det er jo lige præcis i disse kampe mod midterholdene, at koncentrationen skal holdes. Sidst i Randers manglede vi Femi, og det blev dyrt, så nej tak til eksperimenter her..
/Noe
-
Vinding
Spørgsmålet er bare hvor oplagt det er at bruge Gnanou her efter hans skade.
Vinding
Vinding
-
Bhomaszz
Noe Skrev:
>
> Han fik en kamp i Odense fra start, hvor man må
> sige at han spillede til godkendt mod Fall.
Reid? Nej, det er vist dig der ikke har set holdet spille i denne sæson. Eller også gider du ikke engang læse det du kommenterer på?
> Har du overhovedet set FCM spille i denne sæson,
> siden du kan skrive sådan? Det er jo lige præcis i
> disse kampe mod midterholdene, at koncentrationen
> skal holdes. Sidst i Randers manglede vi Femi, og
> det blev dyrt, så nej tak til eksperimenter her..
Jeg tror nu nok at en forholdsvis ny mand som er udenfor startelveren kan koncentrere sig om at spille sig på? Jeg mener desuden ikke det er spillernes fejl, især ikke de defensive, vi mangler et trænerteam som koncentrerer sig, og nogle folk oppe foran som ved hvor målet står.
>
> Han fik en kamp i Odense fra start, hvor man må
> sige at han spillede til godkendt mod Fall.
Reid? Nej, det er vist dig der ikke har set holdet spille i denne sæson. Eller også gider du ikke engang læse det du kommenterer på?
> Har du overhovedet set FCM spille i denne sæson,
> siden du kan skrive sådan? Det er jo lige præcis i
> disse kampe mod midterholdene, at koncentrationen
> skal holdes. Sidst i Randers manglede vi Femi, og
> det blev dyrt, så nej tak til eksperimenter her..
Jeg tror nu nok at en forholdsvis ny mand som er udenfor startelveren kan koncentrere sig om at spille sig på? Jeg mener desuden ikke det er spillernes fejl, især ikke de defensive, vi mangler et trænerteam som koncentrerer sig, og nogle folk oppe foran som ved hvor målet står.
-
Dennis (BW2479)
Bhomaszz Skrev:
> eksperimentere.
Forhåbenligt en joke? Det er jo ikke RL eller en sommerturnering det her. Vi spiller om en livsvigtig uefa plads og medaljer vi meget gerne skal sikre os i løbet af de næste kampe. Der er langt fra tid til nogen som helst eksperimenter. Hvis winston er nogenlunde tæt på 90 min skal han spille fra start. Så kan han altid blive pillet ud 20 min før tid hvis vi har styr på kampen, det er jo ikke fordi vi har særligt mange kvalificerede indskiftere for tiden.
> eksperimentere.
Forhåbenligt en joke? Det er jo ikke RL eller en sommerturnering det her. Vi spiller om en livsvigtig uefa plads og medaljer vi meget gerne skal sikre os i løbet af de næste kampe. Der er langt fra tid til nogen som helst eksperimenter. Hvis winston er nogenlunde tæt på 90 min skal han spille fra start. Så kan han altid blive pillet ud 20 min før tid hvis vi har styr på kampen, det er jo ikke fordi vi har særligt mange kvalificerede indskiftere for tiden.
-
Bhomaszz
Dennis (BW2479) Skrev:
> Hvis winston er nogenlunde tæt på 90 min skal han
> spille fra start. Så kan han altid blive pillet ud
> 20 min før tid hvis vi har styr på kampen, det er
> jo ikke fordi vi har særligt mange kvalificerede
> indskiftere for tiden.
Hvad så hvis han ikke er? Det er jo netop det jeg skriver, "Reid er formentlig ikke klar til en hel kamp".
> Hvis winston er nogenlunde tæt på 90 min skal han
> spille fra start. Så kan han altid blive pillet ud
> 20 min før tid hvis vi har styr på kampen, det er
> jo ikke fordi vi har særligt mange kvalificerede
> indskiftere for tiden.
Hvad så hvis han ikke er? Det er jo netop det jeg skriver, "Reid er formentlig ikke klar til en hel kamp".
-
Dennis (BW2479)
Bhomaszz Skrev:
> Hvad så hvis han ikke er? Det er jo netop det jeg
> skriver, "Reid er formentlig ikke klar til en hel
> kamp".
Hvis winston ik bliver klar så er der stadig ikke tid til at eksperimenter? Vi skal stille med stærkeste hold onsdag, vi er kommet til et sted hvor vi skal skyde en lang pil efter rotation og eksperimenter så er den ik længere. Hvis stærkeste hold Onsdag hedder Kjær og Ganou i det centrale forsvar då er det fint med mig. Men er delme ik tid til at tænke på hvad der skal ske efter sommerferien, eller hvem der godt kunne bruge lidt rutine.
> Hvad så hvis han ikke er? Det er jo netop det jeg
> skriver, "Reid er formentlig ikke klar til en hel
> kamp".
Hvis winston ik bliver klar så er der stadig ikke tid til at eksperimenter? Vi skal stille med stærkeste hold onsdag, vi er kommet til et sted hvor vi skal skyde en lang pil efter rotation og eksperimenter så er den ik længere. Hvis stærkeste hold Onsdag hedder Kjær og Ganou i det centrale forsvar då er det fint med mig. Men er delme ik tid til at tænke på hvad der skal ske efter sommerferien, eller hvem der godt kunne bruge lidt rutine.
-
j3pq3
Dennis (BW2479) Skrev:
> Hvis winston ik bliver klar så er der stadig ikke
> tid til at eksperimenter? Vi skal stille med
> stærkeste hold onsdag, vi er kommet til et sted
> hvor vi skal skyde en lang pil efter rotation og
> eksperimenter så er den ik længere. Hvis stærkeste
> hold Onsdag hedder Kjær og Ganou i det centrale
> forsvar då er det fint med mig. Men er delme ik
> tid til at tænke på hvad der skal ske efter
> sommerferien, eller hvem der godt kunne bruge lidt
> rutine.
ENig!
hvis vi nu bare tager lyngbykampen som et eksempel, så var vi altså ikke langt fra at skulle nøjes med blot endnu et enkelt point, pga. man tog frank og thyge ud, og satte jude og adeola ind.
please, ER, stop nu ruteringerne i bare de sidste par ENORMT vigtige runder.
- tak :p
> Hvis winston ik bliver klar så er der stadig ikke
> tid til at eksperimenter? Vi skal stille med
> stærkeste hold onsdag, vi er kommet til et sted
> hvor vi skal skyde en lang pil efter rotation og
> eksperimenter så er den ik længere. Hvis stærkeste
> hold Onsdag hedder Kjær og Ganou i det centrale
> forsvar då er det fint med mig. Men er delme ik
> tid til at tænke på hvad der skal ske efter
> sommerferien, eller hvem der godt kunne bruge lidt
> rutine.
ENig!
hvis vi nu bare tager lyngbykampen som et eksempel, så var vi altså ikke langt fra at skulle nøjes med blot endnu et enkelt point, pga. man tog frank og thyge ud, og satte jude og adeola ind.
please, ER, stop nu ruteringerne i bare de sidste par ENORMT vigtige runder.
- tak :p
-
Noe
Bhomaszz Skrev:
> Noe Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Han fik en kamp i Odense fra start, hvor man må
> > sige at han spillede til godkendt mod Fall.
>
> Reid? Nej, det er vist dig der ikke har set holdet
> spille i denne sæson. Eller også gider du ikke
> engang læse det du kommenterer på?
>
Jeg har skam læst, det du skriver:
"Jeg synes at det må være her det er oplagt at bruge Gnanou. På et tidspunkt skal han jo have en kamp , hvis hans til tider lidt klodsede stil skal høvles ned til et acceptabelt niveau. Det kommer kun gennem kampe. Han skal vel agere førstereserve næste sæson?
Han er den fysisk stærke spiller, som bør kunne matche Nygaard. Hvis han skal arbejdes ind på holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede."
Jeg kan simpelhen ikke se hvorfor du ikke skulle mene Gnanou her. Gnanou spillede fra start i Odense. Og han gjorde det ok.
> Noe Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> >
> > Han fik en kamp i Odense fra start, hvor man må
> > sige at han spillede til godkendt mod Fall.
>
> Reid? Nej, det er vist dig der ikke har set holdet
> spille i denne sæson. Eller også gider du ikke
> engang læse det du kommenterer på?
>
Jeg har skam læst, det du skriver:
"Jeg synes at det må være her det er oplagt at bruge Gnanou. På et tidspunkt skal han jo have en kamp , hvis hans til tider lidt klodsede stil skal høvles ned til et acceptabelt niveau. Det kommer kun gennem kampe. Han skal vel agere førstereserve næste sæson?
Han er den fysisk stærke spiller, som bør kunne matche Nygaard. Hvis han skal arbejdes ind på holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede."
Jeg kan simpelhen ikke se hvorfor du ikke skulle mene Gnanou her. Gnanou spillede fra start i Odense. Og han gjorde det ok.
-
Bhomaszz
Noe Skrev:
>
> Jeg kan simpelhen ikke se hvorfor du ikke skulle
> mene Gnanou her. Gnanou spillede fra start i
> Odense. Og han gjorde det ok.
"Hvis han skal arbejdes ind på holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede".
forklaring følger: den første del, altså inden det første komma, omhandler ganske rigtigt Gnaonou, og at hvis han skal silles ind skal det være i en kampsom denne her.
Anden del, efter kommaet, underbygger ovenstående ved at REID formentlig ikke er klar til at spille en hel kamp.
Prøv at læse sætningen, hvad skulle Reids navn ellers stå der for?
>
> Jeg kan simpelhen ikke se hvorfor du ikke skulle
> mene Gnanou her. Gnanou spillede fra start i
> Odense. Og han gjorde det ok.
"Hvis han skal arbejdes ind på holdet må det være i en kamp som denne, hvor Reid formentlig ikke er klar til en helt kamp allerede".
forklaring følger: den første del, altså inden det første komma, omhandler ganske rigtigt Gnaonou, og at hvis han skal silles ind skal det være i en kampsom denne her.
Anden del, efter kommaet, underbygger ovenstående ved at REID formentlig ikke er klar til at spille en hel kamp.
Prøv at læse sætningen, hvad skulle Reids navn ellers stå der for?