Thygesen ude i en måned
-
Bhomaszz
Thygesen ude i en måned
"Han er ude i tre uger i alt fald, skal vi regne med.” Taget fra http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed.
Det kan godt gå hen og blive et stort problem hvis ikke snart Femi bliver klar, så tror jeg vi kommer til at mangle en midtbanemand.
Jeg kan ikke helt selv lige overskue hvad jeg ville gøre uden Femi, hvem skal spille reserve?
Tilgengæld godt at det kommer i en periode hvor vi er ovre de allersværeste kampe i et stykke tid. Han kan jo nok blive klar til slutspurten..
Det kan godt gå hen og blive et stort problem hvis ikke snart Femi bliver klar, så tror jeg vi kommer til at mangle en midtbanemand.
Jeg kan ikke helt selv lige overskue hvad jeg ville gøre uden Femi, hvem skal spille reserve?
Tilgengæld godt at det kommer i en periode hvor vi er ovre de allersværeste kampe i et stykke tid. Han kan jo nok blive klar til slutspurten..
Senest rettet af Bhomaszz 14. apr 2008, 18:01, rettet i alt 1 gang.
-
Casper Søe
Midtbane uden thyge.
Når nu thyge skal være ude i 1 måneds tid, kan det vel ikke komme mere belejligt. Vi får forhåbentligt FEMI klar til næste kamp, og kan derfor spille med denne midtbane. Ved dog ikke hvordan Fluresco har det med at spille deroppe, men tror han ville kunne gøre det udemærket. Ellers kan en Collins jo også sagtens bruge på den position.
Floresco
Furu - Salami - Femi - Danny
Alt i alt, er jeg faktsik ikke så bekymret for den skade, da jeg er sikke på vi har spillerne til at tage over.
Floresco
Furu - Salami - Femi - Danny
Alt i alt, er jeg faktsik ikke så bekymret for den skade, da jeg er sikke på vi har spillerne til at tage over.
-
Jesper BW1100
Re: Midtbane uden thyge.
Florescu siger selv at den offensive midtbaneplads er hans favoritposition. Dog synes jeg han gør det glimrende på den defensive pt. Men synes også en midtbane med Femi og Salami som defensive samt Florescu som offensiv lyder spændende.
-
Bhomaszz
Re: Thygesen ude i en måned
Det var også min tanke; den kan simpelthen ikke komme mere på et bedre tidspunkt.
Havde ikke lige tænkt på Collins, men efter at have læst jeres vurderinger er jeg også blevet mere fortrøstningsfuld. Vi har jo trodsalt brugt ham mest som offensiv midt, og der er gode alternativer.
Håber du laver "en Reid" og sprænger tidsgrænsen!
Havde ikke lige tænkt på Collins, men efter at have læst jeres vurderinger er jeg også blevet mere fortrøstningsfuld. Vi har jo trodsalt brugt ham mest som offensiv midt, og der er gode alternativer.
Håber du laver "en Reid" og sprænger tidsgrænsen!
-
Ravnen
Re: Midtbane uden thyge.
Sådan noget møg, men vi kunne jo se med det samme at den var gal.
Jeg synes dog det er oplagt med Claus Madsen på Thyges plads, han går ind og tager over med samme indædte løbevillighed. Men vi har gudskelov flere muligheder.
Jeg synes dog det er oplagt med Claus Madsen på Thyges plads, han går ind og tager over med samme indædte løbevillighed. Men vi har gudskelov flere muligheder.
-
Vinding
De næste kampe
Det er hledigt at vi "kun" skal møde Viborg og Horsens i de næste kampe.
Vinding
Vinding
-
Jydepower
Re: De næste kampe
Helt seriøst MED AL RESPEKT for Thyge..
tror virkelig nok vi skal klarer os uden ham!
Thyges skade giver plads for Salami og Femi på samme tid.
Og Florescu skal nok vise sit værd når han får lov til at koncentrere sig om offensiven
tror virkelig nok vi skal klarer os uden ham!
Thyges skade giver plads for Salami og Femi på samme tid.
Og Florescu skal nok vise sit værd når han får lov til at koncentrere sig om offensiven
-
Martin
Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Helt seriøst MED AL RESPEKT for Thyge..
> tror virkelig nok vi skal klarer os uden ham!
> Thyges skade giver plads for Salami og Femi på
> samme tid.
> Og Florescu skal nok vise sit værd når han får lov
> til at koncentrere sig om offensiven
Du mener ikke allerede Florescu har vist sit værd ?
For mig at se, så er han er kæmpe stjerne vi har signet meget billigt, han bliver bare bedre og bedre, og hvis man sammenligner prisen med nogle af de spillere som f. eks BIF har hentet, så viser det altså bare, at man kan få dobbelt kvalitet til det halve... Han yder en kæmpe indsats, og er helt fantastisk til at fordele boldene...
> Helt seriøst MED AL RESPEKT for Thyge..
> tror virkelig nok vi skal klarer os uden ham!
> Thyges skade giver plads for Salami og Femi på
> samme tid.
> Og Florescu skal nok vise sit værd når han får lov
> til at koncentrere sig om offensiven
Du mener ikke allerede Florescu har vist sit værd ?
For mig at se, så er han er kæmpe stjerne vi har signet meget billigt, han bliver bare bedre og bedre, og hvis man sammenligner prisen med nogle af de spillere som f. eks BIF har hentet, så viser det altså bare, at man kan få dobbelt kvalitet til det halve... Han yder en kæmpe indsats, og er helt fantastisk til at fordele boldene...
-
Jydepower
Han var da primært købt til offensiven.. defensivt har han gjort det fantastisk..
og siger ikke han ikke har vist det
siger bare at han kan mere end det..
og siger ikke han ikke har vist det
-
Martin
Jydepower Skrev:
> Han var da primært købt til offensiven.. defensivt
> har han gjort det fantastisk..
> og siger ikke han ikke har vist det
siger bare
> at han kan mere end det..
Vi er fuldstændige enige... Og tror bare han bliver rykket frem nu, og så Femi ind defensivt, så tror egentlig ikke vi er svækket synderligt, som de førsøger at gøre det til i onside/ fodbold ærlig talt at Thyge er ude...
> Han var da primært købt til offensiven.. defensivt
> har han gjort det fantastisk..
> og siger ikke han ikke har vist det
> at han kan mere end det..
Vi er fuldstændige enige... Og tror bare han bliver rykket frem nu, og så Femi ind defensivt, så tror egentlig ikke vi er svækket synderligt, som de førsøger at gøre det til i onside/ fodbold ærlig talt at Thyge er ude...
-
Bobby
Florescu frem
Selvfølgelig er det en skam at Thygesen er skadet, men Femi må være klar torsdag, så kan han og Salami indtage den defensive midtbane og Florescu kan rykkes frem på Thygesen's plads. Han udtaler jo selv, at han i Rusland har spillet længere fremme på banen. Naturligvis er det et stort tab at mangle Thygesen, men Salami har fundet sit gamle jeg og kan sammen med Femi indtage den cetrale midtbane, som de gjorde så godt sidste år. Florescu tror jeg kan blive farlig lidt længere fremme på banen. Det bør ikke blive et problem.
-
Jydepower
Tabet minimalt
Helt seriøst så er jeg ret sikker på at Thyge ikke bliver en særlig svækkelse
Altså Vi havde jo Salami, Florescu, Furuseth, Olsen, Thyge på midten..
At vi bytter Femi ud med Thyge? det er vel ikke nogen svækkelse ?
Vi stillede med
........Salami.........
Olsen..Florescu...Furuseth
.......Thyge...........
og vi stiller måske med..
...Salami....Femi......
Olsen............Furuseth
......Florescu..........
Hvor Salami og Femi skiftes til at tage de offensive pligter
og de kæmper jo begge for 2 mand så vi stiller jo enlig med 14 mand
Altså Vi havde jo Salami, Florescu, Furuseth, Olsen, Thyge på midten..
At vi bytter Femi ud med Thyge? det er vel ikke nogen svækkelse ?
Vi stillede med
........Salami.........
Olsen..Florescu...Furuseth
.......Thyge...........
og vi stiller måske med..
...Salami....Femi......
Olsen............Furuseth
......Florescu..........
Hvor Salami og Femi skiftes til at tage de offensive pligter
og de kæmper jo begge for 2 mand så vi stiller jo enlig med 14 mand
-
Ravnen
Re: Tabet minimalt
Selvfølgelig er det en alvorlig svækkelse at Thygesen er ude, hans evner og arbejdsiver driver vores offensiv i den grad. Men når det så er sagt, så vader vi jo nærmest i kvalificerede afløsere.
Claus Madsen - Kommer ind og gør nøjagtig det samme som Thyge, fuld fart over feltet og masser af vilje.
Baba - Måske er han bedre der end på kanten?
Florescu - som det nævnes har han før spillet længere fremme.
Hvis Femi er klar glider han selvfølgelig ind på holdet, og Salami ligner ikke en som skal ud på bænken. Så kampen er hård om Thyges plads, umiddelbart ligger det til Florescu men med Madsen og Baba som jokere.
Claus Madsen - Kommer ind og gør nøjagtig det samme som Thyge, fuld fart over feltet og masser af vilje.
Baba - Måske er han bedre der end på kanten?
Florescu - som det nævnes har han før spillet længere fremme.
Hvis Femi er klar glider han selvfølgelig ind på holdet, og Salami ligner ikke en som skal ud på bænken. Så kampen er hård om Thyges plads, umiddelbart ligger det til Florescu men med Madsen og Baba som jokere.
-
fcebbesen
Re: Tabet minimalt
tror det er claus madsen som tager over efter Thygesen. spørgsmålet er bare om han kan spille mod bif og vff. han er jo ikke ligefrem kendt for at kunne spille to kampe om ugen.