Problemet med Frimann og især Werge, er at de er sensations-rapportere og unuancerede i deres formidling af fodbolden. Tror ikke at de to er "fans" af de to store kbh.-klubber, og er forholdsvise objektive på det punkt. Derimod følger de kun overskrifter og seertal. Flest til høre om Brøndby og FCK og derfor ligger fokus på de to klubber - HVER GANG. AaB kunne inden foråret slet ikke nå et mesterskab, og OB var sikre på at nå noget stort. Nu ligger AaB i top, og pludselig er OB nede efter nederlag til FCM. Det er som om, især Werge vil afgøre sæsonen efter hver runde, og gerne med kbh.-klubber som vindere. Der skal overskrifter og seere til, og det kommer nemmest ved at rose "de store". Jeg vil vædde med, at hvis AaB bliver mestre, så vil der komme en masse undskyldninger, der går på, at det var et nemt mesterskab fordi FCK ikke var i omdrejninger og Brøndby "desværre" fik en forfærdelig sæsonstart.
Det er underligt, at det er synd for dansk fodbold, at Brøndby ikke ligger i top - men det er ligegyldigt, når provinsklubberne præger ligaen.. Desværre er værter som Werge og Frimann med til at skævvride det danske fodboldlandskort, ligesom Morten Olsen og fordelingen af TV-kampe..
Bodegabøvsen Werge
-
Altoriso
Re: Bodegabøvsen M. Bruun
Persian_Wolf Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så skulle i prøve lytte til Morten Bruun fra
> Kanal5. Har muted fjernsynet mange gange, pga. ham
Kan ikke være mere enig..
Det er træls at skulle være nødt til at høre på hans kedelige stemme, når man samtidigt ser spanske topkampe
bvadr....
Kan ikke være mere enig..
Det er træls at skulle være nødt til at høre på hans kedelige stemme, når man samtidigt ser spanske topkampe
bvadr....
-
Vinding
AGF som mestre i 2008
Jeg læse en artikel med Werge for nogle år siden, hvor han gættede på at AGF ville blive mestre i 2008... Men det er sku ikke meget der tyder på.
Så han ved da at der er hold her i det jyske, men hans viden er ikke helt opdateret.
Vinding
Så han ved da at der er hold her i det jyske, men hans viden er ikke helt opdateret.
Vinding
-
Zolo
Persian_Wolf Skrev:
Ja må vi så få Jan Mølby, ham er der mere mand og og boldforståelse i
Ja må vi så få Jan Mølby, ham er der mere mand og og boldforståelse i
-
Jesper BW1100
Zolo Skrev:
> Ja må vi så få Jan Mølby, ham er der mere mand og
> og boldforståelse i
Han er da så den allerværste af dem alle sammen i mine øjne.. Magen til røvsyg og "dum" kommentator skal man da lede længe efter. Ham og Morten Bruun burde aldrig sidde foran en mikrofon..
> og boldforståelse i
Han er da så den allerværste af dem alle sammen i mine øjne.. Magen til røvsyg og "dum" kommentator skal man da lede længe efter. Ham og Morten Bruun burde aldrig sidde foran en mikrofon..
-
Mose
Jeg er faktisk glad for Bruun. Han er meget saglig, og så hæver han sig over de forfærdelige flosker, som andre kommentatorer smasker i ansigtet på os hele tiden.
Min hadeliste - Molby selvfed på den værste måde og kommentere altid efter stillingen. Ikke underligt han fik den værste trænerkarriere en dansk træner har haft.
Per Steffensen - Det er kun tom snak. Ufatteligt at han har sit proffessionelle virke indenfor fodbolden.
Min hadeliste - Molby selvfed på den værste måde og kommentere altid efter stillingen. Ikke underligt han fik den værste trænerkarriere en dansk træner har haft.
Per Steffensen - Det er kun tom snak. Ufatteligt at han har sit proffessionelle virke indenfor fodbolden.
-
Hekler
Nu ikke alt det tuderi...
jeg synes altså folk er lidt sarte, eller også har i bare set for meget x-faktor på det sidste
(Man skel altså ikke kritisere alle for alt)
Jeg synes at forskellige kommentatore har hver deres stil, og personligt nyder jeg Frimann´s analyser, Bruuns underfundighed og Thygesens kvikke bemærkninger. Det betyder ikke jeg skal være enig i alt de siger eller at de lige roser mine spillere sådan som jeg ville have gjort eller noget. Hvis man er så sart at alle er nogle idioter, så kan man jo vælge at skrue ned for lyden.
Jeg synes at forskellige kommentatore har hver deres stil, og personligt nyder jeg Frimann´s analyser, Bruuns underfundighed og Thygesens kvikke bemærkninger. Det betyder ikke jeg skal være enig i alt de siger eller at de lige roser mine spillere sådan som jeg ville have gjort eller noget. Hvis man er så sart at alle er nogle idioter, så kan man jo vælge at skrue ned for lyden.
-
Administrator
Re: ot. Namecalling.
Yderst fornuftigt forslag.
Det er desværre ikke første gang at ordvalget kunne være bedre.
Men det bliver bedre fremover, ikke?
Det er desværre ikke første gang at ordvalget kunne være bedre.
Men det bliver bedre fremover, ikke?
-
Kasper_Nielsen
Bodegabøvsen Mølby
Zolo Skrev:
> og boldforståelse i
Boldforståelse? Mage til bagklog og kedelig kommentator skal man lede længe efter.
> og boldforståelse i
Boldforståelse? Mage til bagklog og kedelig kommentator skal man lede længe efter.