Det største flop i FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
klemme

Det største flop i FCM.

Indlæg af klemme »

Kan se længerne nede på siden, at der bliver stillet spørgsmålet, hvem er den bedste spiller nogensinde, vil så prøve at vende den om, og så spørge, hvem er det største flop i FCM gennem tiderne.
Mit bud er Martin Nielsen, for de sidste 2 år i klubben, efter man havde afvidst at forlænge hans kontrakt, vendte man sig om på en tallerken, og gav ham så en ny kontrakt, derefter blev han så og sige ikke brugt mere, men det er jo også mere klubben som kvajede sig i den sitiuation ved at forlænge, han var en god spiller da FCM startede, ja allerede da min klub "Herning Fremad" hentede ham til klubben, var han gud.
De sidste 2 år, er nok for mig til at kalde ham for et stort flop!!
Senest rettet af klemme 28. apr 2005, 22:50, rettet i alt 1 gang.

Jesper - BW415

Re: Det største flop i FCM.

Indlæg af Jesper - BW415 »

Hmm... Jesper Søgaard... Han blev hentet fra Vejle da vi stadig spillede i 1. division med henblik på tiltrædelse som forstærkning til Superligaen da oprykningen var stort set sikret... Han blev godt nok aldrig en succes, fik stort set ingen spilletid, dog kan jeg huske at han scorede et mål mod VFF må et mislykket indlæg i en kamp vi vidst nok tabte 5-3 efter ellers at have hentet en 2-0 føring til VFF...

/Jesper

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Thomas Ambrosius!!
De chancer den mand kunne brænde. Men Ove P. holdte ham på banen.

Jesper - BW415

Indlæg af Jesper - BW415 »

Ja ja, men han lavede trods alt over 10 mål i den ene sæson han var med... det kan man vel heller ikke kalde flop...

DamZe

Indlæg af DamZe »

Dennis Sørensen!

-den ultimativt største idiot vi nogensiden har købt. han kan bare ikke spille bold!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

DamZe skrev:
-------------------------------------------------------
> Dennis Sørensen!
>
> -den ultimativt største idiot vi nogensiden har
> købt. han kan bare ikke spille bold!

Så er det alligevel mærkeligt at han bl.a. har spillet 23 U21-landskampe....
Jeg holder også på at Jesper Søgaard må være det største flop, men var han ikke så meget skadet at han egentlig aldrig fik muligheden for i en længere periode at vise sit værd?

YahooSeeker [Bot]

Han var bare den første der faldte mig ind da jeg så overskriften.
Han havde chancerne til at score 30 mål!!

Simon

Indlæg af Simon »

Bo Hansen!

Købt for et millionbeløb som afløser for Skoubo(?) og så scorer han 3 mål i sin tid i klubben.

Uden tvivl det største flop i FCM!

kenny

Indlæg af kenny »

Stop med at kalde folk idioter bare fordi du ikke mener de kan spille fodbold..
hvad med at vise lidt respekt!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

DamZe den ultimative dårligste fan FCM nogensinde har haft !

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kunne godt være enig der !

Specielt når man tænker på de forventninger der var til ham !

Dog var det uheldigt med hans skader, men det ændrer jo ikke på at det blev en dårlig oplevelse

Martin

I glemmer helt Nikolaj Jørgensen

Indlæg af Martin »

klemme skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan se længerne nede på siden, at der bliver
> stillet spørgsmålet, hvem er den bedste spiller
> nogensinde, vil så prøve at vende den om, og så
> spørge, hvem er det største flop i FCM gennem
> tiderne.
> Mit bud er Martin Nielsen, for de sidste 2 år i
> klubben, efter man havde afvidst at forlænge hans
> kontrakt, vendte man sig om på en tallerken, og
> gav ham så en ny kontrakt, derefter blev han så og
> sige ikke brugt mere, men det er jo også mere
> klubben som kvajede sig i den sitiuation ved at
> forlænge, han var en god spiller da FCM startede,
> ja allerede da min klub "Herning Fremad" hentede
> ham til klubben, var han gud.
> De sidste 2 år, er nok for mig til at kalde ham
> for et stort flop!!
>

Lige nu er det Dennis Sørensen & Nikolaj Jørgensen der begge er mega kandidater.. De burde spille serie 6 istedet for superliga bold!

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Hej Klemme.

Jeg blev spurt om det samme af EB (og jsjovt nok dukker din tråd så op et par dage senere).

Jeg kan ikke se det værdige, konstruktive eller sjove i at nedgøre spillerne på denne måde, så jeg gjorde det klart for EBs journalist at det ville jeg ikke være med til. Hvad i andre vil må stå for egen regning.

Lund

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig der. Bo kom lige fra Premier League og forventningerne var skyhøje, det var ikke meget han fik vist før en skade satte en effektiv stopper for løjerne. Det jeg husker bedst er de to mål hans scorede mod OB, men desværre endte kampen 2-2 efter en elendig anden halvleg..

Bo´s problem kan også have været Troels Bech, jeg er ikke sikker på at de meget faste rammer under TB var Bo´s kop te. En skam han ikke nåede at få chancen under Erik Rasmussen.

YahooSeeker [Bot]

Re: I glemmer helt Nikolaj Jørgensen

Simpelthen useriøst...

Det største flop, ikke den du lige har set dig sur på på baggrund af 3 dårlige kampe...

Bo Hansen er en god kandidat, da vi købte ham hjem, gav ham høj løn, men han blev skadet og kom aldrig godt i gang for os. At han blev skadet ændrer jo ikke på om han er et flop. Selvom nogle debatører tror at en spiller bliver et større flop af at man kalder ham idiot, er det jo situationen og ikke manden der afgør om det er et flop.

Ergo synes jeg Bo Hansen er det største flop, når man tager hvad vi forventede og håbede på og sætter det overfor hvad vi fik ud af det.

Besvar