FCM Ultra boys på skovtur?
-
Thomas Lund
Re: FCM Ultra boys på skovtur?
Jeg kan kun fortælle hvad jeg selv oplevede igår og det var, at det ikke fungerede, at i stod ude i siden (flere gange endte det med at vi sang i kanon) og at der var en pæn utilfredshed med at i brugte flagene imens kampen blev spillet, da i stillede jer ind på midten. Deraf mit forslag om at droppe flagene og stille jer i midten.
Men ud fra dit synspunkt vedr. flag kan jeg vel konkludere at du er ligeglad med om du ser kampen eller ej? Den holdning tror jeg kun at et meget lille mindretal på SAS Arena har.
Lund
Men ud fra dit synspunkt vedr. flag kan jeg vel konkludere at du er ligeglad med om du ser kampen eller ej? Den holdning tror jeg kun at et meget lille mindretal på SAS Arena har.
Lund
-
Dennis (BW2479)
Dermed siger du at asa fungerer sin nyværende form. Tror jeg tilgengæld at du er nogenlunde ene om at syntes.
-
kopien
jeg er helt enig i at det virkede temmelig dårligt med at stå derude, og jeg stemte nu også på at vi flyttede ind i midten igen, men så var det da afprøvet.
Nej jeg er ikke ligeglad med om jeg ser kampen, men jeg har så ikke oplevet at overhovedet intet kunne se hele kampen grundet et flag og tvivler på jeg nogensinde vil opleve dette...
Men ja min holdning er at flag hører sig til og specielt i et ASA hvor man, vist i øvrigt med dine ord, giver den max gas...
Nej jeg er ikke ligeglad med om jeg ser kampen, men jeg har så ikke oplevet at overhovedet intet kunne se hele kampen grundet et flag og tvivler på jeg nogensinde vil opleve dette...
Men ja min holdning er at flag hører sig til og specielt i et ASA hvor man, vist i øvrigt med dine ord, giver den max gas...
-
Peter Ross
Thomas Lund Skrev:
> Men ud fra dit synspunkt vedr. flag kan jeg vel
> konkludere at du er ligeglad med om du ser kampen
> eller ej?
Ja !
Stemningen for mig er mindst halvdelen af det, at gå til fodbold.
Men nu skal det altså også lige holdes på et realistisk niveau. Dit udsyn er jo ikke helt blokeret, fordi der står en gruppe med flag foran. Skal storskærmen så også pilles ned, fordi man ikke kan se dele af banen, når den hænger der ? Den er trods alt permanent...
Peter Ross
> Men ud fra dit synspunkt vedr. flag kan jeg vel
> konkludere at du er ligeglad med om du ser kampen
> eller ej?
Ja !
Stemningen for mig er mindst halvdelen af det, at gå til fodbold.
Men nu skal det altså også lige holdes på et realistisk niveau. Dit udsyn er jo ikke helt blokeret, fordi der står en gruppe med flag foran. Skal storskærmen så også pilles ned, fordi man ikke kan se dele af banen, når den hænger der ? Den er trods alt permanent...
Peter Ross
-
Kent
Og hvad så hvis de ikke vil droppe flagene? Er det så ikke fint nok, at de stiller sig ude i siden? Hvorfor skal du diktere, hvad de skal gøre? De må da flage alt det de vil, sålænge de ikke generer nogen.
Det er sgu svært at skabe stemning, hvis alle nye tiltag skal ensrettes og indpasses i det eksisterende. Men vi ved jo alle, at du er bedre fan end de fleste - i hvert fald når du selv skal sige det.
Jeg synes du skulle droppe den gammelkloge og bedrevidende attitude.
Du kan ikke på en gang kritisere folk for at stille sig af vejen for at flage, og så bagefter kritisere dem for ikke at stille sig af vejen for at flage. Det hænger altså ikke sammen. Fair nok, hvis ikke du gider have dem til at flage i ASA - jeg gider sgu heller ikke glo ind i et flag - men så skal du ikke brokke dig over, at de stiller sig et andet sted hen.
Det er sgu svært at skabe stemning, hvis alle nye tiltag skal ensrettes og indpasses i det eksisterende. Men vi ved jo alle, at du er bedre fan end de fleste - i hvert fald når du selv skal sige det.
Jeg synes du skulle droppe den gammelkloge og bedrevidende attitude.
Du kan ikke på en gang kritisere folk for at stille sig af vejen for at flage, og så bagefter kritisere dem for ikke at stille sig af vejen for at flage. Det hænger altså ikke sammen. Fair nok, hvis ikke du gider have dem til at flage i ASA - jeg gider sgu heller ikke glo ind i et flag - men så skal du ikke brokke dig over, at de stiller sig et andet sted hen.
-
Thomas Lund
Men da i stillede jer op lige foran mig og de andre der står midt på Nordea øverst kunne vi over hovedet intet se. Det er sguda logisk når der står en 4-5 mand med flag på 2 kvadratmeter og basker dem frem og tilbage.
Så må du selv komme op og stå der bagved flagene i 5 minutter til næste kamp. Så ved du hvad jeg taler om.
Lund
Så må du selv komme op og stå der bagved flagene i 5 minutter til næste kamp. Så ved du hvad jeg taler om.
Lund
-
Jon Damsgaard
Jeg mener også det er en del af ASA det med at flage!! Om det er pga. af et flag eller en person tror jeg er ligemeget, men dem som står på de første trin foran capotårnet har endnu ikke brokket sig endnu over ikke at kunne se noget en hel kamp!
ASA er lig med 0!!
/Damsgaard
ASA er lig med 0!!
/Damsgaard
-
Thomas Lund
Jeg står øverst på Nordea, helt midt for. Jeg kan se hele banen selvom de nye storskærme er sat op..
Som sagt, så er jeg sikker på at du tilhører et absolut mindretal, der sætter fodbolden i 2. række.
Lund
Som sagt, så er jeg sikker på at du tilhører et absolut mindretal, der sætter fodbolden i 2. række.
Lund
-
kopien
jamen du skal da ikke bilde mig ind du regner med vi kan blive ved at baske flag frem og tilbage i 90 minutter???
i så fald har du stærkt overvurderet vores biceps skal jeg hilse og sige...
Men ja jeg har det til dels som Peter, stemningen til fodbold betyder også mindst halvdelen...
Men det kunne da være dejligt om andre en Lund ville give deres mening til kende for at man kunne finde ud af "stemningen" i vores nuværende ASA.. for må man ikke flage i et ASA kan det da godt blive problematisk at tro de folk der bruger lang tid på at lave flag vil opholde sig der.
i så fald har du stærkt overvurderet vores biceps skal jeg hilse og sige...
Men ja jeg har det til dels som Peter, stemningen til fodbold betyder også mindst halvdelen...
Men det kunne da være dejligt om andre en Lund ville give deres mening til kende for at man kunne finde ud af "stemningen" i vores nuværende ASA.. for må man ikke flage i et ASA kan det da godt blive problematisk at tro de folk der bruger lang tid på at lave flag vil opholde sig der.
-
803
Lund
Sød når du tuder, du er så sød når du tuder..
Lund
Sød når du tuder, du er så sød når du tuder..
-
Jon Damsgaard
Spørgsmålet er om det ikke er grunden til ASA ikke køre optimalt?
Vi vil alle gerne være ligesom Brøndby og Faxe Tribunen og jeg er overbevist om at hvis man lavede et spørgeskeme og sendte rundt til midten af Faxe ville mange sætte kryds i det felt at halvdelen af en tur på stadion for dem er stemningen!
/Damsgaard
Vi vil alle gerne være ligesom Brøndby og Faxe Tribunen og jeg er overbevist om at hvis man lavede et spørgeskeme og sendte rundt til midten af Faxe ville mange sætte kryds i det felt at halvdelen af en tur på stadion for dem er stemningen!
/Damsgaard
-
Dennis (BW2479)
Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg syntes at du skal tage dig en slapper og læse
> mit indlæg igennem og forholde dig til de
> spørgsmål jeg kommer med i stedet for at blive
> fornærmet. (ja jeg ved godt at spørgsmålet om
> selvpromovering var provokerende, men jeg syntes
> at der i nogle ultras grupper er tendens til at
> sætte egne interesser frem for klubben og det
> ønsker jeg ikke sker for nogle af FCMs
> tilhængere)
Så kan jeg kun spørge igen. Hvad har vi vist der for dig til at tro vi sætter noget andet foran klubben? I stedet for at kom endnu flere ubegrundede beskyldninger så svar da. Igen over klubben!
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,642 ... #msg-64330
> Den holdning du fremviser er lige netop det jeg er
> bange for vil gennemsyre jeres gruppe. Heldigvis
> ser det ud til at nogle af jer også kan forholde
> jer selvkritisk over for diverse tiltag.
Hvad for en holdning? Hvem startede med at provokere? Hvis du nu tager læser indlægende igennem igen vil du se hvilket indlæg der er mest provokerende. Og lad nu være med at gøre som om det ikke er 100% bevidst
> Det ser også ud til at nogle i gruppen udemærket
> ved at flag selvfølgelig er generende for dem der
> står bagved. Selvfølgelig ville det se fantastisk
> ud hvis vi alle stod og flagede men faktum er, at
> man ikke kan se en skid for de flag. Sådan er det
> bare. Jeg kan ikke helt se at de er så vigtige for
> stemningen med mindre man er ligeglad med at se
> fodbold.
Vi prøver det bedste vi kan at få gang i folk. Og ligemeget hvor ringe stemningen var igår så var det små gevinster. Folk rundt omkring os som aldrig har synget med før deltog i stemningen. Nu har du jo taget beslutningen for os om at vi er nøs til at holde os til højre hvor vi trods alt kun generer os selv. Så må vi jo tage den derfra. Nu når du forbyder os at stå i midten.
> Men selvom du tydeligvis er hamrende ligeglad vil
> jeg benytte mig af at dette er et debatforum og
> sige min mening: Jeg syntes at i skal stå i midten
> og jeg syntes at i skal droppe flagene under
> kampen. Ja der står mange nydere helt inde på
> midten af Nordea, men så må man jo vælge om man
> vil lade sig flytte eller ej. Jeg bliver stående.
>
> Lund
Helt ærligt lund. Nu har jeg forsøgt at behandle dig med rimeligt stor respekt siden jeg kom tilbage, har enda bakket dig op et par gange omkring stemningen på graven og debatten. Men med dine provokerende bemærkninger viser du jo bare igen og igen at du ikke er et hak bedre end alle andre selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Bliver du stående selvom vi står foran dig og flager for fremtiden? Hvad er problemet så??
> Jeg syntes at du skal tage dig en slapper og læse
> mit indlæg igennem og forholde dig til de
> spørgsmål jeg kommer med i stedet for at blive
> fornærmet. (ja jeg ved godt at spørgsmålet om
> selvpromovering var provokerende, men jeg syntes
> at der i nogle ultras grupper er tendens til at
> sætte egne interesser frem for klubben og det
> ønsker jeg ikke sker for nogle af FCMs
> tilhængere)
Så kan jeg kun spørge igen. Hvad har vi vist der for dig til at tro vi sætter noget andet foran klubben? I stedet for at kom endnu flere ubegrundede beskyldninger så svar da. Igen over klubben!
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,642 ... #msg-64330
> Den holdning du fremviser er lige netop det jeg er
> bange for vil gennemsyre jeres gruppe. Heldigvis
> ser det ud til at nogle af jer også kan forholde
> jer selvkritisk over for diverse tiltag.
Hvad for en holdning? Hvem startede med at provokere? Hvis du nu tager læser indlægende igennem igen vil du se hvilket indlæg der er mest provokerende. Og lad nu være med at gøre som om det ikke er 100% bevidst
> Det ser også ud til at nogle i gruppen udemærket
> ved at flag selvfølgelig er generende for dem der
> står bagved. Selvfølgelig ville det se fantastisk
> ud hvis vi alle stod og flagede men faktum er, at
> man ikke kan se en skid for de flag. Sådan er det
> bare. Jeg kan ikke helt se at de er så vigtige for
> stemningen med mindre man er ligeglad med at se
> fodbold.
Vi prøver det bedste vi kan at få gang i folk. Og ligemeget hvor ringe stemningen var igår så var det små gevinster. Folk rundt omkring os som aldrig har synget med før deltog i stemningen. Nu har du jo taget beslutningen for os om at vi er nøs til at holde os til højre hvor vi trods alt kun generer os selv. Så må vi jo tage den derfra. Nu når du forbyder os at stå i midten.
> Men selvom du tydeligvis er hamrende ligeglad vil
> jeg benytte mig af at dette er et debatforum og
> sige min mening: Jeg syntes at i skal stå i midten
> og jeg syntes at i skal droppe flagene under
> kampen. Ja der står mange nydere helt inde på
> midten af Nordea, men så må man jo vælge om man
> vil lade sig flytte eller ej. Jeg bliver stående.
>
> Lund
Helt ærligt lund. Nu har jeg forsøgt at behandle dig med rimeligt stor respekt siden jeg kom tilbage, har enda bakket dig op et par gange omkring stemningen på graven og debatten. Men med dine provokerende bemærkninger viser du jo bare igen og igen at du ikke er et hak bedre end alle andre selvom du gerne vil have det til at lyde sådan.
Bliver du stående selvom vi står foran dig og flager for fremtiden? Hvad er problemet så??
-
LarsK
Thomas Lund Skrev:
> kopien Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > jeg har lige et simpelt spørgsmål...
> >
> > Er flag og det at flage ikke en del af det
> > stemningsarbejde vi via ASA gerne vil opnå??
>
> Nej!
> >
Lad os da bare få slået fast at flagene er kommet for at blive, og hvis det kun er Lund der er utilfreds, hvad er så problemet?
/Lars
> kopien Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > jeg har lige et simpelt spørgsmål...
> >
> > Er flag og det at flage ikke en del af det
> > stemningsarbejde vi via ASA gerne vil opnå??
>
> Nej!
> >
Lad os da bare få slået fast at flagene er kommet for at blive, og hvis det kun er Lund der er utilfreds, hvad er så problemet?
/Lars
-
Søren Ross
Nu har jeg lige læst folks indlæg i denne tråd igennem. For at det ikke skal ende med en total splittelse, som ingen af os vel ønsker ? - så tror jeg muligvis jeg har fundet ud af hvad der skal ske.
Drengene med flagene bliver stående over opgangen. Og de singers der er på midten rykker lidt længere den vej - således afstanden bliver mindre.
Hvis de beholder pladsen over opgangen er det jo fint.. så generer man ikke ret mange.
Samtidigt kunne vi vælge at flytte capotårnet nogle meter den vej, og derved lette kommunikationen mellem grupperne.
Tror det vil være den bedste løsning.. Alle må være villige til at give sig lidt for at det kommer til at køre optimalt.
Og med ovenstående løsningsforslag er der stadig plads til alle.
/Ross
Drengene med flagene bliver stående over opgangen. Og de singers der er på midten rykker lidt længere den vej - således afstanden bliver mindre.
Hvis de beholder pladsen over opgangen er det jo fint.. så generer man ikke ret mange.
Samtidigt kunne vi vælge at flytte capotårnet nogle meter den vej, og derved lette kommunikationen mellem grupperne.
Tror det vil være den bedste løsning.. Alle må være villige til at give sig lidt for at det kommer til at køre optimalt.
Og med ovenstående løsningsforslag er der stadig plads til alle.
/Ross
-
Jon Damsgaard
Jeg bakker 100 % op omkring Sørens idé!!
Det er det bedste for begge partnere!
Folk kan synge og flage (og se bold)
Andre folk kan se bold (og synge)
Alle singers kunne endda stiller sig helt op ved siden af UBM så der ingen afstand bliver - og dermed flytte nyderne væk.
/Damsgaard
Det er det bedste for begge partnere!
Folk kan synge og flage (og se bold)
Andre folk kan se bold (og synge)
Alle singers kunne endda stiller sig helt op ved siden af UBM så der ingen afstand bliver - og dermed flytte nyderne væk.
/Damsgaard