FCM - Lokomotiv Moskva

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Anni

Re: FCM - Lokomotiv Moskva

Indlæg af Anni »

Med fare for at få karantæne og blive slettet, kan du da for h...... ikke lade være med at skrive med store bogstaver, vi forstår godt pointen alligevel.

/Anni

Casper Søe

Re: FCM - Lokomotiv Moskva

Indlæg af Casper Søe »

Anni Skrev:
-------------------------------------------------------
> Med fare for at få karantæne og blive slettet, kan
> du da for h...... ikke lade være med at skrive med
> store bogstaver, vi forstår godt pointen
> alligevel.
>
> /Anni

En ting jeg ikke fortår er Thyge_bomberOB, står på tribunen, er du ik ob fan?

jakob88

Re: FCM - Lokomotiv Moskva OT

Indlæg af jakob88 »

Nej nej nej.

Var der ikke mindre detaljer du kunne hænge dig i?

Jeg håber den forfærdelige smerte som de store bogstaver har voldt dig, har fortaget sig.

Come on!!!

Thyge_bomberOB

Indlæg af Thyge_bomberOB »

Tak for støtten jakob88....
og Casper... Der står Thyge_BomberOB

Altså Bomber dem ligesom i søndags hvor de dominerede midtbanen fuldstændig...
Jeg er FCM FAN og kommer til samtlige hjemmekampe for at støtte mit hold!
Så det andet er da noget fis at sige

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Thyge_bomberOB Skrev:
> Tak for støtten jakob88....
> og Casper... Der står Thyge_BomberOB
>
> Altså Bomber dem ligesom i søndags hvor de
> dominerede midtbanen fuldstændig...
> Jeg er FCM FAN og kommer til samtlige hjemmekampe
> for at støtte mit hold!
> Så det andet er da noget fis at sige

Vidste jo bare ikke om du var OB fan, vi har jo os nogle herinde som ikke er FCM fan´s

Anni

Indlæg af Anni »

Nej det var der faktisk ikke, og det har også været oppe i flere tråde tidligere, uden jeg gider at lede efter dem. Det er sq da pisse irriterende at se på.

Kom med en god forklaring på, hvad det sjovt der er i, at skulle skrive med store bogstaver?

Det er da ganske unaturligt at gøre! Hvis du skal bruge store bogstaver, andre steder end i begyndelsen af en sætning, så brug dem dog til at understrege bestemte ord i en sætning, som eks. " man må IKKE gøre dit og dat".

Når der skrives med store bogstaver opfattes det som om vedkommende aldrig har lært andet end blokbogstaver :o/

/Uvemor

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg følte mig altså ikke generet, da Thyge_bomberOB benyttede store bogstaver, men tolkede det derimod som gejstskabende læsning, hvilket jo er enormt vigtigt op til det vigtige opgør på torsdag for såvel fans som spillere.

Jeg kan måske følge din irritation, hvis man meget ofte støder på indlæg skrevet med store bogstaver, men i dette tilfælde er der en klar mening med valget af størrelse på bogstaverne!

Længere er den vist ikke!

Anni

Indlæg af Anni »

Det var da måske gejstskabende læsning der, og det var det vel også i det her indlæg så, ikke, hvis du mener store bogstaver hentyder til begejstring?

MIN MENING ER:

KVINDER SKAL FANDME IKKE DØMME FODBOLD, DE KAN BLIVE DERHJEMME OG LAVE MAD OG FØDE BØRN, KVINDER HØRER IKKE HJEMME I FODBOLD!

Nå, men jeg skal ind og se noget, jeg ikke har forstand på - fodbold :o)

/Ulvemor - Forza Werder Bremen

Kent

Indlæg af Kent »

Nu er det jo generel netikkete, at store bogstaver betyder at man råber, og det opfattes uhøfligt at gøre det. Så generelt bør man ikke gøre det, og slet ikke i hele sætninger.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Men i nogle tilfælde, finder jeg brugen af store bogstaver i orden. Jeg kan bare ikke se den store grund til ophidselse i denne situation!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

jakob88 Skrev:
> Men i nogle tilfælde, finder jeg brugen af store
> bogstaver i orden. Jeg kan bare ikke se den store
> grund til ophidselse i denne situation!

Jeg synes nu heller ikke det er så fedt - kunne sagtens se meningen med at RÅBE lidt når det nu netop gjaldt om at RÅBE på ASA

Problemet er dog at det er træls at se på, og jeg sprang det feks over helt konsekvent, da jeg så det var skrevet med stort... og det var vel ikke meningen

foboldfreaken1001

Hjælp!!!!!!!

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Hey!!

Da jeg desværre skal arbejde i aften (har gjort alt for at få fri, lykkedes ikke)
så står jeg med det klassiske problem at jeg ikke har mulighed for følge kampen, medmindre at der er en herinde der vil gøre mig en meget stor tjeneste at, sende mig løbende opdatering til mig via mobil.

Hvis der er det så giver jeg 2 store fadøl til næste hjemmekamp!!!

Hilsen Niels

Xort

Mødet med de russiske spillere

Indlæg af Xort »

Igår aftes kunne man møde hele den russiske delegation på fox, hvor de sad og så Champions league kampen med CSKA, her fik jeg snakket med et par stykker. og på trods af atde ikke rigtig ville indrømme det så hange det lidt i luften, atde regnede kampen for en walk over.
Hvem tager også på pub og får en øl eller 2 aftenen før en meget vigtig kamp?
Jeg kan fortælle at nogle af dem var nemme nok at komme i kontakt med, og ville gerne svare på spørgsmål, mens andre virkede mere som om de havde fået af vide at de ikke måtte snakke med andre mennesker. derudover var deres engelsk mere end almindelig ringe.

Hausser

Faktorer som sikrer os et resultat

Indlæg af Hausser »

- Vi skal udnytte vores chancer, i disse kampe kan vi ikke tillade os at brænde åbne chancer på stribe, så mange får vi nemlig ikke.

- Vi skal spille vores effektive presspil og prøve at tage dem på sengen, men vi skal dog ikke spille naivt. Denne spillestil koster tit i den anden ende og udebanemål er meget kostbare. Det må hedde en kontrolleret offensiv i aften.

- Russerne undervurderer os, hvilket der er meget der tyder på når de ligefrem drikker øl dagen før! Tager de let på opgaven så kan vi overraske.

- Vi laver ingen fejl og spiller 100% koncentreret kampen igennem, specielt i forsvaret. Moskva-holdets stjernespillere findes primært i offensiven, at lukke ned for dem bliver altafgørende.

Lauth

Re: Faktorer som sikrer os et resultat

Indlæg af Lauth »

En ting jeg synes det er vigtig udover at der skal 100% focus, så synes jeg vi skal være ekstrem kyniske. Hvis en af deres spiller ligger på jorden og ømmer sig og dommeren ikke har fløjtet så skal der bare spilles vidrer.

Simply no mercy !

Besvar