Alt er vist ikke fryd og gammen i Ådalen

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
tgjensen

Re: Alt er vist ikke fryd og gammen i Ådalen

Indlæg af tgjensen »

"Jeg ser altid fremad, og jeg glæder mig til, at Lars Olsen bliver ny træner i klubben"

Rajko Lekic, i artiklen. Helt grebet ud af den blå luft er overskriften vist ikke.

Kent

Indlæg af Kent »

Farvel Lekic

"Konstruktiv dialog om fremtiden" og "Indtil der er klarhed over spillerens fremtid, deltager han ikke i træningen med resten af truppen," http://www.ob.dk/?NewsID=14027

Det kan vist ikke tolkes på andre måder. Så har OB igen kun 2 angribere til rådighed - man må sandelig ikke håbe at Kim C bliver skadet eller deres nye mand ikke slår til.......

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> - man må
> sandelig ikke håbe at Kim C bliver skadet eller
> deres nye mand ikke slår til.......

Tjo, Kent... Det er vel lige præcis hvad vi bør håbe ;)

Men fra OB's synspunkt ville det være katastrofalt.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65658

Så røg han til ungarsk fodbold på en lejeaftale.

Det er lidt som om deres bænk svinder ind :)

Peter Ross

hitman202

Indlæg af hitman202 »

Pe
>
> Det er lidt som om deres bænk svinder ind :)
>

Sådan;-)
det burde alt andet lige være en fordel for vores fastholdelse af 2´pladsen eller??

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, lad os håbe at dette transfervindues højt besungne OB-angriber gør det lige så godt som den frelser, de købte i sidste vindue ;-)

Skal jeg endnu en gang være selvfed, og påpege at jeg forudsagde at han ville floppe?

Kent

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

En klar svækkelse af OB, for godtnok er Lekic lidt speciel, men han er en rigtig god angriber som altid scorer mål. Dejlig nyhed :-D

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Mon ikke en af grundene til at man skiller sig af med de af sine offensive kræfter vi kender, er fordi man har forventning om at andre nu er klar til at tage over?

Det kan godt være vi lige nu ikke kan få øje på hvem der skal lave målene for OB, men man skal være mere end almindeligt blind hvis man ikke kan få øje på den defensive styrke.

Med sådan et grundlag, skal man altså kun lave ét mål for at vinde de fleste kampe, og frem for alt tror jeg OB som hidtil vil få de marginal kampe med en uafgjort, som FCM fx har en tendens til at smide.

Jeg har, lige som jeg kan forstå mange OBére lidt svært ved at vurdere styrkeforholdet i forhold til efterårs sæsonen. Men det er ikke en væsentlig svækkelse hvis nogen.

Kent

Indlæg af Kent »

Ravnen Skrev:
> En klar svækkelse af OB, for godtnok er Lekic lidt
> speciel, men han er en rigtig god angriber som
> altid scorer mål.

Det er jeg så uenig. Han scorer på ingen måde altid mål. Han har ikke scoret mål siden han forlod SIF, og der spillede han kun 4 kampe. Han har aldrig scoret mange mål på topplan.

Kent

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kent Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > En klar svækkelse af OB, for godtnok er Lekic
> lidt
> > speciel, men han er en rigtig god angriber som
> > altid scorer mål.
>
> Det er jeg så uenig. Han scorer på ingen måde
> altid mål. Han har ikke scoret mål siden han
> forlod SIF, og der spillede han kun 4 kampe. Han
> har aldrig scoret mange mål på topplan.

Jeg mener heller ikke, at han er typen der scorer mange mål. Det at deres trup i forvejen ikke er særlig bred, specielt ikke offensivt, gør at Lekic' udlejning kun kan være en god ting for os.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Kent Skrev:
> Ravnen Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > En klar svækkelse af OB, for godtnok er Lekic
> lidt
> > speciel, men han er en rigtig god angriber som
> > altid scorer mål.
>
> Det er jeg så uenig. Han scorer på ingen måde
> altid mål. Han har ikke scoret mål siden han
> forlod SIF, og der spillede han kun 4 kampe. Han
> har aldrig scoret mange mål på topplan.
>
> Kent

Jeg vil så kun være delvis enig :-)

Synes da bestemt at den "opblomstring" han havde lige omkring UEFA-cup kampene godt kunne være et for os lidt "faretruende" signal, så jeg vil da mene at de er lidt svækkede
På den anden siden så har de også fået fjernet fokus fra en mindre "ballademager" :-)

Altoriso

Absalonsen skadet

Indlæg af Altoriso »

Og det virker ikke til at det bliver nemmere : http://www.viasatsport.com/index.php?op ... 24&lang=dk

Nu må vi ikke håbe at vi også ryger ind i sådanne skader... bare inden der bliver for meget skadefro hehe.. ;-)

Jakob Jensen

Re: Absalonsen skadet

Indlæg af Jakob Jensen »

Lige nu er der ting som er værre end at Absalonsen er skadet. AMC er sendt til scanning, pga en flænge i foden fra Ligalandsholdsturen er brudt op, hans status kendes ikke. Helveg sidder pt. kun på cyklen, men forventes snart at være klar til bold igen og Rajko er (bedst for klubben) sendt videre.

Der er nu ingen tvivl om, at breddemæssigt, specielt offensivt står vi svækket - men de spillere vi har, har høj kvalitet - vores største force må være vort forholdsvis få antal skader (normalt) og at vi har 10 kampe færre end i efteråret.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

Kent

OBs reservemålmanden ude

Indlæg af Kent »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65750

Arek er godt nok normalt sjældent skadet, men på en eller anden måde, ville det være helt vild (tragi-)komisk, hvis han blev skadet, og de så måtte stille med en eller anden halvstuderet tredjemålmand, der kostede dem point. Så kan det ende med, at Nenad-handlen ikke var så genial, som først antaget ;-)

Kent

Altoriso

Re: OBs reservemålmanden ude

Indlæg af Altoriso »

Kent Skrev:
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=65750
>
> Arek er godt nok normalt sjældent skadet, men på
> en eller anden måde, ville det være helt vild
> (tragi-)komisk, hvis han blev skadet, og de så
> måtte stille med en eller anden halvstuderet
> tredjemålmand, der kostede dem point. Så kan det
> ende med, at Nenad-handlen ikke var så genial, som
> først antaget ;-)
>
> Kent

Nu er Emil Ousager jo trods alt ikke helt uprøvet http://www.dbu.dk/lbase/playerInfo.aspx?playerid=5135 , så mon ikke det er nogenlunde at sammenligne med vores Heinze inden han kom på banen for os

Men ellers er det da rigtigt at det virkelig kunne komme til at virke lidt komisk, men mon ikke at de mange millioner opvejer en del :-)

Besvar