Tobias Mikkelsen
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Mulige forstærkninger
Det var ellers ærgeligt, at det er helt urealistisk, at få Grahn til at vælge SL nr. 2 istedet for nr. 3. Jeg havde ellers håbet på, at vi kunne være den 4. mulighed, som han lader " døres stå åben for# i denne artikel:
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... =1&lang=dk
Hvis vi havde 4 mio. kr., så tror jeg ellers, at han ville passe fint ind i vores spillesystem - men der skal selvfølgelig også være plads til Dadu mv.
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... =1&lang=dk
Hvis vi havde 4 mio. kr., så tror jeg ellers, at han ville passe fint ind i vores spillesystem - men der skal selvfølgelig også være plads til Dadu mv.
-
husted_6950
Re: mulig forstærkning
så vidt jeg ved er det en forstærkning til theo og er han ikke defendsiv midtbane men kender ikke så meget til en defendsiv midtbane spiller der kunne være interresant
-
Kent
At han ikke kommer med i træningslejr er i hvert fald en meget god indikation på, at OB ikke regner med at have ham i foråret. Hvem sagde Elanga 
Bemærk også lige, at det ikke er Grahn, der lader nogen 4. mulighed stå åben, men journalisten. Desuden er det jo ikke ligefrem nogen nyhed, at der er tyske klubber, der er interesserede (især efter at han spillede godt i kampene mod Hertha Berlin).
Personligt synes jeg det er fremragende, hvis OB mister Grahn. Det er en langt større svækkelse af dem, end Thyges afgang er af os. Hvis Brink så igen ikke har nogen kompetent afløser klar, så bliver det svært at hænge på i kampen om 2. pladsen for OB.
Kent
Bemærk også lige, at det ikke er Grahn, der lader nogen 4. mulighed stå åben, men journalisten. Desuden er det jo ikke ligefrem nogen nyhed, at der er tyske klubber, der er interesserede (især efter at han spillede godt i kampene mod Hertha Berlin).
Personligt synes jeg det er fremragende, hvis OB mister Grahn. Det er en langt større svækkelse af dem, end Thyges afgang er af os. Hvis Brink så igen ikke har nogen kompetent afløser klar, så bliver det svært at hænge på i kampen om 2. pladsen for OB.
Kent
-
Knudsen
Re: Tobias Mikkelsen
Kender ham heller ikke selv, men jeg kan så oplyse, at han er lort i Football Manager, så det er ikke derfra, rygterne kommer. 
-
Dahl Nielsen
Kent Skrev:
-------------------------------------------------------
> Og hvad skulle lige få Grahn til at skifte til os?
> Manden har jo altid udtalt, at han ville videre
> til noget større, og han har efter sigende afvist
> at blive i OB, selvom de har forkøbsret på ham.
> Han vil til udlandet, og det skal han også nok
> komme. Grahn er fuldstændig urealistisk.
Og hvor skulle Grahn også spille henne? Kanterne er besat af Simon og Dennis, og Dadu og Frank skal udgøre angrebet. Der ville ikke engang være plads til ham som hængende...
> Og hvad skulle lige få Grahn til at skifte til os?
> Manden har jo altid udtalt, at han ville videre
> til noget større, og han har efter sigende afvist
> at blive i OB, selvom de har forkøbsret på ham.
> Han vil til udlandet, og det skal han også nok
> komme. Grahn er fuldstændig urealistisk.
Og hvor skulle Grahn også spille henne? Kanterne er besat af Simon og Dennis, og Dadu og Frank skal udgøre angrebet. Der ville ikke engang være plads til ham som hængende...
-
mancitydk
Jeg tror personligt ikke at vi henter flere i dette vindue, men bliver da glædeligt overrasket.
-
hitman202
mancitydk Skrev:
> Jeg tror personligt ikke at vi henter flere i
> dette vindue, men bliver da glædeligt overrasket.
Jens Ørgård udtalte på et tidspunkt at hvis der forsvandt en ville der også komme en ny til, så vi burde vel få mindst en spiller mere i dette vindue??
> Jeg tror personligt ikke at vi henter flere i
> dette vindue, men bliver da glædeligt overrasket.
Jens Ørgård udtalte på et tidspunkt at hvis der forsvandt en ville der også komme en ny til, så vi burde vel få mindst en spiller mere i dette vindue??
-
SchelleBoy
Hent allan Søgaard i ACH. Muligvis bilig og en rigtig fighter ?:P
Nogen der kunne forstille sig ham i en FCM Trøje ??
HADER VFF!
Nogen der kunne forstille sig ham i en FCM Trøje ??
HADER VFF!
-
felisan
Re: Tobias Mikkelsen
Søgaard har imponeret mig.
han har spillet godt for Horsens.
men han er nok mere en Traoré-type, og den slags bruges jo ikke fandens meget i FCM.
måske er det også derfor at Kielstrup mod alle forventninger alligevel ikke ender i FCM?
han har spillet godt for Horsens.
men han er nok mere en Traoré-type, og den slags bruges jo ikke fandens meget i FCM.
måske er det også derfor at Kielstrup mod alle forventninger alligevel ikke ender i FCM?
-
Dahl Nielsen
hitman202 Skrev:
> mancitydk Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg tror personligt ikke at vi henter flere i
> > dette vindue, men bliver da glædeligt
> overrasket.
>
> Jens Ørgård udtalte på et tidspunkt at hvis der
> forsvandt en ville der også komme en ny til, så vi
> burde vel få mindst en spiller mere i dette
> vindue??
Tja, nu er det jo ikke stamspillere der er røget, hvis man ser bort fra Thygesen, så måske man bare henter op fra U-truppen og FCM II.
> mancitydk Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg tror personligt ikke at vi henter flere i
> > dette vindue, men bliver da glædeligt
> overrasket.
>
> Jens Ørgård udtalte på et tidspunkt at hvis der
> forsvandt en ville der også komme en ny til, så vi
> burde vel få mindst en spiller mere i dette
> vindue??
Tja, nu er det jo ikke stamspillere der er røget, hvis man ser bort fra Thygesen, så måske man bare henter op fra U-truppen og FCM II.
-
Arff
Jeg kunne godt se for mig, at vi fik fat på Hans Henrik Andreasen.
- Hvad siger I`?
- Hvad siger I`?
-
jakob88
Jeg synes ikke han er noget særligt.
Synes vi skal sigte efter bedre spillere end ham
Synes vi skal sigte efter bedre spillere end ham
-
jakob88
Som jeg startede denne tråd, synes jeg vi skal strække os langt for at få fat i Tobias Mikkelsen.
Jeg tror han har potentiale til at blive en ny "Thyge"
Jeg tror han har potentiale til at blive en ny "Thyge"
-
Arff
Mindre end en uge til transfer deadline
Nu ved jeg ikke noget om hvad klubbens leder er igang med, men der er mindre end en uge til at få sikret sig de sidste forstærkninger til forårssæsonen.
Og hvorfor er det egentligt at de i norge og sverige har længre transfers?
Og hvorfor er det egentligt at de i norge og sverige har længre transfers?