nej det gør jeg ikke for jeg mener absolut at Kicker skulle have skrevet en artikel om det for et stykke tid siden....
prøver at finde den...
thygesen salg kommentarer fra ulvefar
-
Martin
Re: thygesen salg kommentarer fra ulvefar
foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> nej det gør jeg ikke for jeg mener absolut at
> Kicker skulle have skrevet en artikel om det for
> et stykke tid siden....
> prøver at finde den...
Oki - det kunne jo være..
Det har været fremme i dansk presse, at Reggina skulle være interesseret i Salami, og at Ulvefar ville have minimum 15 millioner for ham, da nogle penge skulle gå til de akademiet dernede...
Dennis er jeg ret overbevist om havde en klausul i sin kontrakt, så der skal jo bare foreligge et bud, så er vi fanget...
-------------------------------------------------------
> nej det gør jeg ikke for jeg mener absolut at
> Kicker skulle have skrevet en artikel om det for
> et stykke tid siden....
> prøver at finde den...
Oki - det kunne jo være..
Det har været fremme i dansk presse, at Reggina skulle være interesseret i Salami, og at Ulvefar ville have minimum 15 millioner for ham, da nogle penge skulle gå til de akademiet dernede...
Dennis er jeg ret overbevist om havde en klausul i sin kontrakt, så der skal jo bare foreligge et bud, så er vi fanget...
-
Kent
Re: thygesen salg kommentarer fra ulvefar
Det ved vi vist ikke. Det fremgår i hvert fald ikke af denne tråd:
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,40197
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,40197
-
Toksvig
Svar på spørgsmål
Som I kan se, er der ikke kommet så mange besvarelser til jeres spørgsmål. Men jeg arbejder på sagen, så hold øje med hjemmesiden.
Hilsen Lene Toksvig
Hilsen Lene Toksvig
-
Altoriso
Att. Lene - Thyge tråd
Hej Lene !
Har oprettet en "takketråd" til Thygesen - håber at du vil sørge for at han på et tidspunkt, når han har overstået træningsophold osv får mulighed for at se indlæggene, som sikkert bliver mange
Mvh
Jan / sjællænderen
Har oprettet en "takketråd" til Thygesen - håber at du vil sørge for at han på et tidspunkt, når han har overstået træningsophold osv får mulighed for at se indlæggene, som sikkert bliver mange
Mvh
Jan / sjællænderen
-
Toksvig
Re: Att. Lene - Thyge tråd
Jeg skal selvfølgelig nok forsøge at overbringe ham alle jeres hilsner
-
Mike
Tak for det lene..
Kunne du ikke også lige lokke ham til at få Thyge på besøg så vi kan få sagt ordentligt farvel og auf wiedersehen til ham
Michael
Kunne du ikke også lige lokke ham til at få Thyge på besøg så vi kan få sagt ordentligt farvel og auf wiedersehen til ham
Michael
-
Toksvig
Ørgaard regner selv med, at Thyge på et tidspunkt kommer og siger farvel...
-
Mike
Tak toks!
Regner iøvrigt med at du kommer forbi til en kop øl enten på stadion eller nach hause nu du er vendt hjem
Regner iøvrigt med at du kommer forbi til en kop øl enten på stadion eller nach hause nu du er vendt hjem