Bundby

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Mike

Bundby

Indlæg af Mike »

Hold da op, der sker noget hos svenskerne!
Man kan nok heller ikke helt sige at det er gået så godt siden han kom til.

http://borsen.dk/nyhed/101702/
Senest rettet af Mike 5. jan 2007, 17:26, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Bundby

Indlæg af Kent »

Det er sgu godt nok lidt overraskende. Men på en måde en meget passende kulmination på hele deres katastrofeefterår, der startede med farcen om forlængelsen med Laudrup. Tidspunktet er sgu også lidt mærkeligt. Hvorfor nu, og ikke efter sidste kamp i stedet?

Kent

Dahl Nielsen

Re: Brøndby

Indlæg af Dahl Nielsen »

Mike Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hold da op, der sker noget hos svenskerne!
> Man kan nok heller ikke helt sige at det er gået
> så godt siden han kom til.
>
> http://borsen.dk/nyhed/101702/

Det har også været en tid med blandet succes for ham. Holdet har haft nærmest nedtur på nedtur, mens han selv har oplevet familiemæssige nedture.

Det er jo egentlig synd for både klubben og Meulensteen selv, men måske er det stadig det rigtige valg.

Hos mig hersker der ingen tvivl om, at Meulensteen er en rigtig dygtig træner. Han skal såmænd nok finde sig et godt job. Måske kan han komme tilbage til Manchester United.

Kent

Indlæg af Kent »

Samtidig er fastansættelsen af Tom Køhlert vel også et endegyldigt bevis på, at "talent-fløjen" har vundet slaget i BIF. Personligt er jeg i tvivl, om det er nok til at fravriste FCK den danske fodboldtrone.

Kent

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Dette er godt nyt for FC Midtjylland.

Perspektiverne for BIFs fremtid er ikke just lyse: De starter nu helt forfra igen, men udgangspunkt i en mr. brøndby-type, der vel næppe kan tilføje noget nyt og ukendt ?.

Dette synes jeg ikke er særligt visionært, og jeg tvivler stærkt på at det er løsningen på deres problemer - hverken på kort eller langt sigt. Han får så vidt vides 2 1/2 år.

BW # 163

Besvar