Morten Bisgård?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Morten Bisgård?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hans kontrakt med Derby udløber til sommer, så man kunne nok hente ham hjem i vinter pausen hvis det var en interssant spiller.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 30. nov 2006, 11:17, rettet i alt 1 gang.

BW - 665

Re: Morten Bisgård? Kilde

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=63304

Lige en kilde til at støtte udmeldingen.

Synes det er svært at vurdere, men jeg vel helt ærligt mene at Derbys niveau ikke ligger over FCMs, i hvert fald ikke i skrivende stund. Og har han problemer med at tilspille sig en plads på holdet i Derby, tvivler jeg på han kan være en fuldgod erstatning for et eventuelt spillersalg.

Og nu har vi jo ikke alt for gode erfaringer med ex-FCK spillere ;-)

YahooSeeker [Bot]

Men jeg tænkte som erstatning for Dennis Sørensen hvis han nu smutter.
For han har da en masse erfaringer, og mener også han har været inde omk. det danske A-landshold.

Kent

Re: Morten Bisgård?

Indlæg af Kent »

Bisgård kommer ikke hjem før tidligst til sommer. Grunden til at han forlod FCK i sin tid var, at han var på forskerordningen. Hvis han skal undgå et gigantisk skattesmæk, så skal han være væk min 3 år, dvs. til sommer. Ergo kommer han ikke hjem.

Desuden er han for gammel, og efter min mening ikke god nok. De spillere vi skal hente udefra skal enten være klare forstærkninger eller unge talenter.

Kent

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Han er fast mand hos Derby County, men jeg kan ikke umiddelbart vurdere deres niveau i forhold til FCM's.

Jeg mener at han er 30, og spiller desuden helst inde centralt (af og til offensiv midt). Han er såmænd en meget god spiller, men jeg kan umiddelbart ikke se hvem han skulle slå af.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/footbal ... efault.stm

I hvertfald ikke i skrivende stund ? Var du fuld da du skrev det, eller overvurderer du bare FCM rimelig groft ? Derby ligger pt. nummer 5 i den 2. bedste engelske række. Hvis FCM er på det niveau, så bliver det skjult rimeligt godt...

Peter Ross

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/eng_div_1
> /default.stm
>
> I hvertfald ikke i skrivende stund ? Var du fuld
> da du skrev det, eller overvurderer du bare FCM
> rimelig groft ? Derby ligger pt. nummer 5 i den 2.
> bedste engelske række. Hvis FCM er på det niveau,
> så bliver det skjult rimeligt godt...
>
> Peter Ross

Jeg jeg var ikke fuld, men jeg tog godt nok en blunder da jeg af en eller anden grund placerede dem i den 3. bedste engelske række inde i mit hoved. Dont ask me why!

Hmm... kan godt være jeg må genoverveje min mening så...

YahooSeeker [Bot]

Men hvis nu Dennis Sørensen smutter, hvem har vi så som kan erstatte ham bare halvvejs ?

Kent

Indlæg af Kent »

Claus Madsen, Thomas Røll, Christian Sivebæk for bare at nævne 3 muligheder, der alle er mere nærliggende end en 33-årig Bisgaard.

Kent

Thomas N.

Indlæg af Thomas N. »

Jeg kan kun være enig. Morten Bisgaard er for gammel, og da vi har mange andre kvalicerede spillere, så burde et køb af ham ikke være nødvendigt.

jacobfrederiksen100

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Nej, vi skal ikke give penge for så gammel en mand. Er kun velkommen i FCM på en fri transfer, hvis jeg skulle bedømme. Men typisk når gamle spillere vender hjem, falder spillerne ofte aldrig til igen som før. Vi så det med Bomber-Bo, der aldrig slog til i FCM efter et skifte fra Bolton, selvom han var en rigtig god bomber i Brøndby. Og tror det samme vil ske med Bisgaard. Han vil ikke falde til i FCM. Tror ikke han er værd at satse på, men er dog velkommen, hvis det kan lade sig gøre at få ham gratis, ellers vil det være ufatteligt dumt at bruge penge på en som er ved at være færdig med sin karriere. Hellere satse penge på de unge, og så tage imod gamle spillere på fri transfer. Det kan vi få meget mere ud af.

jacobfrederiksen100

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Også med hensyn til vores underskudskapital. At give penge for gamle spillere vil være dumt. Som sagt gælder det om at få noget ud af pengene, og ikke lave en dårlig handel. Så sats på de unge først og fremmest, og så kan vi derefter tage imod gamle spillere, ikke for penge, men få dem gratis.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

hmmmm Har altså lidt svært ved at se logikken i at hente ham, gratis eller ej. Selvom vi fik ham gratis ville det stadig være bedre at satste på Sivebæk el. andre... Så fik vi bare Bisgaard som Bænkevarmer. Dem har vi jo nok af.

Besvar