4 med på liga turen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
cør

4 med på liga turen

Indlæg af cør »

Senest rettet af cør 21. nov 2006, 13:48, rettet i alt 1 gang.

Z

Re: 4 med på liga turen

Indlæg af Z »

Jesper Christiansen, Carsten Anker­gren, Anders Møller Christensen, Chris Sørensen, Kristian Bak Nielsen, Lars Jacobsen, Michael Gravgaard, Christo­pher Poulsen, Hjalte Bo Nørregaard, Martin Bergvold, Mikkel Thygesen, Niki Zimling, Peter Nymann, Rasmus Würtz, Thomas Kristensen, Ulrik Laursen, Wil­liam Kvidt Jørgensen, Dennis Sørensen, Jesper Bech, Morten Nordstrand og Si­mon Poulsen.

-----------

Carsten Ankergren og William Kvidt... Tror da lige de har haft travlt nok med at poste nyheden :-)

A.MiCCelSen

Indlæg af A.MiCCelSen »

Der er vel faktisk ikke mange overraskelse, og dog Peter Nymann. Han har da næsten ikke spillet for OB eller tager jeg fejl, og Christopher Poulsen forstår jeg så hellere ikk.

Dog glædeligt at se 4 FCM på holdet, syntes dog også Troest burde ha været inde omkring holdet. Det er da forresten vildt mange fra Brøndby på :)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

1 mand fra Brøndby? hehe

Synes det er en stærkt trup, man kunne selvfølgelig altid diskutere videre, fx. ville Christian Olsen have været interessant at få med, men omvendt har han ikke spillet så meget... men det har Nymann jo heller ikke.

Synes vi kan være tilfredse.

casper89

Indlæg af casper89 »

Jeg synes det er glimrende at vi er repræsenteret med 4 mand på ligalandsholdet. Men samtidig synes jeg også at det er fortjent og på tide at man opdager det store potentiale i FCMs trup.Lad os håbe at det er gået op for Morten Olsen at vi har gang i noget stor på Heden.:-)

Hvis jeg lige skal kommentere kort på de enkelte spilleres udtagelse, må det lyde således:

Mikkel Thygesens udtagelse var vel meget forventet eftersom han må siges at have været efterårets komet i SAS ligaen.

Dennis Sørensens udtagelse er egentlig også meget logisk. Han er inde omkring landsholdet i forvejen og var også med på turen sidste år. Derudover tror jeg også at Morten Olsen finder Dennis særlig attraktiv pga. han passer ind på flere pladser i 4-3-3 systemet, som jo landsholdet praktiserer.

Kristian Bak er i mine øjne en fremtidens mand på det danske landshold, så selvfølgelig skal han da med på sådan en tur, hvor han kan få lov til at vise hvad han kan.

Simon Poulsen passer jo også perfekt i ind spillesystemet med de forcer han har. Hurtighed, teknik og så kan han vel egentlig også spille begge kanter.

Hvis man så skal tage de sort-røde briller af for en stund, så synes jeg det er dejligt at OBs succes også er blevet anerkendt, da det også er ganske fortjent. I det hele taget vil jeg erklære mig enig med mange af de udtagne spillere, der dog lige et par undtagelser. Christopher Poulsen har efter min mening ikke spillet så godt at han fortjener denne udtagelse og Casper Ankergren mener jeg ikke er god nok til landsholdet. Hvem alternativet skulle være har jeg dog svært ved at se så på den baggrund er det vel ok at Ankergren er med. Men vi må kunne finde en målmand med et højere niveau Ankergren besidder.

Ellers er der vel kun tilbage at sige at det bliver spændende at se hvordan ulvene klarer det.

Dahl Nielsen

Ligalandsholdet - Målmand?

Indlæg af Dahl Nielsen »

Tja, Casper Ankergren er vel det mest logiske valg, hvis man ser på den danske SAS Liga (selvfølgelig efter Jesper Christiansen). Dog mener jeg sagtens, at en Kim Christensen fra Nordsjælland kunne have været inde i stedet for ham.

casper89

Re: Ligalandsholdet - Målmand?

Indlæg af casper89 »

Ja, det er rigtigt at Kim Christensen kunne være en mulighed. Ham havde jeg ikke lige tænkt på, men synes bestemt at han er bedre end Casper Ankergren.

casper89

Re: Ligalandsholdet - Målmand?

Indlæg af casper89 »

Ja, det er rigtigt at Kim Christensen kunne være en mulighed. Ham havde jeg ikke lige tænkt på, men synes bestemt at han er bedre end Casper Ankergren.

Kent

... og 2 mand med på u21-turen

Indlæg af Kent »

Leon og Troest skal med på u21-landsholdets tur i januar.

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=13301

Ganske udemærket med 6 spillere i alt afsted med landsholdene i vinterpausen (hvis ikke der ryger en eller to af dem inden).

Tillykke til dem alle.

Kent

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Det er de rette han har udtaget... Er virkelig glad for at Simon Poulsen er med... Det havde jeg ikke troet... måske mangler der nogle stykker. Kan ikke forstå udtagelserne af Thomas Kristensen og Christopher Poulsen. Savner lidt følgende, hvis jeg ska ta de objektive briller på:
F. Hansen (EfB), T. Rasmussen (BIF), M. Retov (BIF), T. Augustinussen (AaB).

B

Indlæg af B »

Thomas A er skadet, Thomas R meldte afbud til ligalandshold sidst og har derefter ikke været aktuel.

Enig i at Frank H mangler og fatter ikke at Peter Nymann får chancen.

Besvar