Bergvold stopper i FCK

Om FC Midtjylland og Black Wolves
B

Re: Bergvold stopper i FCK

Indlæg af B »

hvis træneren ikke synes Bergvold er bedre end Thyge på den centrale midt....men alligevel bruger ham fordi Thyge skal være gardering for de førnævnte på kanten.....ja så er jeg stået af.
Så ryger vi i hvert fald i en anden diskussion....nemlig om landstæneren er inkompentent!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

B Skrev:
-------------------------------------------------------
> ja kun interessant da han så er en oplagt
> gardering!, ingen grund til at hente ham, hvis han
> skal stå bag dem i køen.....udfra det jeg skrev,
> synes jeg det var rimeligt indlysende.

Jeg kan altså ikke se hvad der gør ham attraktiv?
Hvorfor hente en midtbane spiller når vi lige nu har så mange.

5. Christian Traoré
7. Claus Madsen
8. Thomas Røll
11. Simon Poulsen
13. Ayinde Jamiu Lawal
21. Mikkel Thygesen
24. Dennis Sørensen
26. Ajilore Oluwafemi
27. Adigun Taofeek Salami
34. Christian Sivebæk
38. Nick Ragus

> læg dertil at der skal penge i kassen inden der
> hentes spillere udefra.

Ja Hvad med prisen på Bergvold? Bare fordi han lader kontrakten løbe ud, betyder ikke han er gratis.

YahooSeeker [Bot]

B Skrev:
> hvis træneren ikke synes Bergvold er bedre end
> Thyge på den centrale midt....men alligevel bruger
> ham fordi Thyge skal være gardering for de
> førnævnte på kanten.....ja så er jeg stået af.
> Så ryger vi i hvert fald i en anden
> diskussion....nemlig om landstæneren er
> inkompentent!

Jeg har ingen anelse om hvad du taler om???

bw2443

Indlæg af bw2443 »

Jeg synes bare vi skal droppe alle idéer om at signe Bergvold, eller for den sags skyld.
Vi er fint dækket ind, og med mindre både simon Poulsen bliver solgt og Claus Madsen bliver langtidsskadet mener jeg ikke vi kan bruge Bergvold til noget på venstre midtbane, og synes slet ikke der er brug for ham centralt.

Spild af en formodentlig høj løn som han nok vil forlange.

B

Indlæg af B »

nej selvfølgelig er han ikke gratis.....men det var da også et sjovt argument imod at der skal penge i kassen fra et salg inden man henter nye.... Sælger man Thyge eller Dennis, vil der nok være penge i overskud selvom man hentede Bergvold.

Spillerne du remser op er godt nok midtbanespillere, men nu er det jo kun midtbanespillere der dækker Thyge og Dennis' plads der er aktuelle - mener ikke Ragus eller Sivebæk kan gå direkte ind og afløse, Lawal er ikke aktuel da Baba, Femi og Salami nok starter inde, så er der Claus Madsen og Røll tilbage....helt fine garderingen, men desværre ofte skadet.

Det med at du ikke forstod hva jeg skrev......ja hvis du ikke forstår det, så må jeg jo have misforstået det indlæg jeg svarede på, for ellers er der ikke meget af tage fejl af.

mick

Indlæg af mick »

Det er en kæmpe fejl at sige at Jesper Bech ikke slog til i FCK. Han var sammen med blandt andet Traore med til at sikre dem guldet for et par år siden, hvor disse to var de bærende figurer i foråret.
Med hensyn til Bergvold så er han et kæmpe talent,som ville kunne forstærke vores klub på alle mulige måder. Han er løbevillig,rigtig god teknik og et fantastisk venstre ben. Bare synd FCK ikke har turde at satse ordentlig på ham.

caspersm

Indlæg af caspersm »

fuldstændig enig i at vi ikke skal signe ham, han er sikker både for dyr og kan kun bruges som gardering! han får sikkert en kontrakt med en tysk 2. divison eller norsk klub..

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Han ender sikkert i Norge, men jeg synes bestemt han ku være aktuel, hvis vi mister Traoré (som sandsynligvis gerne vil væk), og Salami eller Femi... Hvis ikke vi mister to centrale spillere, mener jeg ikke han er interessant, for han kan i hvert fald ikke slå Simon af venstrekanten...

De spillere der kan det, har vi ikke råd til...

M. Lissau

Indlæg af M. Lissau »

det er meget fint vi har så mange midtbane folk, men en som bergvold med lidt mere liga erfaring, kan være godt for holdet...

YahooSeeker [Bot]

M. Lissau Skrev:
> det er meget fint vi har så mange midtbane folk,
> men en som bergvold med lidt mere liga erfaring,
> kan være godt for holdet...

Som jeg skriver længere oppe er det altså meget lidt mere. Ikke mere end en der bliver valgt til fast mand kan samle på en halv sæson hvis klubben er i internationale turneringr.

B

Indlæg af B »

Ser ham ikke som erstatning på de pladser Femi, Salami og Traore dækker, det er vel den plads Thyge dækker, han kunne være aktuel til i tilfælde af spillersalg.

og enig, han slår ikke Poulsen af.

Besvar