Sviner.....
-
Sir Lago
Sviner.....
Hvis ikke Spellman ( eller hvad han nu hedder ) får karantæne efter de 2-3 albuer han sender i hovedet på Agbetu... Så sidder de sgu og sover hos disiplinærudvalget....
Sviner af format...
Sviner af format...
Senest rettet af Sir Lago 31. jul 2006, 23:24, rettet i alt 1 gang.
-
Persian_Wolf
Re: Sviner.....
Den var faktisk ret grim, men nu hvor Agbetu ik tog skade, så tror jeg ikke de går ind i sagen.
-
Sir Lago
Apropos sviner...
Så er Mikkelsen sgu heldig, ikke at kome alvorligt til skade, da PsykoLantzen kommer buldrende.
Så er Mikkelsen sgu heldig, ikke at kome alvorligt til skade, da PsykoLantzen kommer buldrende.
-
ismand
Jeg har da sjældent set så svinsk bold som det de gule røvhuller spillede idag, hader dem ligeså meget som VFF..
-
Danny
Synes ikke at det var så slemt.. Og der blev givet de kort som der skulle.. Synes at dommeren dømte en god kamp!
-
Scirocco
Det var interessant at se #21 Thomas Rasmussen signalere til Brøndby-bænken om at få Spelmann skiftet ud ved en situation sidst i første halvleg...
Jeg gætter på at han ville undgå at Spelmann fik rødt kort, så noget var der nok sket ?
Jeg gætter på at han ville undgå at Spelmann fik rødt kort, så noget var der nok sket ?
-
Klauzito
Brøndby spillede til grænsen!
De taklinger der sker i topkampe og det var det vel i dag?!?!?!
De taklinger der sker i topkampe og det var det vel i dag?!?!?!
-
Sir Lago
Enig.
Anders Svendsen dømte fint...
Og der var da power på fra begge hold.
Jeg er bare ikke den store tilhænger af svinestreger...
Desuden var vi vist lidt heldige, med ikke at få dømt et straffe i mod os, da M. Rasmussen bliver fældet i feltet.
Anders Svendsen dømte fint...
Og der var da power på fra begge hold.
Jeg er bare ikke den store tilhænger af svinestreger...
Desuden var vi vist lidt heldige, med ikke at få dømt et straffe i mod os, da M. Rasmussen bliver fældet i feltet.
-
Bobby
Helt enig. Brøndby går til stålet, men det hører sig til. Syntes ikke de spillede svinsk, med undtagelse af Markus Lantz. Han er en bisserøv og provokerende af helvede til. Han skulle allerede have haft det gule kort, da han chikanerede Dennis, da han skulle sparke straffe. Først gik han hen og flyttede bolden. Derefter gik han lige hen foran Dennis for at prøve at psyke ham. Heldigvis lykkedes det ham ikke. Iøvrigt brokker han sig og prøver at provokere modstanderne konstant. Send ham tilbage til Sverige!
Dommeren havde iøvrigt helt styr på det, efter min mening.
Dommeren havde iøvrigt helt styr på det, efter min mening.
-
Bjørnen
I øvrigt synes jeg det var superflot af vore "unge" gutter ikke at ryge med på vognen, da det hele var lidt ophidset - specielt m.h.t. Lantz og da Per Nielsen fik gult. Både Thomas Rasmussen og Duncan appelerede flere gange til dommeren om at give gult til vore spillere. Det var fan`me godt jeg ikke var på banen, for så var der nok et par gule spillere som ville komme ned og bide i græsset......