Rajko Lekic

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Martin

Rajko Lekic

Indlæg af Martin »

Rajko Lekic dumpede idag lægetjekket hos OB er der nogle der ved, hvor slemt det er, hvis man ikke kan bestå dette ???

Ellers ville jeg bestemt mene, at manden kunne være en mulighed for os, han er altid god for nogle mål, og om ikke andet så kunne man da skrive en præstationskontrakt med ham over antal kampe, hvis der er risiko for, at han alligevel ikke kan det store som OB mener..

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=58581
Senest rettet af Martin 16. aug 2006, 17:56, rettet i alt 1 gang.

Klauzito

Re: Rajko Lekic

Indlæg af Klauzito »

Noget med at korsbåndet og menisken skla opereres

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Rajko Lekic til FCM, ville da være en fantastisk forstærkning. Vi burde have råd til ham, og der skal ikke betales nogen overgangssum.

Lekic's løn vil sikkert bestå af en god pose penge pr måned, men efter vi er kommet af med nogle løntunge spillere, er det da bestemt en mulighed, at vi signer ham.

Chap

Indlæg af Chap »

Jeg synes også det kunne være rigtig spændende at få ham til FCM. Dog er det ikke så fedt, hvis han er skadet osv. :S

Martin

Indlæg af Martin »

Chap skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes også det kunne være rigtig spændende at
> få ham til FCM. Dog er det ikke så fedt, hvis han
> er skadet osv. :S

Hvis han kan presses lønmæssigt og præstationsmæssigt omkring kontrakten, så kunne vi måske lade ham blive operet under os, og så satse på, at han kommer tilbage i topform, for så vil han pludselig blive knaster værd...

Og vi er jo i forvejen eksperter på skade, bare se på Kærgaarg mv..

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jeg er godt nok noget skeptisk mht. at hente en ny angriber med glas-ben, men på den anden side kan man sige at hvis han kan finde den målfarlighed frem som han have for Silkeborg, så opvejer det mere end rigeligt!

Det må vel komme an på økonomien, og så holde mandens lønkrav op mod alvorligheden af skaden...

Pacman

Indlæg af Pacman »

Sakset fra Onside:

Som tidligere skrevet her på Onside.dk dumpede Rajko Lekic i dag sit lægetjek forud for indgåelse af kontrakt med OB.

En MR-scanning af angriberens knæ viste, at såvel minisk som korsbånd er beskadiget.

”Det første Rajko sagde til mig efter undersøgelsen var, at han ville opereres, og det vil jeg da også råde ham til, for der er jo også en dag efter i morgen. Hvis man skal spille på højeste niveau, som Rajko jo vil, skal man selvfølgelig være 100 % i orden,” siger Rajko Lekic’ agent, Benny Nielsen til Onside.dk.

En korsbåndsskade og efterfølgende opration er som regel ens betydende med en pause på mellem seks og 12 måneder.

Djursland

Indlæg af Djursland »

Nu må ida stoppe der skal da absolut ikke bruges penge på skadede spillere. Vores angribere har vi så mange skader med Frank, Kærgård + Claus madsen. Lad os få dem igang før vi invistere i flere skadede angribere.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Han er først interessant hvis vi kommer af med andre angribere... Vi har jo også en Collins på vej... ;-) Uh, hvor jeg glæder mig...

Tænker kun på hvor bittert det må være at som OB fan at have glædet sig til endelig at få en angriber i truppen... Snydt... De ka leje Kærgaard... He he...

MikL

Indlæg af MikL »

Hvis han dumper lægetjekket, må han sgu da også dumpe det hos fcm

Med mindre lægen er ualtmindelig dum

Martin

Indlæg af Martin »

MikL skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis han dumper lægetjekket, må han sgu da også
> dumpe det hos fcm
>
> Med mindre lægen er ualtmindelig dum

Ja, det er da umiddelbart en rigtig fortolkning, men kunne han spille resten af efteråret, og så blive operet i vinterpausen, og vi så kunne hente en 5 årig præstationskontrakt, så ser jeg det stadig som en mulighed...

Jakob Jensen

Indlæg af Jakob Jensen »

Rajko ledbånd eller hvordan det nu var, er delvist revet over - han skal opereres lige så snart han kan komme til det. Han er vendt tilbage til Spanien, hvor han så skal opereres og genoptræne indtil hans kontrakt udløber, hvis skadesperioden altså vare 1 år, som det kan ske.

Han håber dog stadig på, at når han er klar igen, at han kan til spille sig en kontrakt i OB.

Venlig hilsen
Jakob Jensen

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

FCm skal da aldrig nogensinde bruge flere penge på folk, der har ben, der ikke kan klare mosten; Det harvi for dårlige erfaringer med, og, når manden så i øvrigt er skadet allerede nu, er det da helt sikkert, at manden ikkeskal i en FCM-trøje. Hvordan folk kan foreslå andet, er helt ude i mosen.

Kent

Indlæg af Kent »

Nu har Rajko så fået de spanske læger + Eilifs Larsen ord for at han ikke skal opereres. http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=189423

Det lyder sgu lidt mærkeligt! - OB lavede jo en nærmere undersøgelse og turde derefter ikke skrive kontrakt. At de spanske læger vender tommelfingeren op, er nok ikke så overraskende, da de gerne vil af med Lekic, men når Eilif Larsen (der er meget respekteret, og bruges af mange klubber/spiller ifm operationer) også siger det er ok, burde der være noget om det.

Gad vide om OB slår til igen så, eller vælger at stole mest på deres egne læger. Under alle omstændigheder kommer der nok en lille ekstra klausul i kontrakten....

Hvis OBs læger har taget fejl, så må der godt nok være grund til en ordentlig omgang kvajebajere....

Kent

Besvar