David Nielsen skal væk
-
kenny
David Nielsen skal væk
Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges efter denne sæson...pris 1mio..
Senest rettet af kenny 26. apr 2006, 16:46, rettet i alt 1 gang.
-
jj
Re: David Nielsen skal væk
Det er vel bare den sædvanlige agurketid med rygter, som er begyndt.
Men egentlig kunne jeg godt tænke mig en oprydning i de angribere vi har.
David Nielsen er godt betalt og scorer ikke nok. Men skal kun væk, hvis der er ordentlige afløsere på trappen.
Frank Kristensen er vel også ok betalt, og scorer heller ikke nok. Han bliver i klubben, sælges kan han ikke, desuden er han gammel fcm dreng....
Poku - man er skadet i en uendelighed, håber ikke han koster det vilde i løn
Klaus Kærgaard - ser ham gerne spille andetsteds...
Synes vi skulle lade et par angribere gå (Kærgaard og David) og få en skarp angriber istedet, om økonomien er til det. Vi har jo også flere unge spillere, som kunne være værd at satse på.
Er lidt naiv, men tror på at frank k. kommer igang igen, ved godt at fredelige frank er en mere dækkende betegnelse end farlige frank i øjeblikket.
-
Martin
kenny skrev:
-------------------------------------------------------
> Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges efter denne
> sæson...pris 1mio..
Hvorfor skulle vi sælge ham for en million ????
Der har da været diverse interessen, som jeg tror kan spytte mere end en million på bordet, så det ville da være dumt at sælge ham for billigt...
> Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges efter denne
> sæson...pris 1mio..
Hvorfor skulle vi sælge ham for en million ????
Der har da været diverse interessen, som jeg tror kan spytte mere end en million på bordet, så det ville da være dumt at sælge ham for billigt...
-
Kent
jj skrev:
> ved godt at fredelige frank er en mere
> dækkende betegnelse end farlige frank i
> øjeblikket.
...er det ikke 6 mål han har lavet i 3 DS-kampe? - Det er da ikke særlig fredeligt.
Kent
> ved godt at fredelige frank er en mere
> dækkende betegnelse end farlige frank i
> øjeblikket.
...er det ikke 6 mål han har lavet i 3 DS-kampe? - Det er da ikke særlig fredeligt.
Kent
-
kenny
Martin skrev:
> kenny skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges efter
> denne
> > sæson...pris 1mio..
>
> Hvorfor skulle vi sælge ham for en million ????
> Der har da været diverse interessen, som jeg tror
> kan spytte mere end en million på bordet, så det
> ville da være dumt at sælge ham for billigt...
Når man læser artiklen,får man indtryk af at det ikke er prisen der er afgørende,men hans 80.000-90.000kr i månedsløn der betyder noget..
> kenny skrev:
> -----
> > Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges efter
> denne
> > sæson...pris 1mio..
>
> Hvorfor skulle vi sælge ham for en million ????
> Der har da været diverse interessen, som jeg tror
> kan spytte mere end en million på bordet, så det
> ville da være dumt at sælge ham for billigt...
Når man læser artiklen,får man indtryk af at det ikke er prisen der er afgørende,men hans 80.000-90.000kr i månedsløn der betyder noget..
-
Martin
kenny skrev:
> Martin skrev:
> -----
> > kenny skrev:
> >
>
> > -----
> > > Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges
> efter
> > denne
> > > sæson...pris 1mio..
> >
> > Hvorfor skulle vi sælge ham for en million
> ????
> > Der har da været diverse interessen, som jeg
> tror
> > kan spytte mere end en million på bordet, så
> det
> > ville da være dumt at sælge ham for
> billigt...
>
>
> Når man læser artiklen,får man indtryk af at det
> ikke er prisen der er afgørende,men hans
> 80.000-90.000kr i månedsløn der betyder noget..
Oki... Har ikke læst artiklen, da jeg ikke har EB... ER det Jens Ørgaard eller hvem der har udtalt sig, det er klart det er mange penge for en klub, men omvendt var vi villige til at give Pimpong en høj løn også, og har var da ikke meget bedre... Ihvertifald ikke til sidst... eller nu for FCK
Er der et sted hvor man kan se artiklen uden at skulle ned for at købe den ???
> Martin skrev:
> -----
> > kenny skrev:
> >
>
> > -----
> > > Ifølge EB idag(papir) skal DN sælges
> efter
> > denne
> > > sæson...pris 1mio..
> >
> > Hvorfor skulle vi sælge ham for en million
> ????
> > Der har da været diverse interessen, som jeg
> tror
> > kan spytte mere end en million på bordet, så
> det
> > ville da være dumt at sælge ham for
> billigt...
>
>
> Når man læser artiklen,får man indtryk af at det
> ikke er prisen der er afgørende,men hans
> 80.000-90.000kr i månedsløn der betyder noget..
Oki... Har ikke læst artiklen, da jeg ikke har EB... ER det Jens Ørgaard eller hvem der har udtalt sig, det er klart det er mange penge for en klub, men omvendt var vi villige til at give Pimpong en høj løn også, og har var da ikke meget bedre... Ihvertifald ikke til sidst... eller nu for FCK
Er der et sted hvor man kan se artiklen uden at skulle ned for at købe den ???
-
RRathe
Tror godt vi kan regne med at der bliver renset ud til sommer.
Tror der ryger et par stykker.
Kan vi blive ved med at holde på Bak?
Hvad med traore? Skal han ikke bare sendes videre?
Og som det ser ud nu, så er der jo 5 angribere i klubben. For mange?
Tror der ryger et par stykker.
Kan vi blive ved med at holde på Bak?
Hvad med traore? Skal han ikke bare sendes videre?
Og som det ser ud nu, så er der jo 5 angribere i klubben. For mange?
-
Cee-Jay
Frank scorede hattrick da Ikast FS vandt 6-2 over Frederikshavn, så jeg tror vi gør brug af ham i næste kamp... Ku være spændende at prøve Frank og Agbetu, nogle kampe i træk... David og Kærgaard er der nok ikke meget fremtid i... Håber David ryger til sommer...
-
YahooSeeker [Bot]
Bare fordi man laver 6 mål i 3 kampe er det jo ikke det samme som at sige man er skarp igen. Hvis man tænker på at DS holdet havde chancer til at lave 12-13 kasser så er 6 jo ikke vildt imponerende.
Og hvis man ikke prøver igen med samme koncept mod OB som mod Brøndby, så vil jeg nok også blive lidt overrasket.
Og hvis man ikke prøver igen med samme koncept mod OB som mod Brøndby, så vil jeg nok også blive lidt overrasket.
-
Vinjets
jeg synes helt bestemt vi skal af med David nielsen...
Lad baba collins tage den plads til næste år, og så find en udenlandsk rutineret målræv til at kæmpe med agbetu, collins og kærgaard om det.. Frank må vente til han har fundet formen igen.. så er han suveræn, men først når han har bombet mange kasser ind på danmarksserien og selvtilliden er fundet igen!!
Hvorfor skulle junior(OB) være den enestee gode angriber der løber rundt i den engelske championship eller 1. div..??.
Jeg ved godt at Erik Rasmussens netværk ikke er nært så stort som en Bruce rioch, men så må man ud med scoutsene... eller måske en tur til Ægypten for at finde en ny Zidan???
Vi har brug for klasse spillere fremme med en ekseplarisk professionel indstilling fra det store udland der kan smitte lidt af på de unge spillere i FCM idag!!! En spiller der kan bibringe FCMs interne hiraki med noget konstruktivt og professionelt...eks. albäck, thorup osv... ikke kun en god angriber men en de unge kan se op til!!
Lad baba collins tage den plads til næste år, og så find en udenlandsk rutineret målræv til at kæmpe med agbetu, collins og kærgaard om det.. Frank må vente til han har fundet formen igen.. så er han suveræn, men først når han har bombet mange kasser ind på danmarksserien og selvtilliden er fundet igen!!
Hvorfor skulle junior(OB) være den enestee gode angriber der løber rundt i den engelske championship eller 1. div..??.
Jeg ved godt at Erik Rasmussens netværk ikke er nært så stort som en Bruce rioch, men så må man ud med scoutsene... eller måske en tur til Ægypten for at finde en ny Zidan???
Vi har brug for klasse spillere fremme med en ekseplarisk professionel indstilling fra det store udland der kan smitte lidt af på de unge spillere i FCM idag!!! En spiller der kan bibringe FCMs interne hiraki med noget konstruktivt og professionelt...eks. albäck, thorup osv... ikke kun en god angriber men en de unge kan se op til!!
-
Cee-Jay
Kan kun være enig... Om det så bare sku være en vi ku leje... Vi mangler virkelig en bomber... Vores "topscorer" har scoret 6 mål... Det er ikke ligefrem overvældende, og hver gang jeg ser topscorerlisten på ttv, mangler der godt nok en FCM spiller. Erik må ud og scoute norden, når Superligaen er slut.