Jeg har tænkt lidt over, om vi ikke kan lave nogle aktiviteter der kan hive folk ud i lokalerne lidt tidligere end gennemsnittet plejer.
Aktiviteter der starter så snart lokalerne åbner, og som kunne være interessante for forskellige grupper af folk at deltage i.
Jeg har etpar ideer selv, men er mest interesseret i at høre hvad i kunne tænke jer, og ikke mindst om i har nogle ideer som i selv kunne stå for.
En af mine egne projekter, er at få brændt FCM´s kampe på en skive så vi kan se den i lokalerne. Desvære har jeg ikke adgang til alle kanaler, og da FCM for det meste sendes på Viasat 3 hvis det ikke er en tv kamp, så har jeg brug for hjælp.
- Man kunne så smide kampen på når lokalerne åbner således at den er færdig i god tid inden kampen. Min erfaring er nemlig at man ikke må vise sådan noget fordi det pasivisere folket. Men i god tid vil det være et godt supplement til andre aktiviteter.
Nu her når det bliver lidt varmere, mener jeg ikke der er nogen vej uden om en god gammeldages Ølstafet. fx x antal hold med 3 på hver. Ned til enden drik en fad og tilbage og skifte. Der kan vædes på resultatet. - Men jeg er da åben for forslag til regler.
Har et par andre ideer men dem kommer vi til.
Hvad skal vi ellers lave?
Kom med din ide!
Hvem vil være med?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvem vil være med?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 2. apr 2006, 17:50, rettet i alt 1 gang.
-
Chap - FCM4EVER
Re: Hvem vil være med?
Synes det er en rigtig god idé. Specielt det med FCMs kampe. Hvis man skulle spille mod Horsens f.eks. kunne man måske vise den sidste kamp, man havde spillet mod Horsens? Eller hvad ved jeg.
Kan ikke lige komme på andre ting, men det kan jo være der dukker et par idéer op senere hen
Kan ikke lige komme på andre ting, men det kan jo være der dukker et par idéer op senere hen
-
BWMØ
Re: Hvem vil være med?
Hej.
Det lyder som en god idé.
Jeg synes dog I skal undersøge reglerne mht. rettighederne for FCMs kampe, inden der sættes for meget i værk.
Måske det lyder lidt dumt, men jeg kunne godt forestille mig, at der er "ét eller andet" f.eks. mht. at måtte brænde disse og vise i lokalerne.
Der skulle jo nødigt komme et efterspil af sådan et ellers udmærket forslag.
Det lyder som en god idé.
Jeg synes dog I skal undersøge reglerne mht. rettighederne for FCMs kampe, inden der sættes for meget i værk.
Måske det lyder lidt dumt, men jeg kunne godt forestille mig, at der er "ét eller andet" f.eks. mht. at måtte brænde disse og vise i lokalerne.
Der skulle jo nødigt komme et efterspil af sådan et ellers udmærket forslag.