Er der nogen der ser eller høre kampen?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars

Re: Er der nogen der ser eller høre kampen?

Indlæg af Lars »

Det kan jo stadig nu at gaa galt mod FCK mod LSK eller IFK i finalen. Men det kommer da ikke til at virke positivt paa RLs ry at det hold der henter pokalen paa en meget tvivlsom bagrund ryger videre fra gruppespillet. Det kan da saa godt väre at det er motiveret af at FCM risikere at blive kört over at jeg nävner det nu. Men det er faktisk noget jeg har tänkt paa siden at RL lavede deres beslutning i Attiba-Gate.

Lars

Indlæg af Lars »

Det er jo ikke ligefrem saadan at jeg klapper i händerne over at dommeren foräre dem deres förste maal. Et stort nederlag bliver jo ikke ligefrem pänere af at modstanderen skal sättes igang af en dommerfejl. Der er jo ikke nogen der kan sige hvad der ville väre sket hvis det förste maal var blevet annuleret, men det er jo ikke ligefrem imponerende at dommeren ikke fanger den.

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Jeg fatter stadig ikke hvorfor FCM ikke har satset på denne turnering noget mere...
Vi havde chancen for at vinde noget i år, men det havde vi ikke lyst til...
Og når man så tænker på grunden til at vi ikke tager chancen! Vi sparer spillerne til de kommende kampe om nedrykning! Den holder ikke. FCK har stillet med de 11 spillere der er bedst i begge kampe, og de spiller sgu med om mesterskabet!
Og det er ikke de 3-4 kampe her der gør at vi ikke rykker ned, og de ikke bliver mestre... Og hvis det er så er spillerne sgu ikke i form... Og heldigvis for dem at de ikke spiller i en af de store ligaer, hvor der er RIGTIGT mange kampe....

Men jeg kan da lige forestille mig at en snitter her kan fjerne alt selvtillid inden GF kampen... Det ville jo være flot!!!

Bare lige et surt opstød fra en syg herre på Fyn!!!
Halsbetændelse stinker for vildt.... Når hverken radio eller kanal 5 kan ses/høres eller noget.........
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHH

Sir Lago

Re: Router og DR DAB...

Indlæg af Sir Lago »

Zyxel 600 series... Og hvis det ikke er det, så aner jeg det ikke lige!!!
Men kom gerne med forslag....

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Hvem ligger i angrebet nu hvor knap så farlige er taget ud?

Cortez

Indlæg af Cortez »

Nu kan jeg jo så betro dig, at du bestemt ikke går glip af noget...

Forsvaret er lige så ringe som det plejer at være, og angrebet er præcist lige så uskarpt som altid...

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Dennis Sørensen

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Super...
Og Agbetu spiller godt?
Hvad er hans plusser og minusser?

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Plusser: han er hurtig og tør at udfordre
Minus: han er for lille og ligner virkeligt den ynglingespiller han trods alt er når han kommer i nærkamp med f.eks. Gravgaard

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Anders Rasmussen har også stået en fin kamp indtil videre..

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Er en røvfuld bedre i kampen mod nedrykning end at have satset?

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Ved ikke hvad der sker.! Hvordan kan man gå fra at styre begivenhederne totalt i søndags og så levere sådan en gang gylle i dag?!

Vi er de bedste i det første kvarter.. Efter deres 0-1 mål går vi i opløsning

Denis Egebæk

Re: Er der nogen der ser eller høre kampen? KBN

Indlæg af Denis Egebæk »

Tja, han gør det vel OK. Til gengæld har KBN (igen) en af de dage der udnskylder Morten Olsen for ikke at tage ham med i truppen som mange herinde ellers har "krævet". Han har efter min mening en alt for stor fejlprocent og svinger for meget i sine præstationer.

Jakobs

Re: Er der nogen der ser eller høre kampen? KBN

Indlæg af Jakobs »

Jeg synes han skal frem i angrebet istedet for fredelige Frank.

FCMadZ

Indlæg af FCMadZ »

Frank er skiftet ud for et godt stykke tid siden..

Besvar