Mulig debut til Akeem Agbetu

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lind

Mulig debut til Akeem Agbetu

Indlæg af Lind »

Truppen til FCK Kampen

Målmand
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman
Forsvar
2. Magnus Troest
9. Rasmus Daugaard
12. Jesper Mikkelsen
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
29. Winston Reid
Midtbane
5. Christian Traoré
13. Thomas Thomasberg
20. Svenne Poulsen
21. Mikkel Thygesen
24. Dennis Sørensen
26. Ajilore Oluwafemi
34. Christian Sivebæk
Angreb
23. Frank Kristensen
32. Kristian Bak Nielsen
35. Akeem Agbetu

Det giver så en mulig debut til Akeem Agbetu, hvad siger i tror i han kommer ind. Personligt tror jeg han for debut.

Senest rettet af Lind 22. mar 2006, 20:44, rettet i alt 1 gang.

jakob88

Re: Mulig debut til Akeem Agbetu

Indlæg af jakob88 »

Jeg har lige nogle spørgsmål vedrørende Akeem Agbetu

Er Akeem Agbetu oprindeligt angriber og hvor gammel er han... Er han stor eller lille og hvad er hans styrker????

Lind

Indlæg af Lind »

Han en af de unge afrikaner. Jeg ikke set ham spille, men jeg har hør han skulle være et stort talent.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Mener han er ca 18 år. Jeg mener at han er naturlig angriber, men er ik sikker.
I de kampe jeg har set med ham har hans helt store styrke været hans hurtighed. Men personlig mener jeg ikke han er klar til at gå ind på første holdet. Han er alt for klein og ikke stærk nok i nærkampene. Men han er et stort talent. Han skal bare vokse en ca 10 kg efter min mening

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

En debut til ham, kan vel også trække flere folk på "lægterne" for at se om det er et nyt talent...

Jeg håber vi får ham at se og at han scorer et enkelt mål, så "skider" jeg på om han er klein, bare han kan finde vejen til nettet :-)

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Helt enig, men nu spurgte han efter en beskrivelse af ham

mick

Indlæg af mick »

Han er lige fyldt 18, det er derfor han nu for chancen på holdet, da de unge afrikanere skal være 18 før de må spille for 1 holdet..

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jeg har ingen idé om startopstillingen i morgen, men et kvalificeret bud kunne være:

Anders
Daugaard - Bak - Winston - Jessen
Dennis - Thyge - Jesper - Svenne
Frank - Akeem

Bænk: Ola, Rasmus Hansen, Troest/Traoré/Akeem, Thomasberg, Femi, Sivebæk

Jeg har dog også lidt på fornemmelsen, at Traoré eller Troest måske spiller i midterforsvaret, og så Bak op som angriber i stedet for Akeem.
Måske Jessen får endnu en pause, og så Jesper ryger ned som venstreback og Femi ind på midten.

Mulighederne er mange, men lad os vente og se :-)

Peter Ross - Hemmelig agent, som bliver mistænkt for insider-forbindelser mht. opstillingen :-)

pdole

Indlæg af pdole »

Jeg håber Traoré får chancen fra start - og meget gerne på midtbanen. Synes snart han fortjener at få en hel kamp, på en for ham brugbar plads. Ellers ser det jo fornuftigt ud. Jeg er dog lidt bekymret for at smide Agbetu i ilden fra start, tror han vil få store problemer mod det granvoksne Københavnske midterforsvar - men lad mig endelig ta' fejl :)
Skulle jeg sætte holdet ud fra de spillere der er udtaget ville det lyde.

Rasmussen

Daugaard - Troest - Reid - Mikkelsen(Spare Jessen)

Sørensen - Thyge - Traoré(spare Femi) - Svenne

Frank - Bak

Mose

Indlæg af Mose »

Akeem er rigtig nok en lille hurtig angriber, men det er nu ikke det eneste der er at berette om ham.

Jeg ser ham (har kun set ham 6-7 gange, så der kan jo være fejl) som en boldfast og teknisk spiller, der trods sin størrelse er rimelig til at spille med ryggen mod målet. Det betyder, at han er til at spille i fødderne og at han på den måde kan agere spilstation.

Han er højrebenet og jeg synes han har et rimelig godt spark. Han kan godt bryde igennem på venstrekanten på samme måde som Pimpong, men han er primært blevet brugt som centerangriber.

Længere ned i tråden er der bekymring over at matche ham mod de store FCK spillere, men er det ikke netop overfor små hurtige folk at spillere som Gravgård og Hageland har deres svagheder.

Lad os endelig få Akeem at se, men lad os ikke vurdere hans talent ud fra en enkelt kamp mod FCK. Det er altså nemmere at slå igennem mod en lidt lettere modstander.

Besvar