Hvis nu AC Horsens rykker ned, hvilket ikke utænkeligt, er det ikke sikkert at Besart Berisha bliver i Horsens. Han er vist udlejet fra Hamburg, men jeg kender ikke noget til hvornår lejeaftalen ophører...
Men jeg synes han gør det utroligt godt, og han kunne være spændende at se i FCM trøjen... Han scorer mål og er generelt en rigtig god spiller.
Jeg synes han er en spændende spiller, men hvad siger i???
Besart Berisha
-
casper89
Re: Besart Berisha
Jeg synes også at Besart ville være en god spiller at få til FCM, men desværre tror jeg at han er alt for dyr at hente med det budget som FCM har til rådighed. Hamburg er jo nok også godt klar over hans talent og det kan da være at de har tænkt sig at bruge ham, omend så i hvert fald som trejde eller fjerdeangriber.
Men konklusionen er altså godt at få ham til klubben, men han er alt for dyr at hente i HSV.
Men konklusionen er altså godt at få ham til klubben, men han er alt for dyr at hente i HSV.
-
Ravnen
Absolut, jeg kan godt se noget solid potentiale i ham.
Men tror nu ikke Horsens rykker ned, det bliver AGF og Sønderjyske.
Men tror nu ikke Horsens rykker ned, det bliver AGF og Sønderjyske.
-
casper89
Jeg tror bare ikke at han får lov til at forlade HSV medmindre at man har en meget stor pose penge med til forhandlingsbordet. Han er jo ganske ung og det kan jo også være at HSV ser et talent i ham og derfor ikke vil sælge.
-
Takito
Men på den anden side.. Horsens har råd til at leje ham.. Så han kan vel ikke koste så meget igen 
-
Dahl Nielsen
Jeg har flere gange hørt folkene omkring Hamburger SV udtale sig om Besart Berisha, og har også af og til læst nogen af deres holdninger omkring ham.
De udlejede ham (forholdsvis billigt) til AC Horsens, fordi de OVERHOVEDET ikke kunne bruge ham, og aldrig nogensinde havde intensioner om det. Kun lignende ting er blevet fyldt på, og jeg har ikke hørt, at de skulle have ændret mening på det seneste.
Jeg tror i øvrigt heller ikke, at han på noget tidspunkt ville kunne slå igennem i en klub som HSV. Heller ikke som 3.- eller 4.valg. Dermed ikke sagt, at han ikke er en dygtig spiller. Jeg synes han gør det aldeles glimrende i Horsens.
Men hvordan ville man placere ham i vores spilsystem? En slags offensiv midtbane
, måske kantspiller? Eller skulle man smide ham helt frem i angrebet, evt. som hængende angriber?
Tror personligt han er bedst som offensiv midt eller center forward.
Men så længe han ikke bomber mål ind for HSV, og ikke bomber mål ind imod os, så er jeg såmænd tilfreds. Jeg er nemlig stor Schalke-fan, ved siden af min enorme kærlighed til FCM
Dahl Nielsen
De udlejede ham (forholdsvis billigt) til AC Horsens, fordi de OVERHOVEDET ikke kunne bruge ham, og aldrig nogensinde havde intensioner om det. Kun lignende ting er blevet fyldt på, og jeg har ikke hørt, at de skulle have ændret mening på det seneste.
Jeg tror i øvrigt heller ikke, at han på noget tidspunkt ville kunne slå igennem i en klub som HSV. Heller ikke som 3.- eller 4.valg. Dermed ikke sagt, at han ikke er en dygtig spiller. Jeg synes han gør det aldeles glimrende i Horsens.
Men hvordan ville man placere ham i vores spilsystem? En slags offensiv midtbane
, måske kantspiller? Eller skulle man smide ham helt frem i angrebet, evt. som hængende angriber?
Tror personligt han er bedst som offensiv midt eller center forward.
Men så længe han ikke bomber mål ind for HSV, og ikke bomber mål ind imod os, så er jeg såmænd tilfreds. Jeg er nemlig stor Schalke-fan, ved siden af min enorme kærlighed til FCM
Dahl Nielsen
-
BW - 665
Takito skrev:
-------------------------------------------------------
> Men på den anden side.. Horsens har råd til at
> leje ham.. Så han kan vel ikke koste så meget igen
>
Ahhh den er nu ret tynd den der....
En lejeaftale kan jo være skruet sammen på hundredevis af måder. For det første er det slet ikke sikkert at Horsens har betalt en krone for at lege ham, og det kan også nemt tænkes at HSV betaler en del af hans løn i perioden, hvis ikke det hele?
Min pointe er, at bare fordi en lavere klub har "råd" til at lege en spiller, er det langt fra ensbetydende med at han kan købes billigt.
-------------------------------------------------------
> Men på den anden side.. Horsens har råd til at
> leje ham.. Så han kan vel ikke koste så meget igen
>
Ahhh den er nu ret tynd den der....
En lejeaftale kan jo være skruet sammen på hundredevis af måder. For det første er det slet ikke sikkert at Horsens har betalt en krone for at lege ham, og det kan også nemt tænkes at HSV betaler en del af hans løn i perioden, hvis ikke det hele?
Min pointe er, at bare fordi en lavere klub har "råd" til at lege en spiller, er det langt fra ensbetydende med at han kan købes billigt.
-
HauG
Enig i ovenstående.... Jeg tror ikke rigtigt på BB i længden. Han kunne ikke slå igennem i AaB (mener han var der i en periode) og er ikke sikker på han kan holde niveauet... men jeg kan jo tage fejl... Men jeg tror nu lige så meget på nogen af vores egne... villle hellere give poku, elgen eller ragus chancen i nogen tid før der skal hentes etablerede angriberer. Men KK of FF har vi to erfarne til fremtiden.... og David? måske vi kan beholde ham, men har lidt på fornemmelsen at han godt kunne tænke sig at spille i syden eller amerika eller australien/NZL.... eller bare hvor der er varmt og nogle muligheder for river rafting, solbadning el.l. så tror han er væk inden næste vinter..... Selvom jeg gerne så han blev...