Det positive lige nu

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Lars EC

Det positive lige nu

Indlæg af Lars EC »

Selv om det ser ret så sort ud lige nu, så skal vi jo et eller anden sted finde noget positivt.

Det er positvt at:

- Winston Reid har fået chancen og gjort det fantastisk (hvem har mere potentiale?)

- Leon Jessen endelig er slået igennem som venstre back.

- Klaus Kærgaard er på toppen som lynhurtig angriber der placerer sig som en anden Tomasson foran mål.

- Femi virkelig begynder at vise gode takter, hvor han især er god til at brede spillet ud og give Thyge mere frihed.

- Thyge: hvad kan man sige? Vores bedste mand :-)

- Christian Sivebæk spillede en god 2. halveg i går, hvor han flere gang prøvede at komme igennem. Det skal vi have mere af. Det er lige gyldigt at man prøver 10 gange, hvis man kommer i gennem 2 gange og det udløser en målchance.

- Dennis Sørensen har været meget stabilt spillende. Nu skal vi bare lære ikke at sparke den op til ham hver eneste gang, der er målspark. Jeg tror modstanderen har læst det.

Jeg har sikkert glemt noget, men jeg håber og tror, der er flere af jer, der kan se positive takter ved holdet. Hvad siger i?
Senest rettet af Lars EC 19. mar 2006, 01:37, rettet i alt 1 gang.

FCMadZ

Re: Det positive lige nu

Indlæg af FCMadZ »

Jeg er fuldstændig enig i de spilleranalyser du kommer med det.!
Så mangler vi bare at få kollektivet til at fungere optimalt;-)

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg er også fuldstændig enig. Det er korrekt at se på det positive, når klubben befinder sig i den værste krise nogensinde.

Det er generelt de unge talenter der præsterer bedst for tiden. De kæmper og udstråler en vilje som man ofte mangler at se fra de ældre og rutinerede spillere.

Dette fik vi desværre endnu et eksempel på mod FCK. Jeg behøver vel bare at nævne Frank Kristensen, som endnu engang bare "lallede rundt" uden den mindste form for vilje og selvtillid... Det er sørgeligt at se på, men dermed ikke sagt at han ikke kan vende tilbage i den form som vi bedst kender ham. Man kan håbe han tager et skridt i den rigtige retning i morgen og scorer nogle kasser.

Men de unge spillere har fortjent et stort skulderklap, for jeg synes virkelig de gør det godt.

Hvad siger i?

Skov

Indlæg af Skov »

Enig... Jeg synes især at Sivebæk har vist os noget.

HauG

Indlæg af HauG »

Jeg er enig i at WR gør det fornuftigt at KK spiller okay og at thyge er vores bedste mand...

Jeg syntes bestemt ikke Leon er slået igennem endnu.... jeg kan ikke mindes at han har spillet to gode kampe i træk, hvilket jeg mener er minimum for man kan være slået igennem... jeg syntes han skal bevise meget mere....

Femi er okay og jeg kan godt lide ham på midten, men jeg tror stadig mere på Theo. Jeg syntes faktisk ikke han endnu har fået en eneste fair chance for at vise noget p åden defensive midtbane.. ikke siden han var fast mand på den defensive midtbane på FCKs guldhold......... Så håber han får chancen over en periode på mere end 1½kamp som vel er det højeste man får lov til at spille på samme plads i fcm for tiden.

Besvar