Svenne med mod Randers FC
-
Pixi
Svenne med mod Randers FC
Nogen der ved om Svenne P. er med mod Randers på onsdag 22. februar?
Randers måtte aflyse træningskamp lørdag mod Jetsmark. Ser man på "stillingen" efter træningskampene i 1. division, så ligger Randers overraskende dårligt midt i, mens vejle - som bankede FCM - ligger nr. 2 i opgørelsen. Opgørelsen kan ses hos Randers FC DjævleSupport.
SES!
www.devilsupport.webbyen.dk
Randers måtte aflyse træningskamp lørdag mod Jetsmark. Ser man på "stillingen" efter træningskampene i 1. division, så ligger Randers overraskende dårligt midt i, mens vejle - som bankede FCM - ligger nr. 2 i opgørelsen. Opgørelsen kan ses hos Randers FC DjævleSupport.
SES!
www.devilsupport.webbyen.dk
Senest rettet af Pixi 20. feb 2006, 21:34, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hmmm
Reserverne spiller den nok!?
-
Denis Egebæk
Re: Svenne med mod Randers FC
http://www.fcm.dk/index.php?ID=103&topID=5
Ifølge dette link er Svenne ude med en ankelskade, og genoptager træningen i den kommende uge, og skulle være spilleklar i marts.
Ifølge dette link er Svenne ude med en ankelskade, og genoptager træningen i den kommende uge, og skulle være spilleklar i marts.
-
Martin J
Træningskampen imod Randers på onsdag er aflyst....
- Elgen
- Elgen
-
Kim
Hej Pixi - Martin Jungblott er spiller i fcm... så derfor er han velinformeret 
BW #456
BW #456
-
Dahl Nielsen
Ja, 'Elgen' (Martin Jungbloot, red.) må da have en smule insider-viden ;-P
Dahl Nielsen
Dahl Nielsen
-
Pixi
Men hverken Randers FC's eller FCM's hjemmeside skriver om nogen aflysning. Det eneste sted, hvor der står noget, er på Randers fraktionens DjævleSupports hjemmeside www.devilsupport.webbyen.dk
...og de har det vist herfra!
...og de har det vist herfra!
-
Martin J
Vi fik det at vide efter kampen imod Vejle, at kampen imod Randers var aflyst. Så jeg går da ud fra, at Erik og Berg har styr på hvad de siger... 
- Elgen
- Elgen
-
Dahl Nielsen
Hehe... Bedre kunne jeg da næsten ikke selv have udtrykt mig, Jungbloot! Får vi i øvrigt snart dig i aktion, evt. i Royal Leauge?
Dahl Nielsen
Dahl Nielsen