Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet..
-
fadlaa
Re: Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet..
Kommer der snart en ny side??? eller er det bare den samme plade vi har hørt i over et år??
-
Nielsen
Re: Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet.. O.T
Jeg tror den nye side kommer i forbindelse med sæsonstarten.
-
Altoriso
Re: Sivebæk og Weinkouff udtaget til U18 landsholdet..
Jeg mener såmænd bare at hvis vi hver gang der er en eller anden landsholdssamling absolut skal have at vide at de er udtaget, så kan det måske i længden blive lidt træls - der er jo trods alt en del samlinger !
Og jeg synes nu at de har været meget flinke til at fortælle hvem vi har haft på de forskellige landshold
Jeg arbejder selv et sted hvor der skal oplyses om nyheder med jævne mellemrum - her har jeg oplevet at folk næsten ikke gider nyhederne mere, hvis der kommer for mange enslydende beskeder...
Vil da også næsten mene, at nyhedsformidlingen omkring ungtrupperne er meget, meget gode, specielt i forhold til seniortruppen
Og jeg synes nu at de har været meget flinke til at fortælle hvem vi har haft på de forskellige landshold
Jeg arbejder selv et sted hvor der skal oplyses om nyheder med jævne mellemrum - her har jeg oplevet at folk næsten ikke gider nyhederne mere, hvis der kommer for mange enslydende beskeder...
Vil da også næsten mene, at nyhedsformidlingen omkring ungtrupperne er meget, meget gode, specielt i forhold til seniortruppen