Ligalandsholdet....

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Thomas Rasmussen

Indlæg af Jesper BW1100 »

Må sq ærligt indrømme at jeg overhovedet ikke er enig med dig.. Synes han har floppet gevaligt... Men hver sin smag :)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jamen det er da slet ikke nogen tvivl om at han i de første mange, mange kampe ikke har præsteret det man burde kunne forvente af ham - helt enig !

MEN udfra de sidste 4-5 kampe synes jeg at det virker til at han er ved at komme i gang, og sidestillet med det talent vi fra tidligere ved, at han har, så tror jeg at vi kommer til at se meget mere til ham i foråret !

Mark my words :-)

Jesper BW1100

Jamen det vil jeg da glæde mig til så... (Eller det vil jeg da egentlig ikke.... Hehe ;))

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vi er vidst alle enige om at Thomas Rasmussen ikke har spillet specielt godt i hans tid i Brøndby. I hvert fald ikke så godt som han tidligere har vist.

Det undrer og ærger mig bare lidt, at man kommer på ligalandsholdet på tidligere tiders præstationer, og ikke på om du pt er god nok til holdet.

Jeg er helt på linie med Per Friimann for en gang skyld. Peter Nymann fra HFK kunne være spændende at se på det hold.

Desuden ville Allan Søgaard fra AC Horsens også være super god at have på den centrale midtbane. Han er vel nok en af de mest undervurderede spillere i Superligaen overhovedet.

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

Helt enig mht. Thomas Rasmussen. Det virker meget som om han bliver udtaget pga. hans navn og så selvfølgelig det faktum at han er tidligere udlandsprof. Olsen udtager jo alt på to ben som har været syd for grænsen.

Når man så sammenholder ham med nogle af alternativerne bliver det helt uforståeligt. Det mest vanvittige er dog udtagelsen af Augustinussen... :-))

Jeg savner Nymann, Bak, Dennis Sørensen og Peter Degn der vel aldrig har spillet bedre end nu.

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

"Så det her kan da godt være det lille skulderklap han behøver, og det der skubber ham tæt på A-holdet igen !"

Nu bruges landsholdsudtagelser jo for det meste som belønning af spillere der HAR udmærket sig og ikke spillere man vil hjælpe i gang... ;-)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Hafferlaf skrev:
-------------------------------------------------------
Altoriso skrev

"Så det her kan da godt være det lille skulderklap
han behøver, og det der skubber ham tæt på
A-holdet igen !"
>

> Nu bruges landsholdsudtagelser jo for det meste
> som belønning af spillere der HAR udmærket sig og
> ikke spillere man vil hjælpe i gang... ;-)

Han har jo netop også udmærket sig ved at have været på landsholdet før, og det er derfor at jeg mener at MO vil fortælle ham at han stadig tror på hans evner !

Jesper BW1100

Hmm.. Det er da meget flinkt gjort af Morten Olsen... Men jeg må sq ærlig indrømme at jeg ikke mener man bør udtage landsholdstrupper på baggrund af skulderklap der kan få folk i gang men derimod på baggrund af hvilke folk der er i gang! Ellers kunne vi vel også udtage Jesper Mikkelsen. Det kan jo også være det er det skulderklap der skal til for at få ham op på det niveau han havde i foråret? Jeg synes bare ikke den holder :)

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

:-) altså nu ved jeg jo af gode grunde ikke hvad hans bevæggrunde for udtagelsen er, men som tidligere sagt bunder min holdning også mest udfra, at jeg synes at han er ved at komme i omdrejninger igen..

Men lad os nu se - det er jo trods alt kun en lille smuttur for en del hjemlige spillere :-)

Thø / BW#2660

Re: Ligalandsholdet....

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Med afbud fra Per Nielsen og Skoubo+Junker på vej til udlandet er der da et lille håb for at der kan blive plads til en FCM-spiller i truppen.

http://dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=41183

- Man må da bare håber at MO har læst JP:
http://www.jp.dk/sport/artikel:aid=3481080/

Besvar