Jeg ser en spændende fremtid.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mose

Jeg ser en spændende fremtid.

Indlæg af Mose »

Fremtiden for FCM ligger til dels i hænderne på de nigerianske talenter.

Ørgaard og Ove P. har før, i Julius Agahowa, spottet et kæmpe talent, og dette talent er i skrivende stund eneste målscorer i kampen mellem Schalke og Sharktar D.

Martins fra Inter var målscorer for Inter igår i cha.l.

De talenter vi har, Agbetu, Salami og Collins omtales med samme gloser som de brugte om Julius A og Martins. Derfor er det med vanvittig stor spænding jeg ser frem til, at disse talenter skal nå vores SAS ligahold.

At Collins skulle være på vej allerede nu, som 16 årig, er bare for vildt.

Talentarbejdet i FCM skal bringe os op på højde med FCK og BIF. Jeg tror efterhånden på det, for jeg er før blevet overrasket, over de resultater vi allerede har opnået.

Guld inden 2010
Senest rettet af Mose 2. mar 2005, 11:36, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Jeg ser en spændende fremtid.

Indlæg af Peter Ross »

Aghahowa forblev eneste målscorer...

Det kan forøvrigt nævnes, at Martins spillede i FC Ebedei, vores nigerianske samarbejdsklub, inden han kom til Italien. Så de kan da godt finde ud af, at udklække talenter, senest med Baba Collins. Det bliver endnu mere spændende af, at vi har eneret på talentmassen derfra :-)

Peter Ross

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg tror også vi går en spændende fremtid i møde..... Jeg glæder mig til at se Baba Collins i aktion, hvilket kan blive her i foråret.....

Vi har jo både akademiet og de afrikanske samarbejsklubber, så jeg vil sige vi er på niveau med Brøndby med hensyn til at udvikle talenter......

Guldet er måske inde for snarlig rækkevidde!!!!

Forza FCM

DamZe

Indlæg af DamZe »

tror nu ikke vi kommer til at se Collins på SAS-holdet allerede her til forår ;)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------

> Det kan forøvrigt nævnes, at Martins spillede i FC
> Ebedei, vores nigerianske samarbejdsklub, inden
> han kom til Italien.

Og i Brøndby tror de at vi sagde nej til ham efter en prøvetræning. :-D Men tidslinien passer vist ikke helt, for han kom da til Italien et godt stykke tid før vi havde lavet samarbejde med Ebedi... :-)

Simon

Indlæg af Simon »

DamZe skrev:
-------------------------------------------------------
> tror nu ikke vi kommer til at se Collins på
> SAS-holdet allerede her til forår ;)

Det tror jeg godt du kan regne med at vi gør...:-) Kan ikke lige huske hvor, men jeg tror det var ER der udtalte at han nok allerede ville få debut her til foråret, så det lyder da lovende...:-)

Hr: Larsen

Indlæg af Hr: Larsen »

Hvor mange stjerner er det lige i har skudt afsted indtil vidre fra jeres Negerianske Samarbejds klub ? :=)

YahooSeeker [Bot]

De skal jo lige blive til noget først, du tror vel ikke at man henter 16-årige herop og i løbet af et år eller to sender dem afsted? De skal jo være her en 4-5 år mange af dem før de er klar, når vi starter med dem så tidligt. Det er jo ikke fordi akademiet har været i gang i mange år...

Hr: Larsen

Indlæg af Hr: Larsen »

Så tar vi en revurdering af jeres talent arbejde til den tid : =)

Før kan i nok ikke sammenligne jer med DK´s Bedste Talentudviklings Hold :=)

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Det har jeg pgså hørt

YahooSeeker [Bot]

Silkeborg? Brøndby? B1913, Lyngby? Hvem mener du? ;-)

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Jeg synes også vi igennem længere tid har oparbejdet et talentarbejde, der ligger i den absolutte top, men selvfølgelig mangler vi det endelige top-resultat inden vi kan sige, at vi har nået målet.

Der er lige en ting som Mose skriver, der undrer mig lidt: Har FCK et talentarbejde på højde med Brøndby? Jeg har altid tænkt på FCK som et hold, der køber stjerner, men belær mig gerne om, at jeg tager fejl. Måske ligger talentarbejdet i KB eller B1903, men ofte er det jo B93 der har markeret sig med gode ungdomshold.

Hilsen BW#3340.

YahooSeeker [Bot]

Uden at have undersøgt de forskellige facts så mener jeg at fck har et ganske godt talentarbejde, hvor spillere som Christian Traore, Jesper Bech, Hjalte Nørregaard og Martin Bergvold, sikkert også flere.

Grunden til at de ikke er så kendt for deres talentarbejde er at de har råd til at købe etableret spillere, som holder deres talenter ude af førsteholdet i modsætning til Brøndby, som satser meget på deres talenter.

Heine

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

KB er rigtig godt med på talentfronten, og de udklækker en del gode spillere de næste par år, blandt andet flyttede en KB udviklet angriber til Arsenal i sommers, og på 16 kampe har han scoret 9 mål, eller noget lignende, det vel at mærke på deres bedste ungdomshold derovre...

De vandt også Ynglingeligaen sidste år, så helt dårlige er de ikke ;-)

Peter Ross

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Tak for info, de unge spillere I nævner, som nu er på FCK's 1. hold, har jo klaret sig helt pænt.

Ja, man bliver klogere ved at få ny information, f.eks. denne:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=284653

Hilsen BW#3340

Besvar