Indkøb i vinterpausen?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Indkøb i vinterpausen?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hej alle..
I lang tid har jeg nu gået og nærmest mistet tålmodigheden med vores angribere... Det er tydeligt at vi mangler en angriber i junker/møller-stilen.. en angriber som bare scorer på de chancer han får.. Frank og David er ikke en ideel løsning... David gør det godt hver gang han er med, han kæmper en hvis del ud af bukser i alle kampe.. respekt for det.. Problemet er at han ikke scorer alt for mange mål.. Jeg mener at når man har en type som david der tager slagsmålene, så skalhan have en ved sin side som forstår at udnytte de chancer som kommer.. Det har frank ikke formået hidtil.. jeg kan snart ikke huske hvornår frank sidst scorede???? Men det er lang tid siden.. Derfor mener jeg at man i vinterpausen bør gå på udkig efter en erstatning... Det kan jo ikke passe at vores krumtap i midterforsvaret skal spille deroppe..(selvom han gjorde det rigtig godt)..

Et oplagt bud kunne være Peter Graulund.. Helsingborg vil gerne af med ham pga. dårlig økonomi, så mon ikke man kunne få ham til en rimelig pris.. Mener bare at vi bør styrke angrebet for at forbedre den øjeblikkelige liga-position...
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 16. nov 2005, 12:43, rettet i alt 1 gang.

NME

Re: Indkøb i vinterpausen?

Indlæg af NME »

Så vist jeg husker bliver Klaus Kærgård klar til forårs-sæsonen ? - så skal han vel have chancen først..

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Vi har ingen penge!! Folk snakker snakker generalt her på graven hele tiden om nye indkøb. Men vi kan ikke købe os ud af krisen. Målene vil komme og både DN og FK er klasse angribere men de har bare ikke så meget held i sprøjten. Jeg synes vi skal blive ved med at spille med KBN og FK i angreb indtil DN er klar igen og så skal bak tilbage i forsvaret. Desuden er der jo heller ikke så lang tid til at Baba Collins kan spille og eftersigende skulle han være ret giftig.

Nicolai Kammersgaard
Konkurs Nej tak.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, lang tid...
Han er spille-berettiget fra december næste år...

Det er alligevel et pænt stykke tid...

Peter Ross - Hooligaarn med et utal af romerlys !

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

"vi kan ikke købe os ud af krisen"

Gu kan vi så. Tag et kig på listen over vores angribere og du vil se hvor problemet ligger. Manglende konkurrence.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Eistorp - BW#1830 skrev:
-------------------------------------------------------
> "vi kan ikke købe os ud af krisen"
>
> Gu kan vi så. Tag et kig på listen over vores
> angribere og du vil se hvor problemet ligger.
> Manglende konkurrence.

Nemlig. Jeg vil blive overrasket hvis der ikke sker et eller andet i vinterpausen, vi skriger på konkurrence i de forreste rækker.

Nicolai Kammersgaard

Eistorp - BW#1830 skrev:
> "vi kan ikke købe os ud af krisen"
>
> Gu kan vi så. Tag et kig på listen over vores
> angribere og du vil se hvor problemet ligger.
> Manglende konkurrence.

Tag et kig på FCMs seneste hel års regnskab.
Vi har ikke specielt mange penge og hvis vi ikke havde alle vores angribere skadet så havde der nok været lidt mere konkurrence.

Nicolai Kammersgaard
Som håber at der dumper 10 mill. ned fra himlen.

Eistorp - BW#1830

Indlæg af Eistorp - BW#1830 »

Jamen selv uden skader ser det jo ekstremt tyndt ud.

David Nielsen
Har vist at han har en fantastisk teknik og altid er villig til at fighte. Dog mangler målene.

Kwadwo Poku
Har intet vist på superliga holdet endnu.

Klaus Kærgård
Ikke en der kommer og redder os.

Frank Kristensen
Mangler den skarphed han engang havde.

Du kan have ret i at vi ikke har pengene, men et eller andet må der ske med det angreb før vi får banket kasser ind igen.

Nicolai Kammersgaard

Eistorp - BW#1830 skrev:
> Jamen selv uden skader ser det jo ekstremt tyndt
> ud.
>
> David Nielsen
> Har vist at han har en fantastisk teknik og altid
> er villig til at fighte. Dog mangler målene.
>
Enig men både i AAB og FCK bombede han jo løs så hvorfor ikke her?

> Kwadwo Poku
> Har intet vist på superliga holdet endnu.
>
Enig men jeg synes også han bliver spillet forkert med lange bolde op på ham.

> Klaus Kærgård
> Ikke en der kommer og redder os.
>
Hvordan ved du det? Selvom han kommer fra VFF skal han vel have en chance.

> Frank Kristensen
> Mangler den skarphed han engang havde.
>
Han er tæt på i hver kamp men ja han mangler det sidste men hvis vi købte en så er det jo ikke sikkert han scorer med det samme. Desuden kan jeg heller ikke huske nogle angribere som vi har købt der bombede løs lige fra starten. Selv ikke Zidan

> Du kan have ret i at vi ikke har pengene, men et
> eller andet må der ske med det angreb før vi får
> banket kasser ind igen.

Rigtigt men jeg tror det kommer af sig selv, det plejer det jo gerne bare se på Berglund i EFB.

Nicolai Kammersgaard

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

David nielsen har nu aldrig været en som Bomber mål ind. Med mindre max 10-15 på en helt sæson kvalificerer til at blive kaldt bomber, I min verden skal man gerne ligge konstant på en 15-25 mål over en hel sæson. Men derfor er David stadig en ekstrem vigtig spiller.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig, Davids force ligger heller ikke direkte som målscorer, men med hans fight skaber han plads til hans makker, hvilket fx. Frank burde have profileret af, det var jo lige netop sådan en makker Frank efterlyste da Zidan var for selvisk ;-)

Jeg tror desværre Frank mangler gnisten han trænger til en træner som vil stille sig op, og skrige ham ind i hovedet at nu skal han faneme se at få fingeren ud :-D
Han lever alt for godt op til sit nye navn: Fredelige Frank.

Graulund, Bechmann, Vieri ... your choise Ørgaard, men et eller andet skal der ske hvis vi gerne vil score nogle flere mål :-)

bruno

Indlæg af bruno »

Hvad med Lekci i det spanske,mon ikke han snart vil hjem som forsker

bruno

Indlæg af bruno »

Nogen der ved hvordan det går for ham ?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja han blev vist skadet, og har efterfølgende ikke kunne komme på holdet?

Absolut en mulighed.

Denis Egebæk

Re: Rajko Lekic

Indlæg af Denis Egebæk »

Han brækkede armen fem (!) steder i maj, og fik efterfølgende infektion i armen. Han har udsigt til måske at komme til at spille igen sidst på året. Ifølge ham selv er præsidenten begejstret for ham, så alene det gør nok at han ikke har i overvejelserne at vende tilbage til DK - foreløbigt.

Besvar