SL R28: Sønderjyske - FCM
Re: SL R28: Sønderjyske - FCM
Jaaaa! Førstepladsen, men vi bliver simpelthen nødt til at stramme os an. Det går ikke, at vi så ofte spiller som en sæk kartofler.
-
mousebreaker
Hold kæft hvor er vi dog bare ikke gode. Nærmest ringe.
Vi ligger nr 1
Hvordan Lee undgik sit andet gule er mig en gåde
Hvordan der kunne lægges to minutter ekstra til tiden, efter der var meldt 6 minutters tillægstid op, det er vanvittigt
Vi ligger nr 1
Hvordan Lee undgik sit andet gule er mig en gåde
Hvordan der kunne lægges to minutter ekstra til tiden, efter der var meldt 6 minutters tillægstid op, det er vanvittigt
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
total ringe forsvar, de formår heller ikke noget på dødbolde, Bech og Baks formkurve har været nedadgående. Dejlig at se Billing tilbage.
Kampen skal de lukke, forsvaret udstilles når de bliver retvendt, Lee taber totalt hovedet.
Dommeren havde nok heller ikke en af sine bedste dage.
Kampen skal de lukke, forsvaret udstilles når de bliver retvendt, Lee taber totalt hovedet.
Dommeren havde nok heller ikke en af sine bedste dage.
Vanvittigt vigtige 3 point. Men hold nu kæft hvor er vi ringe 70 % af tiden.
Vi kan simpelthen ikke dræbe kampe. Man kan sagtens se hvordan vi har kunne smide så mange point i slutminutterne i år. Vi skal simpelthen lukrere på vores gode perioder. I dag var 2 mål nok. Men vinden skulle ikke være blæst meget anderledes, så havde der været et nyt X eller værre.
Lee skulle have været i bad. Men Hoppe skulle længe forinden være røget ud også. Så 1-1 på den konto.
Sejr på søndag vil gøre en verden til forskel ift de sidste kampe. Så kan der være plads til et fuck up i Farum. Ret beset skulle vi allerede have ført med nogle stykker - vi skulle aldrig have smidt Farum hjemme og lave X mod Sønderjyske hjemme efter 2-0 føring.
Spændende sidste 4 kampe i vente!
Vi kan simpelthen ikke dræbe kampe. Man kan sagtens se hvordan vi har kunne smide så mange point i slutminutterne i år. Vi skal simpelthen lukrere på vores gode perioder. I dag var 2 mål nok. Men vinden skulle ikke være blæst meget anderledes, så havde der været et nyt X eller værre.
Lee skulle have været i bad. Men Hoppe skulle længe forinden være røget ud også. Så 1-1 på den konto.
Sejr på søndag vil gøre en verden til forskel ift de sidste kampe. Så kan der være plads til et fuck up i Farum. Ret beset skulle vi allerede have ført med nogle stykker - vi skulle aldrig have smidt Farum hjemme og lave X mod Sønderjyske hjemme efter 2-0 føring.
Spændende sidste 4 kampe i vente!
/ ABT

-
mousebreaker
Vi virker til at være et hold uden ro. Selv de spillere med mest rutine laver panikløsninger en masse, og der bliver foretaget hjerneblødninger som man slet ikke kan forstå. Som da vi sidst i anden halvleg er under et stort pres i et kæmpe klumpspil foran eget mål, der lander bolden til Simsir 1 meter uden for eget felt og det første han gør i en presset situation er at forsøge en tunnel i stedet for at banke bolden ad helvede til. Apropos Simsir. Han laver virkelig mange vilde tryllerier i dag, men han overgør det også stort set hver gang. Det er fint nok, men enkelte gange kan han godt tage den simple løsning, det tror jeg faktisk vil være bedre for ham selv og holdet.
Jeg er iøvrigt ved at være godt trætte af clearinger der bliver ramt helt skævt, og ingen vegne kommer. De får vel penge for at sparke til en bold
Jeg er iøvrigt ved at være godt trætte af clearinger der bliver ramt helt skævt, og ingen vegne kommer. De får vel penge for at sparke til en bold
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Ja, AGF er også ramt på selvtilliden i øjeblikket. Jeg synes dog at de spiller bedre som hold, selvom vi spiller for spiller har mere kvalitet. Tullberg og co. bliver nødt til at genfinde gejsten eller genopfinde sig selv til de sidste 4 kampe.
edit: Sidste ting mens jeg husker det. Elias er igen igen igen Man of the Match i min bog. Han tager så mange vigtige bolde i øjeblikket. Jo, han begår en fod fejl i ny og næ, men derudover er han bare kølig i kassen. Jeg gruer den dag han forlader os for en større adresse.
Så skønt at være nummer 1 igen. Der er fremgang i spillet men også mange tilfældigheder vi nyder godt af de seneste kampe.
Vi må se om vi kan finde tilbage til det gode spil igen, kunne være rart med mere stabilitet i kæderne
Vanvittige kampe forude. Spændende
Vi må se om vi kan finde tilbage til det gode spil igen, kunne være rart med mere stabilitet i kæderne
Vanvittige kampe forude. Spændende