Den skuffede tråd...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Rasmus

Re: FARVEL Erik

Indlæg af Rasmus »

ja for så kunne han ikke stå og lave ingenting i mellem forsvaret og midtbanen..
M. Hansen bliver ringere og ringere for hver kamp..
nå vi er i krise kan vi ikke bruge en der "binder holdet sammen" til noget som helst..
nej de skal sku slide røven ud at buskerne, som bl.a. Magnus, Thyge, Femi og faktisk også Jesper Mikkelsen (godt nok brænder han et straffe, men han lavet noget)

jeg kan heller ikke forstå at en spiller som Dennis Sørnsen kan stå så stille når der skal angribes..

Martin

Re: FARVEL Erik

Indlæg af Martin »

Rasmus skrev:
-------------------------------------------------------
> ja for så kunne han ikke stå og lave ingenting i
> mellem forsvaret og midtbanen..
> M. Hansen bliver ringere og ringere for hver
> kamp..
> nå vi er i krise kan vi ikke bruge en der "binder
> holdet sammen" til noget som helst..
> nej de skal sku slide røven ud at buskerne, som
> bl.a. Magnus, Thyge, Femi og faktisk også Jesper
> Mikkelsen (godt nok brænder han et straffe, men
> han lavet noget)
>
> jeg kan heller ikke forstå at en spiller som
> Dennis Sørnsen kan stå så stille når der skal
> angribes..

Enig - synes også Jesper gjorde det oki idag, men self. skal han score, godt taget af Silkeborgs målmand, men synes også der var straffe i situationen lige efter - sådan som jeg så det...

Claus J

Frustrerende

Indlæg af Claus J »

Det er mega frustrerende at være FCM'er i denne tid. Vi spiller i det meste af kampen idag OK fodbold og producerer en del chancer som så bar IKKE bliver udnyttet. For pokker hvor er vi uskarpe foran mål, så mange chancer og ingen mål og endda et brændt straffespark, hvilket måske nok er symtomatisk for et hold i scoringskris.

Pacman

Re: Frustrerende

Indlæg af Pacman »

"Vi spiller i det meste af kampen idag OK fodbold og producerer en del chancer som så bar IKKE bliver udnyttet."

Ehh har det ikke været sådan i lang tid?. Der er sku ikke sket en skid andet end at bunden kommer tættere på.

Besvar