ynglinge hjælp fra KB
-
fadlaa
ynglinge hjælp fra KB
Vores ynglinge hold fik hjælp af KB, som via et 0-0 resultat i Århus formåede at tage 2 point fra en af vores medalje konkurrenter fra AGF. Så nu skal vi sgu helst slå OB i kampen netop nu
Senest rettet af fadlaa 30. okt 2005, 11:25, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: ynglinge hjælp fra KB
Ynglinge vandt 4-1, efter en forrygende 1. halvleg.
Baba Collins fik hjørnespark efter 20 minutter, hvor Winston Reid scorede. 2 minutter senere fik Baba bolden ved sidelinien, hvorefter han tørrede 4 forsvarsspillere og scorede.
I anden halvlegs 2. minut, fik Baba en friløber, hvor han køligt lobbede bolden over Emil Ousager i OBs mål.
10 minutter senere screenede Baba OBs højreback på midterlinien, hvorefter Nick Ragus fik plads til en dyb stikning til Baba, der trak til baglinien, og lagde bolden fladt ind i feltet, hvor Sivebæk dukkede op ved bagerste stang og scorede sikkert.
Med 15 minutter tilbage fik OB reduceret ved Jacob Rasmussen efter lidt klumpspil.
Startopstilling:
Weinkouff
Andreas Sandvej - Winston Reid - Casper Elgaard - Jesper Juelsgaard
Sivebæk - Lawal - Jeppe Quist - Mickey Berg
Baba Collins - Nick Ragus
Peter Ross
Baba Collins fik hjørnespark efter 20 minutter, hvor Winston Reid scorede. 2 minutter senere fik Baba bolden ved sidelinien, hvorefter han tørrede 4 forsvarsspillere og scorede.
I anden halvlegs 2. minut, fik Baba en friløber, hvor han køligt lobbede bolden over Emil Ousager i OBs mål.
10 minutter senere screenede Baba OBs højreback på midterlinien, hvorefter Nick Ragus fik plads til en dyb stikning til Baba, der trak til baglinien, og lagde bolden fladt ind i feltet, hvor Sivebæk dukkede op ved bagerste stang og scorede sikkert.
Med 15 minutter tilbage fik OB reduceret ved Jacob Rasmussen efter lidt klumpspil.
Startopstilling:
Weinkouff
Peter Ross
-
Eistorp - BW#1830
Re: ynglinge hjælp fra KB
"Startopstilling:
Weinkouff
Peter Ross"
Hvis du har fået tiltusket dig en plads på ynglinge holdet ser fremtiden sku ikke lys ud
Ellers tillykke med sejren til ynglingene!
Weinkouff
Peter Ross"
Hvis du har fået tiltusket dig en plads på ynglinge holdet ser fremtiden sku ikke lys ud
Ellers tillykke med sejren til ynglingene!
-
Møller
Agenter på plads
Og på tilskuerpladserne sad bl.a. tidligere landsholdsspiller og nuværende spilleragent Mikkel Beck i selskab med et par udenlandske herrer, der noterede flittigt i de medbragte notesbøger.
Der var en hel del anerkendende nik, så Ørgaard - jeg håber du står klar med kontrakter til de bedste af drengene... Ingen nævnt, ingen glemt
Møller
Der var en hel del anerkendende nik, så Ørgaard - jeg håber du står klar med kontrakter til de bedste af drengene... Ingen nævnt, ingen glemt
Møller
-
Peter Ross
Re: Agenter på plads
Baba Collins har nok fået en del plusser, sammen med Winston Reid & Casper Elgaard i midterforsvaret.
Nick Ragus og Christian Sivebæk har garanteret også fået et par stykker.
Hos OB fik Jacob Rasmussen nok flest sammen med Jens DK og Amir Hoodija, der spillede godt på venstrekanten.
Peter Ross - Alle vil til himmelen, men ingen vil dø...
Nick Ragus og Christian Sivebæk har garanteret også fået et par stykker.
Hos OB fik Jacob Rasmussen nok flest sammen med Jens DK og Amir Hoodija, der spillede godt på venstrekanten.
Peter Ross - Alle vil til himmelen, men ingen vil dø...
-
Møller
Fuldstændig enig!
Jeg har desværre kun set de to sidste hjemmekampe med knejterne, men må sige at jeg er meget imponeret over Winston. Han virker uhyggelig sikker, og vinder jo ALT i luften.
Har han spillet så suverænt hele året, eller har han bare haft et par gode kampe her til slut?
Møller
Jeg har desværre kun set de to sidste hjemmekampe med knejterne, men må sige at jeg er meget imponeret over Winston. Han virker uhyggelig sikker, og vinder jo ALT i luften.
Har han spillet så suverænt hele året, eller har han bare haft et par gode kampe her til slut?
Møller
-
Mose
Hvordan er FCM beskyttet mod at andre klubber hapser de bedste af vores unge spillere før vi må skrive kontrakt med dem?
-
Peter Ross
Jeg må ærlig indrømme, at jeg heller ikke har fået set ret meget ungdomsbold her i efteråret, men de kampe jeg har set, har Winston Reid været ufattelig sikker i forsvaret.
Specielt i en reserveholdskamp mod OB tidligere i denne måned, pakkede han Bouabib Bouden og Denni Conteh fuldstændig ned sammen med Rasmus Hansen. Bouden & Conteh skabte 1 chance i hele kampen, men så var det også det.
Så det er ikke "kun" i ynglingeliga-kampene han kan pakke hans direkte modstander ned, men også når han kommer op på et højere niveau mod bedre modstandere. Så det lover bestemt godt for fremtiden
Peter Ross - Ny Søren Skriver, han er en ny Søren Skriver, ny Søren Skriiiiver...
Specielt i en reserveholdskamp mod OB tidligere i denne måned, pakkede han Bouabib Bouden og Denni Conteh fuldstændig ned sammen med Rasmus Hansen. Bouden & Conteh skabte 1 chance i hele kampen, men så var det også det.
Så det er ikke "kun" i ynglingeliga-kampene han kan pakke hans direkte modstander ned, men også når han kommer op på et højere niveau mod bedre modstandere. Så det lover bestemt godt for fremtiden
Peter Ross - Ny Søren Skriver, han er en ny Søren Skriver, ny Søren Skriiiiver...
-
Ranger (AGF)
Kan ikke huske, om det er blevet ændret, men tidligere måtte man i DK kun skrive kontrakter med unge over 16. Det kostede AGF Bo Storm, der røg til Holland, da de måtte skrive kontrakter med 15-årige.
Så der er ingen måde udover at håbe, at spillerne har det bedst, hvor de spiller. Det har de dog vist i Danmark, da flere jo er begyndt at komme tilbage, når de finder ud af, at det måske ikke er så meget bedre i udlandet.
I øvrigt har I også været lidt heldige, da vores ynglingehold har måttet afse en del spillere til superligaholdet, bl.a. topscoreren, der så er blevet skadet.
Dog ikke "heldige" på den måde, at vi ellers ville have vundet ynglingeligaen, men mere hvis nogen havde undret sig over, at vores hold er gået lidt i stå på det sidste.
Og så har jeres ynglinge jo selv klaret at vinde deres kampe.
Så der er ingen måde udover at håbe, at spillerne har det bedst, hvor de spiller. Det har de dog vist i Danmark, da flere jo er begyndt at komme tilbage, når de finder ud af, at det måske ikke er så meget bedre i udlandet.
I øvrigt har I også været lidt heldige, da vores ynglingehold har måttet afse en del spillere til superligaholdet, bl.a. topscoreren, der så er blevet skadet.
Dog ikke "heldige" på den måde, at vi ellers ville have vundet ynglingeligaen, men mere hvis nogen havde undret sig over, at vores hold er gået lidt i stå på det sidste.
Og så har jeres ynglinge jo selv klaret at vinde deres kampe.
-
Aaes
Ranger (AGF) skrev:
-------------------------------------------------------
> I øvrigt har I også været lidt heldige, da vores
> ynglingehold har måttet afse en del spillere til
> superligaholdet, bl.a. topscoreren, der så er
> blevet skadet.
> Dog ikke "heldige" på den måde, at vi ellers ville
> have vundet ynglingeligaen, men mere hvis nogen
> havde undret sig over, at vores hold er gået lidt
> i stå på det sidste.
> Og så har jeres ynglinge jo selv klaret at vinde
> deres kampe.
Det er godt nok nemt at sige at vi er heldige.. Selvfølgelig er det da held og ikke endnu en RIGTIG dårlig undskylding fra en GF'er..
Tsk tsk , GF fans kan man aldrig blive kloge på..
Jonas Aaes - Som mener at FCM har den bedste ungdomssektor i DK!
> I øvrigt har I også været lidt heldige, da vores
> ynglingehold har måttet afse en del spillere til
> superligaholdet, bl.a. topscoreren, der så er
> blevet skadet.
> Dog ikke "heldige" på den måde, at vi ellers ville
> have vundet ynglingeligaen, men mere hvis nogen
> havde undret sig over, at vores hold er gået lidt
> i stå på det sidste.
> Og så har jeres ynglinge jo selv klaret at vinde
> deres kampe.
Det er godt nok nemt at sige at vi er heldige.. Selvfølgelig er det da held og ikke endnu en RIGTIG dårlig undskylding fra en GF'er..
Tsk tsk , GF fans kan man aldrig blive kloge på..
Jonas Aaes - Som mener at FCM har den bedste ungdomssektor i DK!
-
Peter Ross
Jeg er nu også sikker på, at AGF havde givet mere modstand, hvis de stadig havde Kaagh, Vester og hvad de ellers hedder, med på deres ynglingehold, i stedet for at de må til at hente junior-spillere op.
Men vi var nok endt over dem uanset hvad, med det efterår holdet har haft, hvor de har hentet 27 ud af 30 mulige point
Peter Ross
Men vi var nok endt over dem uanset hvad, med det efterår holdet har haft, hvor de har hentet 27 ud af 30 mulige point
Peter Ross
-
Aaes
Peter Ross skrev:
> Jeg er nu også sikker på, at AGF havde givet mere
> modstand, hvis de stadig havde Kaagh, Vester og
> hvad de ellers hedder, med på deres ynglingehold,
> i stedet for at de må til at hente junior-spillere
> op.
> Men vi var nok endt over dem uanset hvad, med det
> efterår holdet har haft, hvor de har hentet 27 ud
> af 30 mulige point
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> ---------
> "You miss 100% of the shots you never take."
>
> Citat: Wayne Gretzky
Ross - det er dig der har forstand på det og mig der kommer med de ligegyldige kommentarer !!
> Jeg er nu også sikker på, at AGF havde givet mere
> modstand, hvis de stadig havde Kaagh, Vester og
> hvad de ellers hedder, med på deres ynglingehold,
> i stedet for at de må til at hente junior-spillere
> op.
> Men vi var nok endt over dem uanset hvad, med det
> efterår holdet har haft, hvor de har hentet 27 ud
> af 30 mulige point
>
> Peter Ross
>
> --------------------------------------------------
> ---------
> "You miss 100% of the shots you never take."
>
> Citat: Wayne Gretzky
Ross - det er dig der har forstand på det og mig der kommer med de ligegyldige kommentarer !!
-
jakob88
Re: Agenter på plads - Giv dem chancen
Peter Ross skrev:
> Peter Ross - Ny Søren Skriver, han er en ny Søren
> Skriver, ny Søren Skriiiiver...
Jeg synes ellers han minder mere om en ny Daniel Agger type....
Jeg tror vi har et fantastisk forsvar under opsejling til sas liga holdet med
Magnus Troest og Winston Reid i midterforsvaret...
Nu har Troest jo også prøvet at snuse til sas liga bold mod FCN, så egentligt ville det være fortjent at have Winston Reis med i førsteholds truppen så også han kunne få anerkendelse af sit gode spil
> Peter Ross - Ny Søren Skriver, han er en ny Søren
> Skriver, ny Søren Skriiiiver...
Jeg synes ellers han minder mere om en ny Daniel Agger type....
Jeg tror vi har et fantastisk forsvar under opsejling til sas liga holdet med
Magnus Troest og Winston Reid i midterforsvaret...
Nu har Troest jo også prøvet at snuse til sas liga bold mod FCN, så egentligt ville det være fortjent at have Winston Reis med i førsteholds truppen så også han kunne få anerkendelse af sit gode spil
-
Peter Ross
Billeder fra kampene...
Der er billeder fra de 2 kampe på www.fotovagn.dk. Gå ind under "sport" i venstre side, og så burde I kunne finde det 
Peter Ross
Peter Ross
-
fadlaa
Ja hvis Ørgaard ikke skynder sig at, få lavet kontrakter med de bedste fra Y holdet er de jo hurtig væk. På dette punkt er Agf længere fremme i skoene idet de allerede har skrevet kontrakt med ca 5 af deres bedste ynglinge. Så ørgaard få Mulvarpen frem... Men jeg husker at Sivebæk herinde har ytret at Akademi spillerne har underskrevet en eller anden form for kontrakt. Det kunne være interessant, at få oplyst om den indeholder en eller anden form, for binding.