Transfer sommer 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Konsulen »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2022, 22:31
Synes midtbanen er bred nok?

Charles, Oliver, Evander, Emiliano, Olsson?
Waldemar presser også på?

Er med på at 9’eren er udfordret, men Kaba er sjældent skadet, så tænker vi overlever.
Med den argumentation, så kræves der jo kun 11 spillere i truppen, blot de “sjældent er skadede”

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2022, 22:31
Synes midtbanen er bred nok?

Charles, Oliver, Evander, Emiliano, Olsson?
Waldemar presser også på?

Er med på at 9’eren er udfordret, men Kaba er sjældent skadet, så tænker vi overlever.
Midtbanen går muligvis an, men kun hvis Martinez går igennem (selvom han jo nok er lidt af en lottokupon).

9’er positionen er helt fucked…

Kaba, Dreyer, Isaksen, Chili, Sisto = 5 mand til tre positioner. Kaba eneste ægte 9’er. Et betragteligt antal kampe i 3 turneringer. Vildt…
/ ABT

Billede

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Sahl »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2022, 22:31
Synes midtbanen er bred nok?

Charles, Oliver, Evander, Emiliano, Olsson?
Waldemar presser også på?

Er med på at 9’eren er udfordret, men Kaba er sjældent skadet, så tænker vi overlever.
Du skal huske på, at vi spiller med 3 på midten og skal spille (til tider) 3 kampe om ugen.
En skade og så kan det så ret ustabil ud.
Men man kan vel altid smide Dalsgaard på midtbanen :mrgreen: (Dreyer kan jo bruges på midten også)

Men ja.. som andre skriver, så burde en ny angriber også komme i min optil.

Martinez skulle være done deal nu

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Tror ikke man er færdige, det virker for risikobetonet ikke at købe, hvis Kaba går i stykker, og falsk 9’er i Europa league er helt væk.

Heiselberg hjem som minimum, eller en alternativ/billig lappe løsning til slut fx ala en marvin Egho slog mig lige

Medmindre man self smider bomben og afslører en stor kanon
Senest rettet af JBT 31. aug 2022, 22:37, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Med Dreyer, Chili, Isaksen, Kaba og Sisto, så er vi godt dækket ind offensivt.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Paul Onuachu?
Kunne han være kaninen?

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Konsulen »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2022, 22:37
Med Dreyer, Chili, Isaksen, Kaba og Sisto, så er vi godt dækket ind offensivt.
Er du Steinlein - der skal forsvare, at han har sovet op til deadline?
Holdet er med i tre turneringer, der skal scores mål og der skal udøves offensivt pres af de forreste. Den offensiv er skrøbelig - men vi ved jo allerede nu hvordan Steinlein vil forklare/forsvare sin ageren..

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

Lupus1999 skrev:
31. aug 2022, 22:37
Med Dreyer, Chili, Isaksen, Kaba og Sisto, så er vi godt dækket ind offensivt.
På ingen måde. Har allerede nævnt mængden af kampe mm.

Vi skal minimum have to spillere til alle pladser, som kan presse hinanden. Ingen konkurrence til Kaba pt. Det er ikke godt for noget. Den brændende platform for Kaba smuldrer lige så stille. Måske det bliver grimt igen, som vi har set tidligere, hvor hans attitude går fløjten.
/ ABT

Billede

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Sahl »

https://www.fcm.dk/nyheder/fc-midtjylla ... nespiller/

Så er den officiel med Martinez
Han ser ud som en god spiller, men det med at han er skadet skræmmer lidt.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Sahl skrev:
31. aug 2022, 22:41
https://www.fcm.dk/nyheder/fc-midtjylla ... nespiller/

Så er den officiel med Martinez
Han ser ud som en god spiller, men det med at han er skadet skræmmer lidt.
Han skal bare ha noget medicin i de stænger så kører det, bare se Messi

6256
Indlæg: 380
Tilmeldt: 24. apr 2010, 11:39

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af 6256 »

Det kan være Capellas ser et lys i Moreno

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1227
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af ABT »

6256 skrev:
31. aug 2022, 22:44
Det kan være Capellas ser et lys i Moreno
Moreno er også korsbåndsskadet. Blev skadet til en prøvetræning i CD Mafra i Portugal. Så det er super!
/ ABT

Billede

MrTall
Indlæg: 25
Tilmeldt: 28. jul 2022, 15:51

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af MrTall »

ABT skrev:
31. aug 2022, 22:47
6256 skrev:
31. aug 2022, 22:44
Det kan være Capellas ser et lys i Moreno
Moreno er også korsbåndsskadet. Blev skadet til en prøvetræning i CD Mafra i Portugal. Så det er super!
Ja det går pisse godt efterhånden....

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af Konsulen »

Der må altså komme en angriber. Hvorfor ellers udleje Lind (uanset hvor ringe han har været)?

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: Transfer sommer 2022

Indlæg af JBT »

Konsulen skrev:
31. aug 2022, 22:50
Der må altså komme en angriber. Hvorfor ellers udleje Lind (uanset hvor ringe han har været)?
Ja mon ikke de har gemt det bedste til sidst

Faghir er vel endnu ikke bekræftet, så måske at de vender bilen

Låst