Med den argumentation, så kræves der jo kun 11 spillere i truppen, blot de “sjældent er skadede”
Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Re: Transfer sommer 2022
Midtbanen går muligvis an, men kun hvis Martinez går igennem (selvom han jo nok er lidt af en lottokupon).
9’er positionen er helt fucked…
Kaba, Dreyer, Isaksen, Chili, Sisto = 5 mand til tre positioner. Kaba eneste ægte 9’er. Et betragteligt antal kampe i 3 turneringer. Vildt…
/ ABT


Re: Transfer sommer 2022
Du skal huske på, at vi spiller med 3 på midten og skal spille (til tider) 3 kampe om ugen.
En skade og så kan det så ret ustabil ud.
Men man kan vel altid smide Dalsgaard på midtbanen
Men ja.. som andre skriver, så burde en ny angriber også komme i min optil.
Martinez skulle være done deal nu
Re: Transfer sommer 2022
Tror ikke man er færdige, det virker for risikobetonet ikke at købe, hvis Kaba går i stykker, og falsk 9’er i Europa league er helt væk.
Heiselberg hjem som minimum, eller en alternativ/billig lappe løsning til slut fx ala en marvin Egho slog mig lige
Medmindre man self smider bomben og afslører en stor kanon
Heiselberg hjem som minimum, eller en alternativ/billig lappe løsning til slut fx ala en marvin Egho slog mig lige
Medmindre man self smider bomben og afslører en stor kanon
Senest rettet af JBT 31. aug 2022, 22:37, rettet i alt 1 gang.
Re: Transfer sommer 2022
Med Dreyer, Chili, Isaksen, Kaba og Sisto, så er vi godt dækket ind offensivt.
Re: Transfer sommer 2022
Paul Onuachu?
Kunne han være kaninen?
Kunne han være kaninen?
Re: Transfer sommer 2022
Er du Steinlein - der skal forsvare, at han har sovet op til deadline?
Holdet er med i tre turneringer, der skal scores mål og der skal udøves offensivt pres af de forreste. Den offensiv er skrøbelig - men vi ved jo allerede nu hvordan Steinlein vil forklare/forsvare sin ageren..
Re: Transfer sommer 2022
På ingen måde. Har allerede nævnt mængden af kampe mm.
Vi skal minimum have to spillere til alle pladser, som kan presse hinanden. Ingen konkurrence til Kaba pt. Det er ikke godt for noget. Den brændende platform for Kaba smuldrer lige så stille. Måske det bliver grimt igen, som vi har set tidligere, hvor hans attitude går fløjten.
/ ABT


Re: Transfer sommer 2022
https://www.fcm.dk/nyheder/fc-midtjylla ... nespiller/
Så er den officiel med Martinez
Han ser ud som en god spiller, men det med at han er skadet skræmmer lidt.
Så er den officiel med Martinez
Han ser ud som en god spiller, men det med at han er skadet skræmmer lidt.
Re: Transfer sommer 2022
Han skal bare ha noget medicin i de stænger så kører det, bare se MessiSahl skrev: ↑31. aug 2022, 22:41https://www.fcm.dk/nyheder/fc-midtjylla ... nespiller/
Så er den officiel med Martinez
Han ser ud som en god spiller, men det med at han er skadet skræmmer lidt.
Re: Transfer sommer 2022
Det kan være Capellas ser et lys i Moreno
Re: Transfer sommer 2022
Der må altså komme en angriber. Hvorfor ellers udleje Lind (uanset hvor ringe han har været)?