Transfer sommer 2022
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: Transfer sommer 2022
Tychosen leverer bare altid, han har en god indstilling og har ikke de nøkker som Pione. Pione skal snart til at indordne sig for eller kan han rådne op på bænken. Tænker ikke at Piones indstilling gør et salg nemmere, tværtimod.
Re: Transfer sommer 2022
Når man ikke engang kan spille sig på holdet skal man bare lukke røven udadtil - uanset om det er agent eller spiller
Måske sisto skulle koncentrere sig om det i stedet for landsholdet
Måske sisto skulle koncentrere sig om det i stedet for landsholdet
Re: Transfer sommer 2022
Det ville være et godt salg, men jeg synes faktisk Kaba er undervurderet som spiller. Men hvis hans attitude ikke er ændret, så skal han bare skippes af sted.CasperA skrev: ↑13. jul 2022, 19:14https://twitter.com/MatteMoretto/status ... 9759328261
Sory Kaba rygtes til Mallorca.
Det bliver spændende at se, hvor mange spillere der ryger og hvilke erstatninger der kommer.
Re: Transfer sommer 2022
Fra Transfervinduets andellerejshow
Bo Henriksen spottet på en parkeringsplads imens han taler i telefon og han siger
Han er en fremragende angriber. Kan vi få ham, vil jeg virkelig gerne have ham. Ja, jeg ved han er mega dyr. Ja, det kan blive et problem at FCK også er på banen, gamle. Nej, jeg syntes fortsat vi skal prøve, gamle.
Hvem kan det være? Vallys han er vel mere kant end direkte angriber. Men han er vel den eneste vi har hørt rygter om til de 2 klubber.
Bo Henriksen spottet på en parkeringsplads imens han taler i telefon og han siger
Han er en fremragende angriber. Kan vi få ham, vil jeg virkelig gerne have ham. Ja, jeg ved han er mega dyr. Ja, det kan blive et problem at FCK også er på banen, gamle. Nej, jeg syntes fortsat vi skal prøve, gamle.
Hvem kan det være? Vallys han er vel mere kant end direkte angriber. Men han er vel den eneste vi har hørt rygter om til de 2 klubber.
Re: Transfer sommer 2022
Jeg tog ikke lige den spotting så seriøs. Jeg har aldrig mødt Bo, men jeg tvivler på at han ender hver sætning med "Gamle". Men, jeg kan tage fejl - Er klar over at han siger det engang imellem, men virkede lidt for opsat IMOVijen skrev: ↑16. jul 2022, 22:14Fra Transfervinduets andellerejshow
Bo Henriksen spottet på en parkeringsplads imens han taler i telefon og han siger
Han er en fremragende angriber. Kan vi få ham, vil jeg virkelig gerne have ham. Ja, jeg ved han er mega dyr. Ja, det kan blive et problem at FCK også er på banen, gamle. Nej, jeg syntes fortsat vi skal prøve, gamle.
Hvem kan det være? Vallys han er vel mere kant end direkte angriber. Men han er vel den eneste vi har hørt rygter om til de 2 klubber.
Re: Transfer sommer 2022
Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.
Re: Transfer sommer 2022
Synes ikke Madsen var så god igen i de kampe han fik.mnm123 skrev: ↑20. jul 2022, 10:48Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.
Er dog enig i Fraulo skulle have chancen, men det blev alligevel til en god case
Re: Transfer sommer 2022
Matjavsen skrev: ↑20. jul 2022, 12:27Madsen har potentiale i mine øjne, men bruge 10mill på Charles er i mine øjne forkert signal, både over for talenterne og publikum. Charles bliver aldrig en god sag og en vi tjener penge på.mnm123 skrev: ↑20. jul 2022, 10:48Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.
Synes ikke Madsen var så god igen i de kampe han fik.
Er dog enig i Fraulo skulle have chancen, men det blev alligevel til en god case
Re: Transfer sommer 2022
Apropos Madsen, så er han nu blevet skudt af til en anden klub - Westerlo i Belgien:
https://bold.dk/short/FCgd
https://bold.dk/short/FCgd
/ ABT


Re: Transfer sommer 2022
Nu er det også officieltABT skrev: ↑20. jul 2022, 17:07Apropos Madsen, så er han nu blevet skudt af til en anden klub - Westerlo i Belgien:
https://bold.dk/short/FCgd
https://www.fcm.dk/nyheder/nicolas-mads ... k-fodbold/
Jeg tænker helt sikkert, at der snart kommer rygter omkring diverse midtbane spillere til FCM.
Det er der vi mangler spillere også selvom vi skulle være så uheldige, at se Bo holde ved en 3-4-3.
Re: Transfer sommer 2022
mnm123 skrev: ↑20. jul 2022, 10:48Endnu et i mine øjne kedelige case’s i Fcm regi. Vi har en spiller Niclas Madsen som har været igennem akademiet og måske ligger på grænsen til at kunne blive en profil i Fcm. Vi har så købt Charles til samme position og ladet ham spille sidste sæson og NM udlejet, hvad kunne der ske hvis NM havde fået de kampe og hans udvikling ? Er irriteret over der købes middel mådighed ind hvor man har unge spillere som burde få chancen, vi kan jo tage Oscar Fraulo med i den ligning.
Nu ville han jo selv væk, fordi han ville have fast spilletid. Det ville vi jo ikke kunne give ham, da han simpelthen ikke var/er god nok.
Høvdingen af Herning
Re: Transfer sommer 2022
SIF skulle kræve 30 mil for Vallys. Håber ikke, at vi er en del af kampen om ham, hvis det er bare i nærheden af det prisleje, som vi er oppe i.
/ ABT


Re: Transfer sommer 2022
Bold skriver, at Randers kun giver knap 1 mio. for Høegh. Fair, dumt eller god stil at lade ham komme videre til andre græsgange for et minimalt beløb?
/ ABT

