FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Ravnen »

Det må være på tide med en tråd om denne ufatteligt vigtige kamp.

Håber Sviatchenko og Evander er klar til at spille fra start, det vil være vigtigt.

Ellers så er der en nøglespiller over dem alle: Anders Dreyer. Det er ham jeg placerer mit guldhåb hos, han har i den grad gjort os skarpere i front. Det bliver ham som skal lirke FCKs forsvar op, og det tror jeg bestemt at han kan.

Vi har desværre mistet vores overarm på FCK, efter et stort antal kampe i træk. Nu har vi tabt to til dem og det er på tide at slå tilbage. Det er en nøglekamp som skal vindes, for enhver pris. Skulle vi tabe er vi igen seks point efter og så er guldhåbet væk, men vinder vi, så tror jeg faktisk også vi vinder mesterskabet.

Jeg tipper også at vi vinder, det skulle heller ikke mindre mig om det blev med flere mål.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg håber du har ret og har tidligere forudsagt at denne ville vi vinde komfortabelt.

Jeg tror desværre at den ender uafgjort og det derfor er status q i toppen. Dermed ikke sagt at vi bliver mestre, fordi det tror jeg faktisk. FCK smider nemlig også point på Brøndby stadion og mod Silkeborg.

Sander
Indlæg: 146
Tilmeldt: 30. nov 2016, 20:48

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Sander »

Kom så Fcmdegulefinker - I vinder 1 - 0

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger men sejr idag, så skal BH bænke Brumado, for hans manglende indstilling til fodbold / løb eller mangel på samme. Nu har Bo råbt og skreget fra sidelinien, for at få han til at gøre som aftalt, og alligevel er indstillingen ikke det, vi må forvente af en holdspiller. Han gør hvad han gider, hvilket ikke er godt nok, hvis guldet skal hjem til heden. Jeg håber på løbevillighed og meget af det, for vi skal op på højeste klinke, for at bide skeer imod FCK. Sejr. God kamp.

Brugeravatar
Kent
Indlæg: 3814
Tilmeldt: 20. maj 2009, 17:15

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Kent »

TrueWolfMidt skrev:
1. maj 2022, 08:54
Hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger men sejr idag, så skal BH bænke Brumado, for hans manglende indstilling til fodbold / løb eller mangel på samme. Nu har Bo råbt og skreget fra sidelinien, for at få han til at gøre som aftalt, og alligevel er indstillingen ikke det, vi må forvente af en holdspiller. Han gør hvad han gider, hvilket ikke er godt nok, hvis guldet skal hjem til heden. Jeg håber på løbevillighed og meget af det, for vi skal op på højeste klinke, for at bide skeer imod FCK. Sejr. God kamp.
Brumado har karantæne.

MFKM
Indlæg: 628
Tilmeldt: 12. jul 2018, 14:29

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af MFKM »

Ingen trup ude endnu.

Jeg tror ikke på Evander er klar så, desværre.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis kampen idag viser, at der er et svagt led i opstillingen, så håber jeg, at man hurtigt laver en udskiftning. Idag skal træner teamet virkelig op på dupperne, og spillernes skal være fuldt fokuserede fra start og samtlige 90+ minutter. Håber inderligt at vi bringer så meget power, at Fck bliver blæst bagover. Som alle ved er denne kamp afgørende for vores guld håb, så intet mindre en fuld speed og fuld fokus er acceptabelt. Sejr.

UlveLars
Indlæg: 888
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af UlveLars »

https://www.fcm.dk/nyheder/topbrag-i-he ... n-mod-fck/

Evander ude med skade. Brumado med karantæne.

Sisto, Max og Lind med igen

Godt nok ærgerligt med Evander. Som en lille trøst er Fck uden Stage - men han har naturligvis slet ikke samme betydning.

Mon ikke det kunne blive en 3-mands-midtbane?

Danand123
Indlæg: 978
Tilmeldt: 3. jun 2018, 22:10

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Danand123 »

Årh, det er da godt nok øv med Evander… det bliver svært, men en sejr kan kun give troen tilbage. Vi kommer ikke til at hente 4 point på Fck i de sidste fire kampe. Vores program set umiddelbart sværere ud med Silkeborg og AaB ude.

Er glad for, at Lind er tilbage.

Men læser man sidelinien.dk, så er Fck fansene godt nok noget nervøse for kampen. Lad deres frygt gå i opfyldelse.
Senest rettet af Danand123 1. maj 2022, 11:36, rettet i alt 1 gang.

TrueWolfMidt
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af TrueWolfMidt »

Ja så kan jeg vel ikke være mere tilfreds, men Lind i truppen og Brumado ude. Nu må vi så se, om Wagner og Lind kan løfte opgaven, hvilket jeg håber. Vi ses til støj fra tribunerne. Fuld volume idag.

AltidFCM
Indlæg: 589
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af AltidFCM »

Kom så Midtjylland, kom så boys!!

Evander ude er et tab men bestemt ikke en katastrofe i min optik. Bedre har han heller ikke været her i foråret. Forhåbentligt er der en anden profil, der stepper op.

Spændende hvordan vi stiller op.. Mon Erik er helt klar? Tænker vi godt kunne få brug for Juninhos fysik i denne kamp, især hvis Erik ikke starter.

Come on!

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Steffen am »

Og spændende på FCK perspektiv.
VK og Stage ude.

Falk tvivlsom.

Kan godt blive forskellige kampe om Evander og Falk er med, eller de ikke er

Kongeren82
Indlæg: 311
Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
Geografisk sted: Aalborg

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Kongeren82 »

UlveLars skrev:
1. maj 2022, 10:43
https://www.fcm.dk/nyheder/topbrag-i-he ... n-mod-fck/

Evander ude med skade. Brumado med karantæne.

Sisto, Max og Lind med igen

Godt nok ærgerligt med Evander. Som en lille trøst er Fck uden Stage - men han har naturligvis slet ikke samme betydning.

Mon ikke det kunne blive en 3-mands-midtbane?
Det der falder mest i øjnene er vel at Marrony ikke kunne bruges til pokalkampen imod Vejle og at man vælger Lind over ham, til denne kamp. Det er ikke meget "value for money" vi har for den dyrt indkøbte brasilianer :roll: :!:

Sahl
Indlæg: 938
Tilmeldt: 18. feb 2016, 23:02

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Sahl »

Jeg tror det mentale betyder mere end hvem der er skadet.
Det er en kamp der for alvor kan ændre momentum. Vinder vi i dag, så tror jeg på mesterskabet kommer heden. Taber vi er det nok væk.
Uafgjort vil give lidt spænding til sidst.

Jeg gætter på 2-0 sejr til os.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden

Indlæg af Konsulen »

Det er sgu en lidt slatten startopstilling vi disker op med. Midtbanen er der ikke meget kreativt output fra, jeg fatter ikke, at Bo har forsømt at spille Meyer og Marrony i form

Besvar