FCM - FCK - Guldbraget på Heden
FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Det må være på tide med en tråd om denne ufatteligt vigtige kamp.
Håber Sviatchenko og Evander er klar til at spille fra start, det vil være vigtigt.
Ellers så er der en nøglespiller over dem alle: Anders Dreyer. Det er ham jeg placerer mit guldhåb hos, han har i den grad gjort os skarpere i front. Det bliver ham som skal lirke FCKs forsvar op, og det tror jeg bestemt at han kan.
Vi har desværre mistet vores overarm på FCK, efter et stort antal kampe i træk. Nu har vi tabt to til dem og det er på tide at slå tilbage. Det er en nøglekamp som skal vindes, for enhver pris. Skulle vi tabe er vi igen seks point efter og så er guldhåbet væk, men vinder vi, så tror jeg faktisk også vi vinder mesterskabet.
Jeg tipper også at vi vinder, det skulle heller ikke mindre mig om det blev med flere mål.
Håber Sviatchenko og Evander er klar til at spille fra start, det vil være vigtigt.
Ellers så er der en nøglespiller over dem alle: Anders Dreyer. Det er ham jeg placerer mit guldhåb hos, han har i den grad gjort os skarpere i front. Det bliver ham som skal lirke FCKs forsvar op, og det tror jeg bestemt at han kan.
Vi har desværre mistet vores overarm på FCK, efter et stort antal kampe i træk. Nu har vi tabt to til dem og det er på tide at slå tilbage. Det er en nøglekamp som skal vindes, for enhver pris. Skulle vi tabe er vi igen seks point efter og så er guldhåbet væk, men vinder vi, så tror jeg faktisk også vi vinder mesterskabet.
Jeg tipper også at vi vinder, det skulle heller ikke mindre mig om det blev med flere mål.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Jeg håber du har ret og har tidligere forudsagt at denne ville vi vinde komfortabelt.
Jeg tror desværre at den ender uafgjort og det derfor er status q i toppen. Dermed ikke sagt at vi bliver mestre, fordi det tror jeg faktisk. FCK smider nemlig også point på Brøndby stadion og mod Silkeborg.
Jeg tror desværre at den ender uafgjort og det derfor er status q i toppen. Dermed ikke sagt at vi bliver mestre, fordi det tror jeg faktisk. FCK smider nemlig også point på Brøndby stadion og mod Silkeborg.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Kom så Fcmdegulefinker - I vinder 1 - 0
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger men sejr idag, så skal BH bænke Brumado, for hans manglende indstilling til fodbold / løb eller mangel på samme. Nu har Bo råbt og skreget fra sidelinien, for at få han til at gøre som aftalt, og alligevel er indstillingen ikke det, vi må forvente af en holdspiller. Han gør hvad han gider, hvilket ikke er godt nok, hvis guldet skal hjem til heden. Jeg håber på løbevillighed og meget af det, for vi skal op på højeste klinke, for at bide skeer imod FCK. Sejr. God kamp.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Brumado har karantæne.TrueWolfMidt skrev: ↑1. maj 2022, 08:54Hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger men sejr idag, så skal BH bænke Brumado, for hans manglende indstilling til fodbold / løb eller mangel på samme. Nu har Bo råbt og skreget fra sidelinien, for at få han til at gøre som aftalt, og alligevel er indstillingen ikke det, vi må forvente af en holdspiller. Han gør hvad han gider, hvilket ikke er godt nok, hvis guldet skal hjem til heden. Jeg håber på løbevillighed og meget af det, for vi skal op på højeste klinke, for at bide skeer imod FCK. Sejr. God kamp.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Ingen trup ude endnu.
Jeg tror ikke på Evander er klar så, desværre.
Jeg tror ikke på Evander er klar så, desværre.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Hvis kampen idag viser, at der er et svagt led i opstillingen, så håber jeg, at man hurtigt laver en udskiftning. Idag skal træner teamet virkelig op på dupperne, og spillernes skal være fuldt fokuserede fra start og samtlige 90+ minutter. Håber inderligt at vi bringer så meget power, at Fck bliver blæst bagover. Som alle ved er denne kamp afgørende for vores guld håb, så intet mindre en fuld speed og fuld fokus er acceptabelt. Sejr.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
https://www.fcm.dk/nyheder/topbrag-i-he ... n-mod-fck/
Evander ude med skade. Brumado med karantæne.
Sisto, Max og Lind med igen
Godt nok ærgerligt med Evander. Som en lille trøst er Fck uden Stage - men han har naturligvis slet ikke samme betydning.
Mon ikke det kunne blive en 3-mands-midtbane?
Evander ude med skade. Brumado med karantæne.
Sisto, Max og Lind med igen
Godt nok ærgerligt med Evander. Som en lille trøst er Fck uden Stage - men han har naturligvis slet ikke samme betydning.
Mon ikke det kunne blive en 3-mands-midtbane?
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Årh, det er da godt nok øv med Evander… det bliver svært, men en sejr kan kun give troen tilbage. Vi kommer ikke til at hente 4 point på Fck i de sidste fire kampe. Vores program set umiddelbart sværere ud med Silkeborg og AaB ude.
Er glad for, at Lind er tilbage.
Men læser man sidelinien.dk, så er Fck fansene godt nok noget nervøse for kampen. Lad deres frygt gå i opfyldelse.
Er glad for, at Lind er tilbage.
Men læser man sidelinien.dk, så er Fck fansene godt nok noget nervøse for kampen. Lad deres frygt gå i opfyldelse.
Senest rettet af Danand123 1. maj 2022, 11:36, rettet i alt 1 gang.
-
TrueWolfMidt
- Indlæg: 3356
- Tilmeldt: 4. aug 2011, 11:46
- Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Ja så kan jeg vel ikke være mere tilfreds, men Lind i truppen og Brumado ude. Nu må vi så se, om Wagner og Lind kan løfte opgaven, hvilket jeg håber. Vi ses til støj fra tribunerne. Fuld volume idag.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Kom så Midtjylland, kom så boys!!
Evander ude er et tab men bestemt ikke en katastrofe i min optik. Bedre har han heller ikke været her i foråret. Forhåbentligt er der en anden profil, der stepper op.
Spændende hvordan vi stiller op.. Mon Erik er helt klar? Tænker vi godt kunne få brug for Juninhos fysik i denne kamp, især hvis Erik ikke starter.
Come on!
Evander ude er et tab men bestemt ikke en katastrofe i min optik. Bedre har han heller ikke været her i foråret. Forhåbentligt er der en anden profil, der stepper op.
Spændende hvordan vi stiller op.. Mon Erik er helt klar? Tænker vi godt kunne få brug for Juninhos fysik i denne kamp, især hvis Erik ikke starter.
Come on!
-
Steffen am
- Indlæg: 5398
- Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Og spændende på FCK perspektiv.
VK og Stage ude.
Falk tvivlsom.
Kan godt blive forskellige kampe om Evander og Falk er med, eller de ikke er
VK og Stage ude.
Falk tvivlsom.
Kan godt blive forskellige kampe om Evander og Falk er med, eller de ikke er
-
Kongeren82
- Indlæg: 311
- Tilmeldt: 2. aug 2013, 13:40
- Geografisk sted: Aalborg
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Det der falder mest i øjnene er vel at Marrony ikke kunne bruges til pokalkampen imod Vejle og at man vælger Lind over ham, til denne kamp. Det er ikke meget "value for money" vi har for den dyrt indkøbte brasilianerUlveLars skrev: ↑1. maj 2022, 10:43https://www.fcm.dk/nyheder/topbrag-i-he ... n-mod-fck/
Evander ude med skade. Brumado med karantæne.
Sisto, Max og Lind med igen
Godt nok ærgerligt med Evander. Som en lille trøst er Fck uden Stage - men han har naturligvis slet ikke samme betydning.
Mon ikke det kunne blive en 3-mands-midtbane?
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Jeg tror det mentale betyder mere end hvem der er skadet.
Det er en kamp der for alvor kan ændre momentum. Vinder vi i dag, så tror jeg på mesterskabet kommer heden. Taber vi er det nok væk.
Uafgjort vil give lidt spænding til sidst.
Jeg gætter på 2-0 sejr til os.
Det er en kamp der for alvor kan ændre momentum. Vinder vi i dag, så tror jeg på mesterskabet kommer heden. Taber vi er det nok væk.
Uafgjort vil give lidt spænding til sidst.
Jeg gætter på 2-0 sejr til os.
Re: FCM - FCK - Guldbraget på Heden
Det er sgu en lidt slatten startopstilling vi disker op med. Midtbanen er der ikke meget kreativt output fra, jeg fatter ikke, at Bo har forsømt at spille Meyer og Marrony i form