SIF - FCM - Runde 22

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen

Re: SIF - FCM - Runde 22

Indlæg af Konsulen »

Spillerne må være mere forvirrede end Bo er, der til gengæld ser max presset ud, med de lettere desperate ind- og udskiftninger. Hvordan skal Marrony nogensinde få sit gennembrud, når han i sådan en kamp kun får 45 minutter?

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hvis ikke han skal sætte Love ind nu, i sådan en kamp, hvornår skal han så?

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Når man stiller med 5 i forsvaret, så skal Silkeborg da aldrig kunne komme til den slags chancer

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Pyhhh….Love gjorde alligevel en forskel i dag, men er der nogen der kan se, hvad Bo vil med holdet? Det virker som om han slet ikke ved, hvordan han ønsker holdet skal spille. Det hele afhænger af individuelle præstationer. Når Silkeborg angreb, så vidste hver af spillerne hvor de skulle løbe, og mest vigtigt, hvor de andre medspillere ville løbe hen. Vores spil virker til at være fuldstændig tilfældigt

Brugeravatar
ABT

Indlæg af ABT »

2. Halvleg bedre end 1. Halvleg, og en redningskrans til Bo mens timeglasset var ved at løbe ud. 1,5 mil ekstra til Heden for at slutte 2’er efter 22 runder. Den tager vi med.

Vanvittigt ikke at give Marrony noget tid i 2. Halvleg, efter hans spil i første. Især med Bo’s argumenter i pausen; vi skal have flere dybdeløb - what the fuck? Marrony var da netop garant for løb i dybden, men især Brumado var ego, og så ham aldrig. Fuldkomment desillusioneret fra trænerbænken.

En kamp der kunne være gået begge veje. Savner to nye wingbacks. Dyhr og Joel bringer nul fremad i banen. Da Paulinho kommer ind, skal han bruge under 2 minutter på at slå dagens bedste indlæg. Det siger en del.

Ny formation i landskampspausen, og så er det bare Maximum-point i slutspillet (Hæhæ).
/ ABT

Billede

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Elsker Love. Mere af det.
Godt med lidt minutter til Marrony

Vigtig sejr i en svær kamp. Vi må se hvor langt det kan bære.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Latterligt vigtigt mål. Og clean-sheet. Forhåbentligt kan det blive et vendepunkt.

Desværre må der dog også snart være konsekvenser for et par offensive spillere. Gustav Isaksen og Júnior Brumado. Der kommer simpelthen alt, alt for lidt. Det er efterhånden ikke noget nyt. Flere fuldstændig hjernedøde beslutninger i den offensive fase..

Dreyer bør gå direkte ind på højrekanten, mens man kan diskutere, om Vagner Love ikke fortjener 9'er-positionen. Chili ligeledes en kandidat til at starte med den fart.

Lad os nu endelig holde fast i en offensiv med tre mand, når vi nu holder fast i trebackkæden. Forhåbentligt bliver Paulo også fuldstændig klar efter pausen, så der også kommer mere kvalitet og fart ind på VWB.

Sådan, Dalle!!!

Jakla

Indlæg af Jakla »

På ganske få minutter har Vagner skaffet os 4 point...Mon ikke han skal have lidt mere spilletid👍

Danand123

Indlæg af Danand123 »

ABT skrev:
20. mar 2022, 16:37
2. Halvleg bedre end 1. Halvleg, og en redningskrans til Bo mens timeglasset var ved at løbe ud. 1,5 mil ekstra til Heden for at slutte 2’er efter 22 runder. Den tager vi med.

Vanvittigt ikke at give Marrony noget tid i 2. Halvleg, efter hans spil i første. Især med Bo’s argumenter i pausen; vi skal have flere dybdeløb - what the fuck? Marrony var da netop garant for løb i dybden, men især Brumado var ego, og så ham aldrig. Fuldkomment desillusioneret fra trænerbænken.

En kamp der kunne være gået begge veje. Savner to nye wingbacks. Dyhr og Joel bringer nul fremad i banen. Da Paulinho kommer ind, skal han bruge under 2 minutter på at slå dagens bedste indlæg. Det siger en del.

Ny formation i landskampspausen, og så er det bare Maximum-point i slutspillet (Hæhæ).
Var på stadion. Fuldstændig enig med dig i Marrony…synes han gjorde en god figur og blev i et par tilfælde ikke spillet, hvor han burde have fået den. Samtidig nogle gode aktioner, og nogle gange man tænkte, om han tænker hurtigere end medspillerne. Så også overrasket udskiftningen.

Allerede i pausen talte vi om en særdeles god Dalsgaard..og det beviste han så endnu mere i 2. halveg. Helt klart MoM.

Når man har set tidligere Silkeborg-kampe i superligaen, så synes jeg, at vi spillemæssigt var godt med. Men uha hvor vi mangler outputtet foran mål.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi kunne ligeså godt have tabt, Silkeborg havde store chancer. Men heldigvis lykkedes det, takket være et drøn fra Love som Dalsgaard følger flot op på.
Der er mange ting jeg ikke forstår. Formationen først og fremmest. Vores tilgang dernæst. Og så nogle spillere som sættes ind og hives ud. Så gerne Love fik chancen fast i nogle kampe, manden kender vejen til målet det viser han igen og igen, Brumado har ikke meget produkt på.
Dejligt med sejren, men hvis det her er måden vi skal spille på, så bliver der heller ikke noget mesterskab i denne sæson. Desværre.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Har været efter Elias flere gange, fordi vi ikke har set ham lave kampafgørende redninger. De fem første kampe han spillede fik han et clean sheet, men forsvaret foran ham sørgede også for, at han stort set var arbejdsløs. Det skabte efter min mening en uberettiget eufori omkring ham. I dag havde han et par rigtig gode redninger, hvoraf den ene var kæmpe kæmpe stor, og formodentlig afgørende for at vi ikke taber denne kamp. Godt at se ham rejse sig oven på den tragikomiske fadæse mod FCK. Kudos til Elias, og ærgeligt at han fik et skrub. Forhåbentlig er det ikke en brækket finger eller lignende.
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Ravnen skrev:
20. mar 2022, 19:08
Vi kunne ligeså godt have tabt, Silkeborg havde store chancer. Men heldigvis lykkedes det, takket være et drøn fra Love som Dalsgaard følger flot op på.
Der er mange ting jeg ikke forstår. Formationen først og fremmest. Vores tilgang dernæst. Og så nogle spillere som sættes ind og hives ud. Så gerne Love fik chancen fast i nogle kampe, manden kender vejen til målet det viser han igen og igen, Brumado har ikke meget produkt på.
Dejligt med sejren, men hvis det her er måden vi skal spille på, så bliver der heller ikke noget mesterskab i denne sæson. Desværre.
Jeg synes at vi spiller en fin kamp idag, hvis man så BIFs kamp imod SIF så var de jo fuldstændig spillet ned i hele kampen næsten og BIF scorer på en heldig kontra.
Jeg føler vi har OK styr på dem med vores pres i det meste af kampen og skaber en del OK muligheder som dog kunne være spillet størere eller udnyttet bedre.
I slutningen satser vi fordi vi SKAL vinde og der bliver vi mere sårbare, heldigvis falder det ud til vores fordel.

Positive indtryk:
Marroney viser han ikke længere er et fremmedlegeme på holdet. Han bør få mere spilletid og flere afleveringer fra sine holdkammerater!

Chili: Vanvittig fart! Tæt på at score idag! Bør han starte for Isaksen?

Love: Han ved hvordan man spiller 9’er og er vel bare farlig når han er i feltet. God timing, OK fart og teknik.
Kan hans fysik klare 60-70 minutter med fuld damp bør han måske starte?

Sisto: Virker mere målsøgende og skaber god muligheder for sig selv og holdkammeraterne.

Negative:
Rafael O, jeg synes han bremser vores spil en del og det er særligt et problem med 3 CBer at han nærmest konsekvent spiller bolden bagud eller til siden, samt tager for mange berøringer. Forbedring ønskes!

Isaksen: Han er decideret dårlig idag teknisk, mister konstant bolden og skaber intet.
Han har været foretrukket sammen med Burmado i en lang periode men deres relation virker nærmest ikke eksisterende!

Burmado: Puhhh der er meget at tage fat på her, han er stor og stærk, og har nok teknik, han har virkeligt potentialet, men alt er vel gået i stå omkring ham?
Han kan ikke heade
Han vælger konsekvent den forkerte løsning med bolden og spiller ikke sine medspillere!
Hans timing i feltet er elendig, og han står nærmest konsekvent fejlplaceret enten umulig at spille eller offside!

Spørgsmål:
Hvem skal Dreyer erstatte?

Kan vi få en god periode sat sammen?

Jeg glæder mig til næste runde..

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

mousebreaker skrev:
20. mar 2022, 20:26
Har været efter Elias flere gange, fordi vi ikke har set ham lave kampafgørende redninger. De fem første kampe han spillede fik han et clean sheet, men forsvaret foran ham sørgede også for, at han stort set var arbejdsløs. Det skabte efter min mening en uberettiget eufori omkring ham. I dag havde han et par rigtig gode redninger, hvoraf den ene var kæmpe kæmpe stor, og formodentlig afgørende for at vi ikke taber denne kamp. Godt at se ham rejse sig oven på den tragikomiske fadæse mod FCK. Kudos til Elias, og ærgeligt at han fik et skrub. Forhåbentlig er det ikke en brækket finger eller lignende.
Elias brækkede så desværre armen og er ude resten af slutspillet.
Ousted skal nok gøre det fint, så jeg er ikke urolig

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mousebreaker skrev:
21. mar 2022, 10:59
mousebreaker skrev:
20. mar 2022, 20:26
Elias brækkede så desværre armen og er ude resten af slutspillet.
Ousted skal nok gøre det fint, så jeg er ikke urolig
en klar svækkelse af forsvaret, ousted som guldmålmand ?

Nej du ledelsen svigtede ved udlån af Løssl, jeg husker tydeligt, at der var folk der satte spørgsmål ved Elias, inkl. mig selv.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Jeg synes faktisk kampen var ok og mange spillere gjorde det godt. Med det sagt, så bliver jeg aldrig fan af 3 nede i bagkæden med den trup vi pt. besidder. Men der må jo være nogle der er kloger end mig, som har valgt det skal være sådan.

Det er super træls med Elias og sådan kan det gå. Jeg er også helt tryk ved Ousted, men tror ikke rigtig på guldet i år.. håber vi kan snuppe pokalen. Det der er problemet er at der ikke rigtig er nogle til at tage over hvis Ousted udgår.

Alt i alt acceptabelt spil i går og resultatet var super godt! point er point. Silkeborg har spillet flot fodbold og er stærke på hjemmebane, så ser det som en god sejr.

Besvar