Transfer vinter 2022

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af FCM2000 »

JBT skrev:
1. mar 2022, 18:49
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/sp ... ver-rammer

Ja - tænker, at det er en no brainer at få købt Dreyers mål hjem til heden hurtigst muligt
En anden historie er om FCM får de penge der formentlig skal komme løbende ????

CasperA
Indlæg: 409
Tilmeldt: 4. nov 2017, 13:00

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af CasperA »

https://twitter.com/venecasagrande/stat ... 2764931079

Alt var efter sigende på plads omkring Marrony-handlen, men det lyder til, at den er afblæst, da den afhang af, at Internacional fik sine penge for Yuri Alberto, som de solgte til sidst i vinduet. Problemet er så, at de solgte ham til Zenit, som nu ikke kan garantere for betalingsdatoerne pga. konflikten.

Kim
Indlæg: 198
Tilmeldt: 22. maj 2009, 21:13

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Kim »

Hej MFKM,
Jeg har haft samme tanker, men i og med at transferen kom så lyn hurtig - at der slet ikke var bagt op til noget i ugerne op til, ja så tror jeg at vilkårene for FCM simpelthem var så godt at de ikke kunne sige nej, som jeg husker det var det omkmring 52 mio. og jeg tror FCM har fået størstedelen upfront, for at lade ham gå, nærmest fra dag til dag.

En anden ting, og mere personlig - Jeg tror Anders Dreyer vælger, med god ret, at holde lav profil - har set ham udtale at han føler sig tryg, der hvor han er i Rusland, og ikke har kommentarer til konflikten. Det må være en særdeles ubehagelig situation for ham - kan se at Rubin Kazan tilhører den nedre del af den rusiske liga, og et gæt er det at nogle rusiske klubber for svært ved overlevelse, når der fra alle sider bliver lagt pres på.
Rubin har tabt de sidste 4 kampe, og har tre point til nedryknings playoff, så mon ikke AD vælger at fokusere 100% her.

Jeg føler sgu med ham - sikke et dilema at stå i :(

/Kim

Brugeravatar
Acebone
Indlæg: 3226
Tilmeldt: 20. maj 2009, 19:20
Geografisk sted: Viborg

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Acebone »

Afhængig af hvad FIFA pønser på, er Dreyer måske ikke urealistisk:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... lertidigt/

Men selv i det tilfælde, at Dreyer kan og vil forlade Kazan midlertidigt, er det selvfølgelig tænkeligt, at der er større bejlere.

Peter
Indlæg: 154
Tilmeldt: 13. aug 2018, 21:15

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Peter »

Acebone skrev:
7. mar 2022, 15:01
Afhængig af hvad FIFA pønser på, er Dreyer måske ikke urealistisk:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... lertidigt/

Men selv i det tilfælde, at Dreyer kan og vil forlade Kazan midlertidigt, er det selvfølgelig tænkeligt, at der er større bejlere.
Jeg tvivler på at de gør det jo mindre at de kan forlade dem permanent

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Lupus1999 »

Kom så Dreyer!!

https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/9162942

Med dine afslutningsfærdigheder og mål, så tror jeg på mesterskabet.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Konsulen »

FCK henter Dreyer..

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Ravnen »

Konsulen skrev:
7. mar 2022, 22:20
FCK henter Dreyer..
Det er forhåbentlig ikke sandt. Uanset hvem vi har i truppen skal Dreyer være en topprioritet..

Dondinho
Indlæg: 527
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Dondinho »

Vi har ikke plads til Dreyer på en 4-5 måneders ophold uden permanent aftale.

Hvis vi kan få ham retur permanent er det super, ellers må det være nej tak. Det andet er som at tisse i bukserne

Brugeravatar
Saemala
Indlæg: 864
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Saemala »

Dondinho skrev:
8. mar 2022, 09:00
Vi har ikke plads til Dreyer på en 4-5 måneders ophold uden permanent aftale.

Hvis vi kan få ham retur permanent er det super, ellers må det være nej tak. Det andet er som at tisse i bukserne
Det er altså under 3 måneder. Sæsonen slutter i maj.
Jeg har ikke noget imod at pisse i bukserne, hvis det gør at vi hiver mesterskabet og CL-kval.
Denne måde er bedre, end at signe en Schwartz i 2 år, selvom det eneste formål han havde, var at hjælpe os mod mesterskabet i foråret.
Høvdingen af Herning

Dondinho
Indlæg: 527
Tilmeldt: 28. okt 2009, 22:20

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Dondinho »

Saemala skrev:
8. mar 2022, 09:29
Dondinho skrev:
8. mar 2022, 09:00
Vi har ikke plads til Dreyer på en 4-5 måneders ophold uden permanent aftale.

Hvis vi kan få ham retur permanent er det super, ellers må det være nej tak. Det andet er som at tisse i bukserne
Det er altså under 3 måneder. Sæsonen slutter i maj.
Jeg har ikke noget imod at pisse i bukserne, hvis det gør at vi hiver mesterskabet og CL-kval.
Denne måde er bedre, end at signe en Schwartz i 2 år, selvom det eneste formål han havde, var at hjælpe os mod mesterskabet i foråret.
Du bruger en plads på dit hold til en spiller som tager tiden fra Isaksen, Chilli, Lind. Spillere du har på kontrakt.

Den sportslige impact skal godt nok være stor for at det giver mening.

Min holdning er nej tak, men det er jo fint hvis du synes noget andet. Jeg mener det er en panik løsning, hvis der ikke er mulighed for permanent aftale.

Brugeravatar
Ravnen
Indlæg: 4358
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Ravnen »


oros
Indlæg: 905
Tilmeldt: 15. jul 2013, 13:54

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af oros »

Ravnen skrev:
8. mar 2022, 11:32
Heldigvis er Svend med på den https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vil-skifte
Desværre er det mere kompliceret end som så: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vil-skifte
Det kommer ikke til at ske. Se videoen.. Her er både gældsættelse og risiko for femten års fængsel på spil.

Brugeravatar
Lupus1999
Indlæg: 2129
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Kontakt:

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Lupus1999 »

FCK vil snuppe Anders Dreyer for næsen af os, men der er også udenlandske bejlere.

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: Transfer vinter 2022

Indlæg af Konsulen »

Selvfølgelig vil de det..
Ikke for at forstærke sig selv, men for at sikre, at vi ikke forstærker os.
Dreyer kan blive forskellen mellem succes og fiasko for os.
Dumt af Steinlein, at han solgte Dreyer i første omgang - Dreyer forventede jo slet ikke selv, at han skulle væk..

Låst