En anden historie er om FCM får de penge der formentlig skal komme løbende ????JBT skrev: ↑1. mar 2022, 18:49https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/sp ... ver-rammer
Ja - tænker, at det er en no brainer at få købt Dreyers mål hjem til heden hurtigst muligt
Transfer vinter 2022
Re: Transfer vinter 2022
Re: Transfer vinter 2022
https://twitter.com/venecasagrande/stat ... 2764931079
Alt var efter sigende på plads omkring Marrony-handlen, men det lyder til, at den er afblæst, da den afhang af, at Internacional fik sine penge for Yuri Alberto, som de solgte til sidst i vinduet. Problemet er så, at de solgte ham til Zenit, som nu ikke kan garantere for betalingsdatoerne pga. konflikten.
Alt var efter sigende på plads omkring Marrony-handlen, men det lyder til, at den er afblæst, da den afhang af, at Internacional fik sine penge for Yuri Alberto, som de solgte til sidst i vinduet. Problemet er så, at de solgte ham til Zenit, som nu ikke kan garantere for betalingsdatoerne pga. konflikten.
Re: Transfer vinter 2022
Hej MFKM,
Jeg har haft samme tanker, men i og med at transferen kom så lyn hurtig - at der slet ikke var bagt op til noget i ugerne op til, ja så tror jeg at vilkårene for FCM simpelthem var så godt at de ikke kunne sige nej, som jeg husker det var det omkmring 52 mio. og jeg tror FCM har fået størstedelen upfront, for at lade ham gå, nærmest fra dag til dag.
En anden ting, og mere personlig - Jeg tror Anders Dreyer vælger, med god ret, at holde lav profil - har set ham udtale at han føler sig tryg, der hvor han er i Rusland, og ikke har kommentarer til konflikten. Det må være en særdeles ubehagelig situation for ham - kan se at Rubin Kazan tilhører den nedre del af den rusiske liga, og et gæt er det at nogle rusiske klubber for svært ved overlevelse, når der fra alle sider bliver lagt pres på.
Rubin har tabt de sidste 4 kampe, og har tre point til nedryknings playoff, så mon ikke AD vælger at fokusere 100% her.
Jeg føler sgu med ham - sikke et dilema at stå i
/Kim
Jeg har haft samme tanker, men i og med at transferen kom så lyn hurtig - at der slet ikke var bagt op til noget i ugerne op til, ja så tror jeg at vilkårene for FCM simpelthem var så godt at de ikke kunne sige nej, som jeg husker det var det omkmring 52 mio. og jeg tror FCM har fået størstedelen upfront, for at lade ham gå, nærmest fra dag til dag.
En anden ting, og mere personlig - Jeg tror Anders Dreyer vælger, med god ret, at holde lav profil - har set ham udtale at han føler sig tryg, der hvor han er i Rusland, og ikke har kommentarer til konflikten. Det må være en særdeles ubehagelig situation for ham - kan se at Rubin Kazan tilhører den nedre del af den rusiske liga, og et gæt er det at nogle rusiske klubber for svært ved overlevelse, når der fra alle sider bliver lagt pres på.
Rubin har tabt de sidste 4 kampe, og har tre point til nedryknings playoff, så mon ikke AD vælger at fokusere 100% her.
Jeg føler sgu med ham - sikke et dilema at stå i
/Kim
Re: Transfer vinter 2022
Afhængig af hvad FIFA pønser på, er Dreyer måske ikke urealistisk:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... lertidigt/
Men selv i det tilfælde, at Dreyer kan og vil forlade Kazan midlertidigt, er det selvfølgelig tænkeligt, at der er større bejlere.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... lertidigt/
Men selv i det tilfælde, at Dreyer kan og vil forlade Kazan midlertidigt, er det selvfølgelig tænkeligt, at der er større bejlere.
Re: Transfer vinter 2022
Jeg tvivler på at de gør det jo mindre at de kan forlade dem permanentAcebone skrev: ↑7. mar 2022, 15:01Afhængig af hvad FIFA pønser på, er Dreyer måske ikke urealistisk:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... lertidigt/
Men selv i det tilfælde, at Dreyer kan og vil forlade Kazan midlertidigt, er det selvfølgelig tænkeligt, at der er større bejlere.
Re: Transfer vinter 2022
Kom så Dreyer!!
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/9162942
Med dine afslutningsfærdigheder og mål, så tror jeg på mesterskabet.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... er/9162942
Med dine afslutningsfærdigheder og mål, så tror jeg på mesterskabet.
Re: Transfer vinter 2022
Vi har ikke plads til Dreyer på en 4-5 måneders ophold uden permanent aftale.
Hvis vi kan få ham retur permanent er det super, ellers må det være nej tak. Det andet er som at tisse i bukserne
Hvis vi kan få ham retur permanent er det super, ellers må det være nej tak. Det andet er som at tisse i bukserne
Re: Transfer vinter 2022
Det er altså under 3 måneder. Sæsonen slutter i maj.
Jeg har ikke noget imod at pisse i bukserne, hvis det gør at vi hiver mesterskabet og CL-kval.
Denne måde er bedre, end at signe en Schwartz i 2 år, selvom det eneste formål han havde, var at hjælpe os mod mesterskabet i foråret.
Høvdingen af Herning
Re: Transfer vinter 2022
Du bruger en plads på dit hold til en spiller som tager tiden fra Isaksen, Chilli, Lind. Spillere du har på kontrakt.Saemala skrev: ↑8. mar 2022, 09:29Det er altså under 3 måneder. Sæsonen slutter i maj.
Jeg har ikke noget imod at pisse i bukserne, hvis det gør at vi hiver mesterskabet og CL-kval.
Denne måde er bedre, end at signe en Schwartz i 2 år, selvom det eneste formål han havde, var at hjælpe os mod mesterskabet i foråret.
Den sportslige impact skal godt nok være stor for at det giver mening.
Min holdning er nej tak, men det er jo fint hvis du synes noget andet. Jeg mener det er en panik løsning, hvis der ikke er mulighed for permanent aftale.
Re: Transfer vinter 2022
Heldigvis er Svend med på den https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vil-skifte
Re: Transfer vinter 2022
Desværre er det mere kompliceret end som så: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vil-skifteRavnen skrev: ↑8. mar 2022, 11:32Heldigvis er Svend med på den https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... vil-skifte
Det kommer ikke til at ske. Se videoen.. Her er både gældsættelse og risiko for femten års fængsel på spil.
Re: Transfer vinter 2022
FCK vil snuppe Anders Dreyer for næsen af os, men der er også udenlandske bejlere.
Re: Transfer vinter 2022
Selvfølgelig vil de det..
Ikke for at forstærke sig selv, men for at sikre, at vi ikke forstærker os.
Dreyer kan blive forskellen mellem succes og fiasko for os.
Dumt af Steinlein, at han solgte Dreyer i første omgang - Dreyer forventede jo slet ikke selv, at han skulle væk..
Ikke for at forstærke sig selv, men for at sikre, at vi ikke forstærker os.
Dreyer kan blive forskellen mellem succes og fiasko for os.
Dumt af Steinlein, at han solgte Dreyer i første omgang - Dreyer forventede jo slet ikke selv, at han skulle væk..