Endnu engang fortjent TIFO-ros!
-
Wolfanatic
Endnu engang fortjent TIFO-ros!
Endnu engang scorer vores TIFO top-point i Onside's fanbarometer, og velfortjent, ærgerligt med de manglende billeder, men man kan ikke være alle steder på en gang...
Men vokalen halter åbenbart stadig, hvilket jeg dog ikke er enig i, sys vi var meget vedholdende i lørdags trods modgangen...
Og hvad sker der for fair play karakteren, hvordan kan Viborg overhovedet lægge over os i dén kategori? De trækker det ene gule kort efter det andet og høster i ny og næ også nogle stykker af de røde (Genialt he he, og det er da mere end hvad man kan sige om os, alene på den baggrund mener jeg at vi bør lægge højere i tabellen...
Indlægget er lidt et forsøg på at starte en debat om fanbarometeret og om hvorvidt der "dømmes" fair...
Men vokalen halter åbenbart stadig, hvilket jeg dog ikke er enig i, sys vi var meget vedholdende i lørdags trods modgangen...
Og hvad sker der for fair play karakteren, hvordan kan Viborg overhovedet lægge over os i dén kategori? De trækker det ene gule kort efter det andet og høster i ny og næ også nogle stykker af de røde (Genialt he he, og det er da mere end hvad man kan sige om os, alene på den baggrund mener jeg at vi bør lægge højere i tabellen...
Indlægget er lidt et forsøg på at starte en debat om fanbarometeret og om hvorvidt der "dømmes" fair...
Senest rettet af Wolfanatic 20. okt 2005, 00:12, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Endnu engang fortjent TIFO-ros!
Fair-play delen er ikke møntet på spillet på banen, men derimod på fansene på tribunen. Hvor det trækker ned, hvis der bliver kastet mønter, æbler, cykler eller kartofler på banen.
Nordea-tribunen var da ualmindelig død i lørdags ??
Det var da lige til 03, når man tænker på at det var et derby mod Viborg. En stor del af skylden, skal findes hos de 1 milliard FS Midt-Vest børn, som fyldte op på Nordea. Stort set ingen af dem sang, men de havde placeret sig lige midt på Nordea, hvilket var ufattelig dræbende for stemningen
Jeg takker for tifo-rosen. Dog savner jeg nogle ordentlige billeder af den (Hvor man ser det hele på samme tid), og samtidig vil jeg gerne rette en kritik mod FCM.
Hvorfor dælen skal I altid uddele små klamme sponsor-flag ? Planen for lørdagens tifo blev ændret, da vi fandt ud af, hvordan flagene så ud. Af erfaring ved vi, at det er umuligt, at få de små børn til at holde dem nede, selvom man beder dem om det.
Peter Ross
Nordea-tribunen var da ualmindelig død i lørdags ??
Det var da lige til 03, når man tænker på at det var et derby mod Viborg. En stor del af skylden, skal findes hos de 1 milliard FS Midt-Vest børn, som fyldte op på Nordea. Stort set ingen af dem sang, men de havde placeret sig lige midt på Nordea, hvilket var ufattelig dræbende for stemningen
Jeg takker for tifo-rosen. Dog savner jeg nogle ordentlige billeder af den (Hvor man ser det hele på samme tid), og samtidig vil jeg gerne rette en kritik mod FCM.
Hvorfor dælen skal I altid uddele små klamme sponsor-flag ? Planen for lørdagens tifo blev ændret, da vi fandt ud af, hvordan flagene så ud. Af erfaring ved vi, at det er umuligt, at få de små børn til at holde dem nede, selvom man beder dem om det.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Nu var der også en del af tiden hvor der ikke var nogen tromme. tror også det var skyld i at der ikke var så meget stemning.
stor ros til TIFO.
stor ros til TIFO.
-
YahooSeeker [Bot]
Det er jo ikke forste gang FCM er med til at dele saadan noget lort ud, husker da sidste gang de havde delt saadan nogle "kokken-flag" ud, det er bare ikke godt nok, iser ikke med alt den tid vores fremragende tifo-gruppe bruger paa det!
/Damsgaard - Undskylder de manglede ae, oe og aa.
/Damsgaard - Undskylder de manglede ae, oe og aa.
-
Due
Trommen kom da på efter et kvarters tid vil jeg mene, da det var mig der hentede den..?
-
Kasper_Nielsen
Synes lige at det skal nævnes, at fanbarometeret er den samlede vurdering. Tifo mæssigt ligger FCM på en klar første plads.
1. FCM 9/8,23
2. AGF 8/7,69
2. FCK 6/7,69
4. BIF 9/7,62
Samtidig ligger AC Viborg fB på 9 pladsen.
Mht til i Lørdags synes jeg ellers det startede enormt godt. Allerede 3 kvarter før kampstart, var der liv på nordea og mange fremmødte. Men ja - Da VFF scorede døede det da helt hen.
1. FCM 9/8,23
2. AGF 8/7,69
2. FCK 6/7,69
4. BIF 9/7,62
Samtidig ligger AC Viborg fB på 9 pladsen.
Mht til i Lørdags synes jeg ellers det startede enormt godt. Allerede 3 kvarter før kampstart, var der liv på nordea og mange fremmødte. Men ja - Da VFF scorede døede det da helt hen.
-
mich242
må sige at nu var det første gang jeg var tilskuer på nordea tribunen i lørdags og må indrømme at det er noget sjovere at se fodbold i det selvskab man er i på den tribune end det er at se det fra en siddeplads, så lærte jeg også det spar 20 kr på billetten og oplev stemningen.
glæder mig meget som ny supporter til at komme og se fodbold i den nede igen især hvis i mener det var tamt i lørdags, syntes da ellers der både blev sunget og råbt.
Var bare lidt ros til dem der var på nordea tribunen lørdag eftermiddag
glæder mig meget som ny supporter til at komme og se fodbold i den nede igen især hvis i mener det var tamt i lørdags, syntes da ellers der både blev sunget og råbt.
Var bare lidt ros til dem der var på nordea tribunen lørdag eftermiddag
-
Anni
Arh..en lille halv times tid, vil jeg tro, inden du hentede den
) Men den manglede i begyndelsen, og så skal capo folket tilbage på den gamle plads, det var med til at ødelægge sangene, at de var flyttet længere ned.
Anni
Anni
-
Due
-
) Men den manglede i begyndelsen, og så skal capo folket tilbage på den gamle plads, det var med til at ødelægge sangene, at de var flyttet længere ned.
HOvedsagen var at den blev hentet. Måske lidt for sent, men troede der var andre som havde tænkt sig at gøre det..
HOvedsagen var at den blev hentet. Måske lidt for sent, men troede der var andre som havde tænkt sig at gøre det..
-
Wolfanatic
Capo-folket frem på tribunen
Er bestemt ikke enig med Anni i at Capo-folket skal tilbage til den gamle plads, sys det er et udemærket tiltag i forbindelse at få folkene længere fremme på Nordea-tribunen med, tror det gi'r pote med den nye placering...
Keep up the good work...
Wolfanatic
Keep up the good work...
Wolfanatic
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Capo-folket frem på tribunen
Jeg kan så fortælle at tårnet kommer tilbage fordi der var råden kontakt til folket, og ikke et øje mere end de sædvanlige synger med.