Tysk fodbold i dag
-
Mose
Tysk fodbold i dag
Jeg har set at Klose har været syg i denne uge. Er der nogen der ved om Zidan kunne være i startopstillingen.
Senest rettet af Mose 19. feb 2005, 18:02, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tysk fodbold i dag
Han er med i truppen i hvert fald så vidt jeg lige kunne se på deres hjemmeside.
-
Peter Ross
Sakset fra Werders hjemmeside:
"Ebenso bei Mohamed Zidan, der zwar mitrainierte, aber später sagte: "Ich kann vielleicht etwas länger spielen als in der Vorwoche, aber auf keinen Fall über die komplette Zeit. Soweit bin ich noch nicht. Der Trainer wird genau wissen, wann er mich auf dem Platz braucht. Für 15 oder 20 Minuten bin ich bereit."
Det betyder noget i retning af:
Zidan har også trænet med, men har sagt senere:"Jeg kan måske spille lidt længere end i sidste uge, men overhovedet ikke fuldtid. Så langt er jeg ikke endnu. Træneren ved nok, hvornår han vil bruge mig på pladsen. Til 15 eller 20 minutter er jeg klar."
Der bør tages forbehold for elendig oversættelse
Peter Ross
"Ebenso bei Mohamed Zidan, der zwar mitrainierte, aber später sagte: "Ich kann vielleicht etwas länger spielen als in der Vorwoche, aber auf keinen Fall über die komplette Zeit. Soweit bin ich noch nicht. Der Trainer wird genau wissen, wann er mich auf dem Platz braucht. Für 15 oder 20 Minuten bin ich bereit."
Det betyder noget i retning af:
Zidan har også trænet med, men har sagt senere:"Jeg kan måske spille lidt længere end i sidste uge, men overhovedet ikke fuldtid. Så langt er jeg ikke endnu. Træneren ved nok, hvornår han vil bruge mig på pladsen. Til 15 eller 20 minutter er jeg klar."
Der bør tages forbehold for elendig oversættelse
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Werder Bremen: 1 Reinke - 7 Stalteri, 25 Ismael, 3 Pasanen, 23 Magnin - 24 Borowski, 6 Baumann, 4 Ernst - 10 Micoud - 14 Hunt, 38 Valdez
-
Peter Ross
Nu når han starter på bænken, så kan han da nyde omgivelserne..
http://www.stadionwelt.de/stadionwelt_s ... adionfotos
Pænt nice
Peter Ross
http://www.stadionwelt.de/stadionwelt_s ... adionfotos
Pænt nice
Peter Ross
-
Ulrik
I fjerneren eller...?
Jeg har forgæves søgt div. steder, men kan intet finde. Vises den på tv?
Ulrik
Ulrik
-
Peter Ross
1-0 til Werder i 5. minut
Efter frispark scorer Ludovic Magnin...
Peter Ross
Efter frispark scorer Ludovic Magnin...
Peter Ross
-
Peter Ross
Der er turbo på...
2-0 ved Tim Borowski i 8. minut..
Peter Ross
2-0 ved Tim Borowski i 8. minut..
Peter Ross
-
Peter Ross
3-1 ved Fabian Ernst, og Bochum er foran 2-0, så det er en helt god dag for vores tidl. spillere 
Mon ikke snart Zidan kommer ind ?
Se målene i aften på ARD kl. 18.10 og på ZDF kl. 22.45....
Peter Ross
Mon ikke snart Zidan kommer ind ?
Se målene i aften på ARD kl. 18.10 og på ZDF kl. 22.45....
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Zidaaaaann!
Det er så klasse!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Zidaaaaann!
Er der nogen der har set målet??? Det kunne jo være at det var et fantastisk teknisk mål som vi kender fra Zidan!