Midtjylland podcast
-
Steffen am
Re: Midtjylland podcast
Fyrring til den sportslige ledelse. Man har haft et år siden Malmø kampene til at forbedre sig til de vigtige europa kampe, og man har virket total uforberedt.
(Tvivl om spillestil, tvivl om anfører, tvivl om wingbacks, tvivl om relationer osv.)
Forlængelse til de unge fra akademiet. Dyhr og Anderson er sammen med Kaba og Jesper Hansen dem der giver og udstråler mest gejst.
(Tvivl om spillestil, tvivl om anfører, tvivl om wingbacks, tvivl om relationer osv.)
Forlængelse til de unge fra akademiet. Dyhr og Anderson er sammen med Kaba og Jesper Hansen dem der giver og udstråler mest gejst.
Fyring til Sviatchenko, for ikke at være anføreopgaven og sit eget CV voksent. Når man svigter holdet to ligakampe i træk, bør det have konsekvenser
Forlængelse til flere af vores udlejede spillere, som i denne, lidt ellers triste tid, gør sig særdeles flot bemærket, i deres respektive klubber
Lige udenfor feltet, semi fyringer til James, for at spilde dyrebar tid med latterlige indkast samt vores oplærings personer af bolddrengene, som tydeligvis ikke er blevet instrueret i, hvor vigtigt det er at være vågen, og få sat vores spil hurtig igang
Forlængelse til flere af vores udlejede spillere, som i denne, lidt ellers triste tid, gør sig særdeles flot bemærket, i deres respektive klubber
Lige udenfor feltet, semi fyringer til James, for at spilde dyrebar tid med latterlige indkast samt vores oplærings personer af bolddrengene, som tydeligvis ikke er blevet instrueret i, hvor vigtigt det er at være vågen, og få sat vores spil hurtig igang
-
ChristianJ
- Geografisk sted: London
- Kontakt:
Forlængelse til KA for selv at trække stikket, fremfor at blive i et job som han ikke var den rigtige til. Og selvfølgelig for et fremragende stykke arbejde i sine 10 måneder.
Fyring til den taktiske retning i klubben. Man bliver træt af at høre på "mere power", fremfor en reel udvikling i vores taktiske egenskaber. Vi bliver aldrig mere end et superliga hold, hvis det eneste vi har er power fodbold.
Fyring til den taktiske retning i klubben. Man bliver træt af at høre på "mere power", fremfor en reel udvikling i vores taktiske egenskaber. Vi bliver aldrig mere end et superliga hold, hvis det eneste vi har er power fodbold.
-
Uldkraemmeren
Fyring: Ledelsen. Det viste sig at være en kæmpe fejl at sælge Kian Hansen for peanuts lige inden EL kvalen. Rasmus Nicolaisen blev skilt ad i de kampe, og holdet blev fuldstændigt amputeret af Paulinhos skade der gjorde at man spille med to wingbacks ude af position. Det er bare ikke godt nok.
Forlængelse: Kaba. Den eneste der har vist vilje og højt niveau. Han får selv Brumado til at se god ud. Klassespiller.
Forlængelse: Kaba. Den eneste der har vist vilje og højt niveau. Han får selv Brumado til at se god ud. Klassespiller.
-
mousebreaker
Man er jo nødt til at komme med en ny fyring når den man har sat til en fyreseddel i mellemtiden selv har sagt op ...mousebreaker skrev: ↑19. aug 2019, 00:10Jeg mener begge kåringer er oplagte helt på fod med andre herinde
Fyr: KA
Forl: Kaba
Dette tweet er iøvrigt værd at diskutere
https://twitter.com/tapinfodbold/status ... 08033?s=21
Fyring: Den sportslige ledelse
For at være tilfreds med at have en trup hvor der kun skulle een skade til en wingback for at hele vores offensiv blev punkteret.
For at tillade en omfattende ændring i spilformation i sommerpausen når sæsonens i særklasse vigtigste kampe falder i august. En formationsændring som truppen slet ikke er tilpasset til. Eks er kanterne kommet i overskud og det er der vi havde de mest kreative kræfter.
For at have så udpræget mangel på kvalitet til den centrale midtbane. Der er meget meget langt op til FCKs maskinrum og det er jo dem man tillader sig at sammenligne sig med. Evander er jo nærmest ene om at kunne noget med fødderne på midten og han er ekstremt svingende - måske fordi han ikke rigtig har nogen at spille sammen med....
Forlængelsen er stadig ubetinget Kaba
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Lidt til debatten.
Er der begyndt, at snige sig noget uro ind på de indre linjer? Jeg forventede ellers at RA var den der holdte hovedet koldt.
Fra Twitter
Klaus Egelund
Så har vi lanceret mit spæde forsøg på at dykke ned i tallene bag FC Midtjyllands sæsonstart. Jeg lytter meget gerne på jeres tanker om andre klubber/spillere som kan tåle et eftersyn - og hører gerne på ros (ris er nok uundgåeligt)
Rasmus Ankersen
Påstår du at tabellen lyver? Nu må galskaben stoppe. Hvad bliver det næste? At jorden er flad?
Klaus Egelund
De færreste evner at se ind bag resultaterne og se de dybere sammenhænge. Fodbold er ekstremt tilfældigt. En sport med få mål. Jo færre mål, jo større indflydelse får tilfældigheder... derfor må man kigge på de underliggende præstationer for at få det rigtige billede
Er der begyndt, at snige sig noget uro ind på de indre linjer? Jeg forventede ellers at RA var den der holdte hovedet koldt.
Fra Twitter
Klaus Egelund
Så har vi lanceret mit spæde forsøg på at dykke ned i tallene bag FC Midtjyllands sæsonstart. Jeg lytter meget gerne på jeres tanker om andre klubber/spillere som kan tåle et eftersyn - og hører gerne på ros (ris er nok uundgåeligt)
Rasmus Ankersen
Påstår du at tabellen lyver? Nu må galskaben stoppe. Hvad bliver det næste? At jorden er flad?
Klaus Egelund
De færreste evner at se ind bag resultaterne og se de dybere sammenhænge. Fodbold er ekstremt tilfældigt. En sport med få mål. Jo færre mål, jo større indflydelse får tilfældigheder... derfor må man kigge på de underliggende præstationer for at få det rigtige billede
Jeg læser det bare som to der tager lidt gas på hinanden, med dejlige ironiske indlæg.Vijen skrev: ↑19. aug 2019, 22:12Lidt til debatten.
Fra Twitter
Klaus Egelund
Rasmus Ankersen
Klaus Egelund
RA tager alle de dogmatiske floskler om at "Tabellen lyver aldrig" som mange fodboldfolk vitterligt påstod indtil for 3-5 år siden. Jeg er overbevist om at dette blot er ment i sjov fordi at det nu lige trækker i vores retning, og Klaus Egelund følger op med et nærmest RA citat.
Jeg har ikke adgang til twitter, men tænker ikke du skal læse mere ind i det der.
MFKM skrev: ↑19. aug 2019, 22:19Jeg læser det bare som to der tager lidt gas på hinanden, med dejlige ironiske indlæg.Vijen skrev: ↑19. aug 2019, 22:12Lidt til debatten.
Fra Twitter
Klaus Egelund
Rasmus Ankersen
Klaus Egelund
RA tager alle de dogmatiske floskler om at "Tabellen lyver aldrig" som mange fodboldfolk vitterligt påstod indtil for 3-5 år siden. Jeg er overbevist om at dette blot er ment i sjov fordi at det nu lige trækker i vores retning, og Klaus Egelund følger op med et nærmest RA citat.
Jeg har ikke adgang til twitter, men tænker ikke du skal læse mere ind i det der.
Hmm, ja sådan kan RA svar også læses.
-
Steffen am
Det ville i hvert fald være mærkeligt hvis det var i alvor og rollerne 100 % var byttet rundt.
Ja, mon ikke at det er tyk sarkasme, selvom de leverer den meget "tør".
Ja, mon ikke at det er tyk sarkasme, selvom de leverer den meget "tør".
Burde I ikke tage det her diskusionsemne op i aften.
HVORFOR er Brian Priske nu et emne og får tjansen i et halvtår, når han ikke var god nok for 1 år siden. Er det Kenneth Andersen der har givet ham den sidste indlæring eller ??
HVORFOR er Brian Priske nu et emne og får tjansen i et halvtår, når han ikke var god nok for 1 år siden. Er det Kenneth Andersen der har givet ham den sidste indlæring eller ??
Det er nok allerede til at svare på, her og nu er det fordi man ikke har andre at tage udefra, man er simpelthen ikke kommet dertil tids nok, desværre. For et år siden var/er priske vel fortsat i gang med sin træneruddannelse og akademi resultater blev vægtet højere, plus at man sikkert har valgt, at spare en god sjat penge ved at vælge internt, som man helt klippefast jo ønsker. Måske også fordi man ikke vidste nærmere omkring Thorup salget var sikkert, alt afhængig af datoen.
-
Steffen am
Synes FCM har gjort flere mærkelige ting på det seneste, dette synes jeg dog giver sådan ok mening.
Sidste år var Priske (Og KBB) stadig ved at tage deres pro licens. Den er de færdig med nu.
Ifølge reglerne i superligaen kan man godt være superliga træner uden pro-licens hvis bare man er skrevet op eller i gang med den, men kan godt forstå hvis FCM ønsker at det er en der har afsluttet den. Ligesom Steinlein har sagt at han var ærgerlig over Thomasberg historien, som måske blev cheftræner lidt for tidligt, så man ville 'passe på' Priske lidt længere.
Spørgsmålet er selvfølgelig stadig om det er det rette tidspunkt for Priske, men det må vi så få at se det næste halve år.
Sidste år var Priske (Og KBB) stadig ved at tage deres pro licens. Den er de færdig med nu.
Ifølge reglerne i superligaen kan man godt være superliga træner uden pro-licens hvis bare man er skrevet op eller i gang med den, men kan godt forstå hvis FCM ønsker at det er en der har afsluttet den. Ligesom Steinlein har sagt at han var ærgerlig over Thomasberg historien, som måske blev cheftræner lidt for tidligt, så man ville 'passe på' Priske lidt længere.
Spørgsmålet er selvfølgelig stadig om det er det rette tidspunkt for Priske, men det må vi så få at se det næste halve år.
Ikke den mest positive omgang #SortSnak vi har lavet! Men sådan er det, når man siger farvel til 2 kaptajner, ryger ud af #eldk på røv og albuer samt skuffer i Superliga.dk. Vi satser på, at de næste 14 dage bliver bedre - forhåbentligt startende på søndag i kampen mod SønderjyskE Fodbold https://soundcloud.com/user-336203398/4 ... rde-200819