Men mangler der ikke også en seriøs udfordre til Poulsen og Sparv ?????Ravnen skrev: ↑3. aug 2018, 23:32Vi har da i den grad brug for en angriber. Paul er fuldstændig uden konkurrence. Dovbyk er skadet (i følge rygter for hele 2018) og Mayron George er ikke på niveau (endnu). Bliver Paul skadet (igen), så har vi seriøse problemer. Men selv uden skader er det usundt ikke at have skarp konkurrence om en så vigtig plads.
Transfer sommer 2018
Re: Transfer sommer 2018
Jeg ved ikke om Graversen er citeret rigtigt, men hvis det er tilfældet synes jeg han kommer med en gang vrøvl. Selvfølgelig er der et hul efter Drexler, og det kan vi ikke dække med hverken Mabil eller Onyeka. Jeg synes han burde sige tingene som de er og hvad vi præcist vil. Han siger jo reelt intet om hvad vi vil - kald nu en spade for en spade, og ikke al det snakken udenom.ben2han skrev: ↑3. aug 2018, 18:15hvor er den røde tråd ?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... tillingen/
Man leder ikke efter en Drexler afløser, men hvad var meningen så med drexler ???, må man ikke gå ud fra, at de leder specifik efter en spilletype til en specifik plads ????
Det andet virker efter min mening som uprof.
Citat fra bold.dk
"Vi er altid på udkig og vi arbejder hårdt for at se, om vi kan finde den start-11-spiller, der kan gå ind på vores hold"
Det vil så sige alle 11 pladser på holdet står åben for indkøb hvis man finder den rigtige, det virker planløst efter min mening ?
Vi mangler 1 angriber, 2 typer som Drexler på midten og måske en forsvarer, og så noget bedre spil.
Jeg er enig i at vi også godt kunne bruge en kreativ central midtbanespiller. Men for mig er topprioritet en angriber der har noget scoringsstatistik med sig og fx. som med Sørloth kan spille oppe foran samtidig med Paul.
Hold nu op med at drømme om nye spillere til midtbane eller angreb.
Det vil ikke hjælpe før Thorup er udskiftet med en kompetent træner.
Thorup evner kun primitiv fodbold. Lange bolde til en 2 m angriber. Han var tilfreds med spillet til og med 75 min og derefter håbede han på et Poul mål. Med Bak baks og Jacobs udtalelser efter kampen undsagde de Thorup.
Hvorefter Thorup var uenige med dem.
På en måde var det måske sundt at vi tabte til Astana. Et verdensklasse hold udtalte Thorup efter kampen. Jeg tror ikke at vi kommer i EL med Thorup.
Endvidere kan man se på spillerne at de er uden energi og glæde under Thorup. Hvorfor?
Kære FCM køb en ny træner.
Med jeres udmeldinger om at værende førende klub - så er Thorup og snak ikke nok.
Ståle, FCK, medier og Danmark griner af jer efter i onsdags.
Jeg er en “grædende fan”
Thorup evner kun primitiv fodbold. Lange bolde til en 2 m angriber. Han var tilfreds med spillet til og med 75 min og derefter håbede han på et Poul mål. Med Bak baks og Jacobs udtalelser efter kampen undsagde de Thorup.
På en måde var det måske sundt at vi tabte til Astana. Et verdensklasse hold udtalte Thorup efter kampen. Jeg tror ikke at vi kommer i EL med Thorup.
Endvidere kan man se på spillerne at de er uden energi og glæde under Thorup. Hvorfor?
Med jeres udmeldinger om at værende førende klub - så er Thorup og snak ikke nok.
Jeg er en “grædende fan”
Jeg synes at en spiller som Youssef Toutouh kunne være en fin tilføjelse til truppen. Han har noget kreativitet og kan også scorer mål. Vi har før været sat i forbindelse med ham. Nogen der ved om vi stadig er interesserede?
Så er sander tilbage.
Velkommen Sander. Vi glæder os til noget totalt ensidigt Thorup bashing. Hvor var du i øvrigt henne i de 9 måneder hvor vi vandt stort set alt. ?
Velkommen Sander. Vi glæder os til noget totalt ensidigt Thorup bashing. Hvor var du i øvrigt henne i de 9 måneder hvor vi vandt stort set alt. ?
Nu er jeg een af de få, der kender personen bag "Sander". Han elsker at provokere, og det er også i orden. Men " Sander" for at kunne tage dine indlæg alvorligt, bør du måske en gang imellem komme med noget positivt. Det kan da ikke passe at alt er negativt? Prøv engang at læse alle dine 83 indlæg på ulvesiden. Hold da op for en gang negativ brok og ævl. Dine intetsigende negative indlæg har vel kun eet formål - at bringe klubben og i særdeleshed JT i miskredit.
Hvis du oprigtig er FCM fan (hvad jeg efterhånden vil sætte et spørgsmålstegn ved) - så køl af.
For min skyld må du gerne fortsat boykotte hjemmekampene, det er ikke folk som dig klubben har brug for.
Hvis du oprigtig er FCM fan (hvad jeg efterhånden vil sætte et spørgsmålstegn ved) - så køl af.
For min skyld må du gerne fortsat boykotte hjemmekampene, det er ikke folk som dig klubben har brug for.
Jeg finder det egentlig ikke provokerende. Det er mere trist kedeligt og negativt. Af 83 indlæg er 1 neutralt. Resten er negative og + 75 er Thorup bashing.
Mens vi har vundet rub og stub har manden ( altså Sander trollen ) været sunket i graven. Nu er han efter en dårlig kamp klar igen.
Det er jo ikke engang provokerende. Bare kedeligt og fuldstændig ensidigt.
Mens vi har vundet rub og stub har manden ( altså Sander trollen ) været sunket i graven. Nu er han efter en dårlig kamp klar igen.
Det er jo ikke engang provokerende. Bare kedeligt og fuldstændig ensidigt.
-
Jesper BW1100
Fan er nok det sidste du er....Sander skrev: ↑4. aug 2018, 11:13Hold nu op med at drømme om nye spillere til midtbane eller angreb.
Jeg er en “grædende fan”
Det er lidt træls for os andre der gerne vil have noget transfersnak, at skal se på de indlæg her, find jer en anden legepladsJesper BW1100 skrev: ↑4. aug 2018, 13:48Sander skrev: ↑4. aug 2018, 11:13Hold nu op med at drømme om nye spillere til midtbane eller angreb.
Jeg er en “grædende fan”
Fan er nok det sidste du er....
http://mlsoccer.dk/bill-hamid-rygtes-tilbage-dc-united/
Ifølge Washington post skulle Hamid være på vej tilbage til DC United. Jeg har det lidt ambivalent med det for det han har vist har været rigtigt skidt men jeg sidder også bare med den følelse at hvis han fik nogle flere kampe i streg ville han måske vise hans reelle niveau.
Vi må se hvad der sker.
Ifølge Washington post skulle Hamid være på vej tilbage til DC United. Jeg har det lidt ambivalent med det for det han har vist har været rigtigt skidt men jeg sidder også bare med den følelse at hvis han fik nogle flere kampe i streg ville han måske vise hans reelle niveau.
Vi må se hvad der sker.
han har jo aldrig rigtig fået chancen med flere kampe, en trist udvikling i klubbenSpicker skrev: ↑4. aug 2018, 15:40http://mlsoccer.dk/bill-hamid-rygtes-tilbage-dc-united/
Vi må se hvad der sker.
Jeg ved nu ikke om det er trist, Jesper Hansen har bare stået nogle vildt gode kampe efter Hamid kom til klubben så der har ikke været oplagte muligheder for at Hamid skulle overtage pladsen.ben2han skrev: ↑4. aug 2018, 15:43han har jo aldrig rigtig fået chancen med flere kampe, en trist udvikling i klubbenSpicker skrev: ↑4. aug 2018, 15:40http://mlsoccer.dk/bill-hamid-rygtes-tilbage-dc-united/
Vi må se hvad der sker.
De muligheder Hamid så har fået har han ikke grebet.
Det må være det som Hamid ville snakke med Ankersen om så.. Tror ikke det er videre sandsynligt at vi sender ham retur til Amerika uden der kommer en transfersum på bordet, selvom DC åbenbart helst så det blev sådan.