DS Kamp 1-1

Om FC Midtjylland og Black Wolves
David

DS Kamp 1-1

Indlæg af David »

Hej

Netop hjemvendt fra Ikast stadion, blev resultatet 1-1 mod horsens

Vi kom bagud 1-0 i første halvleg, på en mega fejl af Svenne Poulsen, så de fik en friløber.

1-1 blev det i 2, da Kærgård kom fri i feltet og køligt spillede POKU helt fri, så han bare skulle ramme bolden 20 cm fra Mål.

Hvis jeg skal fremhæve nogle, så gjorde vores nye back Nikola det fint. Han virker teknisk god. Og lavede ikke ret mange fejl.

Kærgård virker til at være en god spiller, hvis hans makker i angrebet er en der kan føde ham. Poku er rent ud sagt en skandale. Han sætter stort set ikke en ben rigtigt og han skaber ikke en skid. Han er langt fra SAS ligaen.

Claus Madsen var tilbage og fik en halvleg, men rørte stort set ikke bolden.

Svenne Poulsen er en spiller jeg ser en god fremtid i. Han er med i mange ting og der er et godt drive i ham.

Anders R gjorde det fint i målet og havde et par gode redninger.

Men generelt en dårlig kamp med mange mange fejl og jeg kan ikke se nogle af dem der var på idag, der kan slå nogle af SAS liga holdet pt.

Men nu er det min første DS kamp jeg har set, så kan være en dårlig dag for mange.

Mvh.

David

Senest rettet af David 3. sep 2005, 08:31, rettet i alt 1 gang.

Mose

Re: DS Kamp 1-1

Indlæg af Mose »

Jeg så også den omtalte kamp og det var da en skandale det de leverede. Jeg er ikke enig i dine positive betragtninger af Svenne og Kærgaard.

Svenne løb bolden direkte ind i en modstander 5-10 gange i anden halvleg. Hans præstation idag lover ikke godt for fremtiden.

Kærgaard er opmand til målet men ellers var han jo fuldstændig ufarlig.

Poku var som han plejer.

En kold og skuffet Mose overværede en særdeles dårlig offensiv præstation af FCM 2.

Jeg er færdig med DS for en tid og vil i stedet nyde ynglinge og juniorholdet, hvis jeg vil på stadion i nær fremtid.

PS: Eneste klassemoment var "Yellow flames" sangen udført af en lille gruppe på den ene langside. De havde klasse

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Var det ikke Poku der lavede målet?

Mose

Indlæg af Mose »

Kærgaard glider fri i venstre side af feltet og får bolden forbi målmanden. Poku er på kanten af offside men løber alligevel hen og sparker bolden den sidste halve meter ind i kassen.

Kærgaard råber bagefter til Poku, på engelsk, at det skal han ikke prøve på igen.

Så hvis man tror, at målet er et udtryk for at Poku er ved at komme igang, er jeg bange for at man bliver alvorlig snydt.

Besvar