SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens

Indlæg af Acebone »

Introduktion overflødig.

Mandag kl. 18. Truppen er karantænefri. Drengene får et fyldt MCH Arena i ryggen. Og ja, vi skal for gud ved hvilken gang tage tre point i denne vanvittige sæson.

Kom så Midtjylland!

oros

Re: SL R36: FC Midtjylland - AC Horsens

Indlæg af oros »

Kian er måske ude med lyskenskade. I givet fald bliver han erstattet af tilbagevendte Korchsmar.
Vi vinder - det skal vi. Det bliver et sted mellen 1-0 og 10-9. Sanneh scorer et par gange.
Jeg skal konstant ud og tisse, for fa... da! :!:
Senest rettet af oros 19. maj 2018, 21:59, rettet i alt 1 gang.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Det bliver en kamp med en puls på 200-300, det bliver vanvittigt.. Hold kæft hvor jeg håber :fcm:

CasperBW

Indlæg af CasperBW »

Folk skal lytte til Arffs opfordring i SortSnak podcasten. Læg nu pres på dommeren. Alle kendelser der er tvivlsomme og går holdet imod skal der buhes af. Alle indkast Horsens bruger mere end 2 sekunder på at tage skal der piftes ved. Og hvis vi ikke er foran efter 80 minutter, så skal holdet have dobbelt så meget støtte, vi skal ikke begynde at buhe af eget hold - selv hvis vi taber mesterskabet i morgen, så har det stadig været en fantastisk sæson - omend skuffelsen vil være kæmpe.

admin 3

Indlæg af admin 3 »

Følg også opfordringen fra Sort Snak om at tage til træning søndag kl 10:00 i Ikast.

Lad os give holdet et ekstra boost.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Den vigtigste kamp nogensinde 😁😎

Sahl

Indlæg af Sahl »

Selvom jeg er bange for, at det kan blive svært i sær med øjne på den dommer der er tildelt ...... Så tror jeg alligevel, at vi snupper den sejr! Der må være så meget fighter vilje i spillerne, at de køre den hjem. De kommer til, at have fans med sig fra start til slut! Det skal give guld. BH siger efter kampen, at det ingen skam er at tabe til mestrene!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vores hold er heller ikke ligefrem grønskollinger. Det giver tryghed. Polle, Erik, Duelund, Paul, Sparv og Jesper Hansen har alle vundet DM før. Det er måske lidt en kliché at sige, de ved, hvad der skal til, men jeg tænker nu ikke, det er en uvæsentlig faktor. Vi skal vise, at vi kan håndtere ACH klogere, end Brøndby kunne. Og ja, så har vi jo altså hjemmebanefordelen.

Sahl

Indlæg af Sahl »

Det tror jeg du har ret i Acebone, det er vel også grunden til, at vi selv kan afgøre det nu.
Vi har spillere der har prøvet det før. Men jeg ser stadigvæk Horsens som en potentielt farlig modstander for os, i sær fordi de kan spille frit.

pdole

Indlæg af pdole »

Hverken Kian, Onyeka eller Dal Hende(slet ikke på træningsbanen) deltog i træningen i dag. Nogen der ved om de alle er ude i morgen?

Er det tilfældet forventer jeg Korchsmar, A. Poulsen og Duelund tager over.

Kom nu drenge, spil det guld hjem til heden!! :fcm: :fcm: :fcm:

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg så Kian. Vil også mene Onyeka var der. MDH muligvis ikke men han skånes nok lidt.

Er lutter nerver inden i morgen. Sejren er ikke en selvfølge, men historien er bare på alle måder med os. Det MÅ ikke glippe. Tror jeg heller ikke det gør. Horsens er forhåbentlig faldet lidt ned mentalt efter fredag.

Jeg tror på 3-0. Spændende om de spiller Borring. Vil han spille mod sin egen medalje? :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Lund7400 skrev:
20. maj 2018, 21:12
Jeg så Kian. Vil også mene Onyeka var der. MDH muligvis ikke men han skånes nok lidt.

Er lutter nerver inden i morgen. Sejren er ikke en selvfølge, men historien er bare på alle måder med os. Det MÅ ikke glippe. Tror jeg heller ikke det gør. Horsens er forhåbentlig faldet lidt ned mentalt efter fredag.

Jeg tror på 3-0. Spændende om de spiller Borring. Vil han spille mod sin egen medalje? :)
Da kampen startes klokken 18, og sol og varme bager ned på banen, så nægter jeg at tro på, at Horsens spillerne vil kæmpe med røven ud af bukserne, når der er dømt ferie efter kampen.

pdole

Indlæg af pdole »

Lund7400 skrev:
20. maj 2018, 21:12

Har vist heller ikke skrevet at Kian og Onyeka ikke var der. Onyeka var i klip-klappere og Kian deltog overhovedet ikke i træningen.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Sahl skrev:
20. maj 2018, 17:33
Selvom jeg er bange for, at det kan blive svært i sær med øjne på den dommer der er tildelt .
Det er ikke rigtigt nogen overraskelse at vi skal have Tykgaard i morgen, den klub han oftest dømmer er FCM (38 kampe har han været dommer i med FCM). Han har dømt én kamp tidligere mellem Horsens og FCM, det var forårets første kamp hvor vi vandt 2-0 i Horsens, så det kan man vel ikke rigtigt brokke sig over :)

Onyeka så også noget udkørt ud i slutningen af kampen mod FCK, han bliver nok bare sparet lidt.. Håber jeg.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det kan godt være, at gevinstmulighederne har ændret sig lidt, men præmissen for kampen i morgen er ikke anderledes end de seneste 4 kampe: Det er kun en sejr, vi kan bruge til noget.

Hvis Brøndby taber er vi mestre - uanset eget resultat
Hvis Brøndby spiller uafgjort er vi mestre - uanset eget resultat
Hvis Brøndby vinder, er det kun en sejr, der kan give os guld.

Ergo: Det er kun sejren, der tæller. VI skal ikke beskytte noget - vi skal angribe fra start.

Besvar